Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Kezdő vagyok és egy 7 szegmenses kijelzővel ellátott digitális kapcsolást szeretnék összerakni 7404, 7493 és 7446 felhasználásával. A kérdés csak annyi lenne, hogy a mellékelt képen szereplő kapcsolási rajzból (7404_kapcs.gif) tényleg a beültetési rajz következik-e (7404_beult.gif), vagy nem? Ha nem akkor az is érdekelne természetesen, hogy miért nem? Valaszaitokat előre is nagyon szépen köszönöm!
Kicsit furcsán teszed fel a kérdést... általában ha nem olyan programmal dolgozol, ami automatikusan megcsinálja a nyák-oldali és a beültetési rajzot, a kapcs. alapján neked kell elkészíteni. Tehát nem "következik", hanem "alapján"...
ferci!
A kérdés nem a nyelvtan volt, hanem az elektro! Ahhoz, is hozzá tudnál tenni valamit?
Ha nem figyeltél volna... nem nyelvtani dolgot kritizáltam... magyarra fordítva: a nyákon a fóliázat vezetése tőled függ; ha neked úgy tetszik, beültetheted az alkatrészt ( ebben az esetben) kb. úgy, ahogy nézed a kapcsrajzon, de ez nem mindig jön össze ( átkötés v. kikerülés)... néha helyileg nem ott vannak, ahogy elképzeled és a fólia kicsit másfelé megy. Ez akkor van inkább, ha nem mindegy a nyák alakja, mérete. talán érthető...
Az adatlapját tanulmányozd át:
Bővebben: Link és itt van egy "belső rajz": Bővebben: Link Szerintem ebből kiderül!
Az adatlapból hogy derül ki, milyen beültetést akar valaki ( főleg, ha ilyen dologról van szó...) ?
Meglátásom szerint redriver a kapuk kiosztásánál volt "elveszve" és panelt akar majd tervezni. Panelt meg csak a tokozás ismeretében lehet. Szerintem... Ha neked lenne igazad, akkor bocsi.
A 2. rajzon ott van minden, úgyhogy az sem lehet kérdés. Persze használhatja a másik 2 , üres rendszert is és mindjárt más a beültetés is - ugyanakkor teljesen egyenértékű a kapcsolás .
ezért írtam rá a dolgokat az IC-re.
Tehát menni fog?
Elvileg igen... max ha nem indul meg, akkor a 220 ohm-ot kell növelni, de ez már más kérdés.
Köszönöm!