Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!A problémám a következő lenne.A suzukiban akkumulátor csere volt,a riasztó ki van kapcsolva benne ,a visszajelző LED - je sem villogott.Az aksi csere után a visszajelző LED újra villog ,de a riasztó még mindig ki van kapcsolva.Miért lehetséges ez?
Szia!
Csak egy ötlet: régi emlékeim szerint szoktak az autoriasztóknak külön aksit kötni, ami a nagy akkutól függetlenül táplálja (ne lehessen áramtalanítással kiütni a riasztót). Ha van ilyen rajta, próbáld meg tápelvéttel/tápvisszaadással újraindítani.
Teljesen normális, egyszer megnyomod a nyitó/záró gombot és kész.
![]()
Azt akarom hogy ne működjön a riasztó ezért , a főegységen lévő kulccsal kapcsolható kapcsoló OFF állásban van,ha ON állásba teszem akkor a riasztó egyfolytában szól amíg vissza nem állítom OFF állásba.
Az akkumulátor csere előtt a visszajelző LED nem villogot.A riasztó ugyanugy OFF állásban van (hogy ne is működjön a riasztó egyáltalán).De a LED most is villog.Ez szerintem nem normális!
Esetleg meg lehetne próbálni levenni az akkuról a negatív sarut, ON-ba állítani a riasztót a szervizkulccsal, várni pár percet, majd visszatenni a sarut a riasztó kiiktatása nélkül. Ekkor többnyire kikapcsolható szirénázással, vagy csak egy-két rövid hangjelzéssel szoktak reagálni; ha nem reagál az irányítóra és a kulcsos kapcsolóra ezek után sem, akkor nem lehet kizárni annak a lehetőségét, hogy a modul hibás.
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem egy Suzuki Alto riasztóval kapcsolatban. Eddig még nem volt vele bajom, de már néhányszor csak úgy magától, elkezdett riasztgatni. Két gomb van a risztón, az egyikkel tudom élesíteni és az ajtókat bezárni. A másik gomb, magam sem tudom mit csinál, mert megnyomva a piros LED szaporábban villog egy rövid ideig bezárt ajtóknál. Ki tudja estleg miért riaszt mostmár naponta többször is a szerkezet?
Szia!
Nálam a másik gomb, az úgynevezett pánik gomb, ami arra jó, ha pl. látod, hogy ott lomotol vki a kocsid körül és te messzi v az autótól +nyomod és azonnal el kezd riasztani!!!! ![]() Nálam néha erős napsűtésnél bekapcsol a riasztó! Van benne ütés érzékelő és ultrahangos érzékelő, szerintem ahogy tágul a műszerfal pattan 1et amit külső behatásként érzékel az elektronika és elindítja a riasztást! :yes:
Szia iceface!
Köszönöm a gyors válaszod. Amit írtál az helytálló! Egész nap süti a "NAP". Szégyellem, de nem tudtam ezt a funkciót... Különben a pánik gomb az mennyiröl hatásos kb?
Nem tudom, milyen a riasztóm típusa, átlátszó a doboza.
Van rajta egy fekete és egy piros "poti szerű" gomb, melyikkel mit lehet állítani? Kormányszáron van rögzítve, két csavarral tudok hozzá férni. /Suzuki Sedan, 93'/ Köszi, ![]() (képet majd csatolok)
Sziasztok! A Problémám az lene, hogy egy elég régi riasztót kötött be az előző tulaj az autómba (Enforcer 100A5) viszont mondhatni elég gányul. nem is ez a probléma, találtam róla leirást. a kérdésem az lenne, hogy mitől merítheti le az akkumulátoromat? semmire sincs rákötve, csak ajtó nyomógomb, gyujtás, akku +/-. 3 nap alatt lemerítette az akkut, kivettem, most nincs vele gond. tehát a riasztó sokat eszik. Névlegesen 20mA a fogyasztása, tehát nem hiszem, hogy ha jó lenne, lemeríthetne egy 1 éves, 45Ah-s akkumulátort. Mit tehetnék az ügy érdekében? Dobjam ki?
![]() A válaszotokat előre is köszönöm.
Nekem is hamar lemerül
![]() A generátorom se jó, nem tölt rendesen, neked tölt rendesen? ![]() Alapjáraton, reflektor mellet mennyi az aksin a feszültséged?
Az az átlátszó nem a riasztód lesz, hanem egy ütésérzékelő modul...
Az ütésre való érzékenységet tudod állítani, ha 2 poti, van 2 lépcsős, először csak figyelmeztet... Üdv Inhouse
Ha névlegesen 20mA lenne, akkor mennyi most?
Nem lehet, hogy az akkud nem töltődik fel rendesen? Üdv Inhouse
Szerintem, neki sem jó a generátora, ahogy nekem se, járó motor+ reflektor mellet 13.6V
![]()
Üdv !
A riasztod neve valoszinüleg ENFORCER van magyar honlapjuk www.enforcer.hu letudod tolteni a kezelésiutasítst. Az egyik poti az érzékenységet (mozgásra ha meglökik vagy meg ötik)állítja a másik poti a figyelmeztető hang hosszúságát . Érdemes mindegyiket 1 re állítani de ha sokáig ut szélén parkolsz akkor inkább a 0 felé közelits ! ![]()
Üdv !
Látom sokmindenki gyanakszik generátor hibára . Nos néhány ötlet a generátor ell.: Gerjeszésifeszültség jó e, a generátor test kábel kontakt ellenörzése . ezeket érdemes ellenörizni vagy kontakt sptayal befujni vagy kontakt zsiral bekenni ! Ha minden jó utánna lehet a generátorra gyanakodni !
köszönöm a gyors válaszotokat.
Sajnos jelenleg a lakásomtól 80km-re vagyok, nem tudom lemérni mennyi az áramfelvétele. A generátor biztos, hogy jó. A ciki az, hogy lemerült az akkum, szerencsémre volt helyben egy feltöltött. Beleraktam az autóba, indult gond nélkül. meg sem mozdultam a kocsival, és 3 nap múlva ugyanúgy lemerült. 2 napja lehúztam a riasztót, azóta semmi gond nincs vele, tehát biztos, h a riasztó. Volt valakinek hasonló tapasztalata ezzel a tipussal?(Enforcer 100A5)
hy
Csipd el a feszültség figyelés hurkot talán javul valamit ! Idézet: „járó motor+ reflektor mellet 13.6V” Szerintem ezzel semmi baj. A reflektor is fogyaszt, valamennyire a fordulattól is függ, valamint legjelentősebben az akku töltöttségétől. A feltöltött akku 12,5V körül kell legyen terhelés (és töltés) nélkül mérve. Töltés közben 13,5-14,4V között bármi lehet, az adott értékektől függ. Üdv Inhouse
Lehet, hogy van egy relé plusszban bekötve a riasztódra, ami élesítve behúz és az merítheti. Meg kellene mérni a riasztód áramfelvételét és átnézni a bekötést.
Azt újra leírnám, hogy az akkuk állapota fontos, főleg, hogy jön a hideg idő... Ha valaki naponta csak rövid távokat jár, vagy esetleg ritkán rövideket, akkor az számítson arra, hogy kell külön töltenie az akkut. Néhány indítózás már elég komoly fogyasztás, plusz a fényszórók, fűtőventilátor, stb...ezt rövid távon a generátor nem tudja visszatölteni... Üdv Inhouse
Sziasztok!
Suzuki sedanba a riasztót(enforcer) hova szokták eldugni?? (műszerfal alá??) Üdv
suzuki swiftem ismeretlen márkájú riasztóját nem tudom kikapcsolni.A távirányítója megadta magát.Akumlátorcsere volt,azóta ha nyitom az ajtót visít.Ha bezárom az ajtót egy idő után elhalgat,hol lehet a kapcsolója.Egyébként régi fajtáról van szó Valaki segítsen!!!Köszi
Üdv!
Huzd ki a riasztóegységböl a csatlakozot többet nem riaszt! Vagy a kormány oszlopnál van vagy a motortérben.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Most vettem egy 2001-es Suzukit.Riasztó, központi zár. Amikor táviránytóval zárom vagy nyitom az autót csipog :eek2: . Ki lehetne e kapcsolni a csipogást, úgy hogy a távirányítóval továbra is tudja nyitni és zárni az autót? Előre is köszönöm a segítséget!
Kedves Lala! Igen, a csipogást ki lehet kapcsolni, de azért jó lenne tuni annak a fránya riasztónak a típusát. Ha ez megvan, akár még a mindenki barátja is tud Neked ebben segíteni.
De ha nem, itt van sok hozzáértő ember akik szívesen segítenek. Csak Te is segítsd őket infóval.
Üdv!
Hát igen tipus jó lenne kormány alatt van az egység ha minden igaz ott megtudod nézni! De van olyan riasztó mint az enyém hogy táviránytó gomb kombinácioval tiltható a csipogás.
Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy 2005-ös swiftnél hogyan kell a kulcsot elemcsere után felprogramozni az autóhoz?
Helló, mindenki, nekem olyan problémám van, h ugye nekem bevan kötve minden a kocsiba a riasztóhoz, központi záras az autó is, 93'mas, 1.3 8V-es és szerintem a vezérlóegysége hiányzik, mert a csatiban ha direktbe kötöm a szálak működik minden. Egy olyan lenne a kérdésem, hogy nincs valakinek eladó? vagy fölöslegben valakinek?? vagy esetleg honnan tudnék szerezni olyat??
Üdv: Tamás
Üdv!
Elvileg akkor neked egy olyan vezérlő egység kell, amit a riasztó vezérel riasztásra az autot bezárja? Utána nézek újat láttam valahol nem is volt drága mert nekem is kellet volna! |
Bejelentkezés
Hirdetés |