Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki autóriasztó probléma
 
Témaindító: sany, idő: Ápr 21, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 3
(#) sany hozzászólása Ápr 21, 2008 /
 
Sziasztok!A problémám a következő lenne.A suzukiban akkumulátor csere volt,a riasztó ki van kapcsolva benne ,a visszajelző LED - je sem villogott.Az aksi csere után a visszajelző LED újra villog ,de a riasztó még mindig ki van kapcsolva.Miért lehetséges ez?
(#) Donnie válasza sany hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Szia!

Csak egy ötlet: régi emlékeim szerint szoktak az autoriasztóknak külön aksit kötni, ami a nagy akkutól függetlenül táplálja (ne lehessen áramtalanítással kiütni a riasztót).

Ha van ilyen rajta, próbáld meg tápelvéttel/tápvisszaadással újraindítani.
(#) idlob válasza sany hozzászólására (») Ápr 22, 2008 /
 
Teljesen normális, egyszer megnyomod a nyitó/záró gombot és kész.
(#) sany válasza idlob hozzászólására (») Ápr 22, 2008 /
 
Azt akarom hogy ne működjön a riasztó ezért , a főegységen lévő kulccsal kapcsolható kapcsoló OFF állásban van,ha ON állásba teszem akkor a riasztó egyfolytában szól amíg vissza nem állítom OFF állásba.
Az akkumulátor csere előtt a visszajelző LED nem villogot.A riasztó ugyanugy OFF állásban van (hogy ne is működjön a riasztó egyáltalán).De a LED most is villog.Ez szerintem nem normális!
(#) kobold válasza sany hozzászólására (») Ápr 22, 2008 / 4
 
Esetleg meg lehetne próbálni levenni az akkuról a negatív sarut, ON-ba állítani a riasztót a szervizkulccsal, várni pár percet, majd visszatenni a sarut a riasztó kiiktatása nélkül. Ekkor többnyire kikapcsolható szirénázással, vagy csak egy-két rövid hangjelzéssel szoktak reagálni; ha nem reagál az irányítóra és a kulcsos kapcsolóra ezek után sem, akkor nem lehet kizárni annak a lehetőségét, hogy a modul hibás.
(#) janocsi hozzászólása Jún 20, 2008 /
 
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem egy Suzuki Alto riasztóval kapcsolatban.
Eddig még nem volt vele bajom, de már néhányszor csak úgy magától, elkezdett riasztgatni.
Két gomb van a risztón, az egyikkel tudom élesíteni és az ajtókat bezárni. A másik gomb, magam sem tudom mit csinál, mert megnyomva a piros LED szaporábban villog egy rövid ideig bezárt ajtóknál. Ki tudja estleg miért riaszt mostmár naponta többször is a szerkezet?
(#) iceface válasza janocsi hozzászólására (») Jún 20, 2008 /
 
Szia!

Nálam a másik gomb, az úgynevezett pánik gomb, ami arra jó, ha pl. látod, hogy ott lomotol vki a kocsid körül és te messzi v az autótól +nyomod és azonnal el kezd riasztani!!!!

Nálam néha erős napsűtésnél bekapcsol a riasztó!
Van benne ütés érzékelő és ultrahangos érzékelő, szerintem ahogy tágul a műszerfal pattan 1et amit külső behatásként érzékel az elektronika és elindítja a riasztást!

:yes:
(#) janocsi válasza iceface hozzászólására (») Jún 20, 2008 /
 
Szia iceface!
Köszönöm a gyors válaszod.
Amit írtál az helytálló! Egész nap süti a "NAP".
Szégyellem, de nem tudtam ezt a funkciót...
Különben a pánik gomb az mennyiröl hatásos kb?
(#) szabi83 hozzászólása Okt 8, 2008 /
 
Nem tudom, milyen a riasztóm típusa, átlátszó a doboza.
Van rajta egy fekete és egy piros "poti szerű" gomb, melyikkel mit lehet állítani?
Kormányszáron van rögzítve, két csavarral tudok hozzá férni.
/Suzuki Sedan, 93'/

Köszi,

(képet majd csatolok)
(#) pgdhc hozzászólása Okt 9, 2008 /
 
Sziasztok! A Problémám az lene, hogy egy elég régi riasztót kötött be az előző tulaj az autómba (Enforcer 100A5) viszont mondhatni elég gányul. nem is ez a probléma, találtam róla leirást. a kérdésem az lenne, hogy mitől merítheti le az akkumulátoromat? semmire sincs rákötve, csak ajtó nyomógomb, gyujtás, akku +/-. 3 nap alatt lemerítette az akkut, kivettem, most nincs vele gond. tehát a riasztó sokat eszik. Névlegesen 20mA a fogyasztása, tehát nem hiszem, hogy ha jó lenne, lemeríthetne egy 1 éves, 45Ah-s akkumulátort. Mit tehetnék az ügy érdekében? Dobjam ki?
A válaszotokat előre is köszönöm.
(#) szabi83 válasza pgdhc hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
Nekem is hamar lemerül 1 hónapos aksi..

A generátorom se jó, nem tölt rendesen, neked tölt rendesen?



Alapjáraton, reflektor mellet mennyi az aksin a feszültséged?
(#) Inhouse válasza szabi83 hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
Az az átlátszó nem a riasztód lesz, hanem egy ütésérzékelő modul...
Az ütésre való érzékenységet tudod állítani, ha 2 poti, van 2 lépcsős, először csak figyelmeztet...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza pgdhc hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
Ha névlegesen 20mA lenne, akkor mennyi most?
Nem lehet, hogy az akkud nem töltődik fel rendesen?

Üdv
Inhouse
(#) szabi83 válasza Inhouse hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
Értem köszi
(#) szabi83 válasza Inhouse hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
Szerintem, neki sem jó a generátora, ahogy nekem se, járó motor+ reflektor mellet 13.6V
(#) elektroboy válasza szabi83 hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
Üdv !

A riasztod neve valoszinüleg ENFORCER van magyar honlapjuk www.enforcer.hu letudod tolteni a kezelésiutasítst. Az egyik poti az érzékenységet (mozgásra ha meglökik vagy meg ötik)állítja a másik poti a figyelmeztető hang hosszúságát . Érdemes mindegyiket 1 re állítani de ha sokáig ut szélén parkolsz akkor inkább a 0 felé közelits !
(#) elektroboy hozzászólása Okt 9, 2008 /
 
Üdv !

Látom sokmindenki gyanakszik generátor hibára . Nos néhány ötlet a generátor ell.: Gerjeszésifeszültség jó e, a generátor test kábel kontakt ellenörzése . ezeket érdemes ellenörizni vagy kontakt sptayal befujni vagy kontakt zsiral bekenni ! Ha minden jó utánna lehet a generátorra gyanakodni !
(#) pgdhc válasza Inhouse hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
köszönöm a gyors válaszotokat.
Sajnos jelenleg a lakásomtól 80km-re vagyok, nem tudom lemérni mennyi az áramfelvétele.
A generátor biztos, hogy jó.
A ciki az, hogy lemerült az akkum, szerencsémre volt helyben egy feltöltött. Beleraktam az autóba, indult gond nélkül. meg sem mozdultam a kocsival, és 3 nap múlva ugyanúgy lemerült. 2 napja lehúztam a riasztót, azóta semmi gond nincs vele, tehát biztos, h a riasztó. Volt valakinek hasonló tapasztalata ezzel a tipussal?(Enforcer 100A5)
(#) elektroboy válasza pgdhc hozzászólására (») Okt 9, 2008 /
 
hy
Csipd el a feszültség figyelés hurkot talán javul valamit !
(#) Inhouse válasza szabi83 hozzászólására (») Okt 10, 2008 /
 
Idézet:
„járó motor+ reflektor mellet 13.6V”


Szerintem ezzel semmi baj. A reflektor is fogyaszt, valamennyire a fordulattól is függ, valamint legjelentősebben az akku töltöttségétől.
A feltöltött akku 12,5V körül kell legyen terhelés (és töltés) nélkül mérve.
Töltés közben 13,5-14,4V között bármi lehet, az adott értékektől függ.

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza pgdhc hozzászólására (») Okt 10, 2008 /
 
Lehet, hogy van egy relé plusszban bekötve a riasztódra, ami élesítve behúz és az merítheti. Meg kellene mérni a riasztód áramfelvételét és átnézni a bekötést.

Azt újra leírnám, hogy az akkuk állapota fontos, főleg, hogy jön a hideg idő...
Ha valaki naponta csak rövid távokat jár, vagy esetleg ritkán rövideket, akkor az számítson arra, hogy kell külön töltenie az akkut. Néhány indítózás már elég komoly fogyasztás, plusz a fényszórók, fűtőventilátor, stb...ezt rövid távon a generátor nem tudja visszatölteni...

Üdv
Inhouse
(#) szabi83 hozzászólása Aug 7, 2009 /
 
Sziasztok!

Suzuki sedanba a riasztót(enforcer) hova szokták eldugni?? (műszerfal alá??)

Üdv
(#) manna hozzászólása Feb 27, 2010 /
 
suzuki swiftem ismeretlen márkájú riasztóját nem tudom kikapcsolni.A távirányítója megadta magát.Akumlátorcsere volt,azóta ha nyitom az ajtót visít.Ha bezárom az ajtót egy idő után elhalgat,hol lehet a kapcsolója.Egyébként régi fajtáról van szó Valaki segítsen!!!Köszi
(#) elektroboy válasza manna hozzászólására (») Feb 28, 2010 /
 
Üdv!
Huzd ki a riasztóegységböl a csatlakozot többet nem riaszt! Vagy a kormány oszlopnál van vagy a motortérben.
(#) Lala1966 hozzászólása Szept 1, 2010 /
 
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Most vettem egy 2001-es Suzukit.Riasztó, központi zár. Amikor táviránytóval zárom vagy nyitom az autót csipog :eek2: . Ki lehetne e kapcsolni a csipogást, úgy hogy a távirányítóval továbra is tudja nyitni és zárni az autót?
Előre is köszönöm a segítséget!
(#) pinkova válasza Lala1966 hozzászólására (») Szept 1, 2010 /
 
Kedves Lala! Igen, a csipogást ki lehet kapcsolni, de azért jó lenne tuni annak a fránya riasztónak a típusát. Ha ez megvan, akár még a mindenki barátja is tud Neked ebben segíteni.
De ha nem, itt van sok hozzáértő ember akik szívesen segítenek. Csak Te is segítsd őket infóval.
(#) elektroboy válasza Lala1966 hozzászólására (») Szept 1, 2010 /
 
Üdv!

Hát igen tipus jó lenne kormány alatt van az egység ha minden igaz ott megtudod nézni! De van olyan riasztó mint az enyém hogy táviránytó gomb kombinácioval tiltható a csipogás.
(#) zolika60 hozzászólása Szept 4, 2011 /
 
Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy 2005-ös swiftnél hogyan kell a kulcsot elemcsere után felprogramozni az autóhoz?
(#) tomster hozzászólása Nov 17, 2013 /
 
Helló, mindenki, nekem olyan problémám van, h ugye nekem bevan kötve minden a kocsiba a riasztóhoz, központi záras az autó is, 93'mas, 1.3 8V-es és szerintem a vezérlóegysége hiányzik, mert a csatiban ha direktbe kötöm a szálak működik minden. Egy olyan lenne a kérdésem, hogy nincs valakinek eladó? vagy fölöslegben valakinek?? vagy esetleg honnan tudnék szerezni olyat??
Üdv: Tamás
(#) elektroboy válasza tomster hozzászólására (») Nov 18, 2013 /
 
Üdv!

Elvileg akkor neked egy olyan vezérlő egység kell, amit a riasztó vezérel riasztásra az autot bezárja? Utána nézek újat láttam valahol nem is volt drága mert nekem is kellet volna!
Következő: »»   1 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem