Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Labortápegység készítése
Sziasztok!
A kérdésem a következő szükségem lenne a LT-Proli-v2.0 és ESz-Proli-v3.0 Labotáp és előválasztó kapcsolási rajzára valamint az Alkotó féle dupla kijelző kapcsolási rajzára. A segítséget előre is köszönöm! 100 oldalt visszaolvastam, nem találtam és mivel négy év után újra chemóznak a türelmem sem a régi. Segítségetek és megértésetek előre is köszönöm! Leiszt Jani
Szia
kicsereltem az IC-t de semmi javulas. ha elforditom a potit csak par mm-t, mar a max-ot adja le. nem lehet, h megis a poti ment gallyra? ,
szia lhanzi!
Az "Alkotó-s tápleírás v1.0.pdf" mellekletet keresd. ebben van az elovalaszto es a tapegyseg rajza is. a muszert ugyben sajna nem tudok segiteni
Hello!
Majdnem biztos hogy a poti kezdetét leégetted. Ezért ha "nullán van" akkor 1,2V a kimenet, ha meg eltekered maximumon.. De egy ohm mérővel nem lehetne ellenőrizni? üdv! proli007
Pl. itt van némi infoirmáció a műszerről. A "dupla" kijelző alatt mit értesz pontosan? Nálam két sima műszer van, csak kettőt egymás mellé tettem.
Üdvözöllek!
Róla van szó, csak amelyik nyáktervet megtaláltam az Dupla kijelző-panel.pdf nevet viselte. Köszönöm a segítséget neked és mindenkinek aki segített! Leiszt Jani
SZia,
epp meloztam, nem tudtam epp bemerni de tenyleg az volt a hiba, azota magyszerűen megy. Vagyis ment délig, amikoris beletettem a dobozába. azota nem megy. Annyi történik, hogy ha ráadom a akkor egnie kellene egy STBY LEDnek (lila kabel) ezutan ha bekapcslom (zold kabel) akkor egni kellene a pwr lednek is (szurke kabel) ez eddig igy is volt. most, hogy beletettem a dobozba semmi se törtenik azon kivul, hogy nagyon halkan elkezd kattogni kb 0.5mpenket. ha kikapcsolom, akkor meg par masodpercig kattog, aztan abbahagyja. es ezt eleg megbizhatoan, az a sejtesem, hogy valami miatt bekapcsolna az, de valami vedoaramkor mintha beleszolna. Ez lehetseges? vagy mi lehet a hiba? delelott meg nagyon jol mukodott.... ![]() Szerk : Az enter helyett, a shift gombot nyomkodd kérlek sürűbben .
Ha rámutatsz nekem az adott fájlra, és neked azt tetszik, akkor arról is valószínűleg tudok filmet küldeni. (Azt gyanítom, te éppen azt a tervet láttad, ahol egy adott méretű másik elektronikához kellett igazítani a dupla kijelzőt, és ezért be kellett avatkozni a tervbe egy kicsit.)
Szia Alkotó!
A mai nap 97%-ban készen lett a labortápom,működik mind2 fele. A gond csak az vele,hogy a kis karos kapcsolók azok vezetnek. Mit csináljak velük? Cseréljem ki,vagy mi legyen? Nekem ugye fém házban van,szóval nem előnyös így hagyni,és amíg be voltak kötve,addig hidalni sem tudtam a két tápot.
Szia, no fogalmam sincs mi volt, szétszedtem ujra az egészet, kicsit optimalizaltam a kábelhosszokat, hogy kényelmesebbel tekeregjenek, és ujra összeraktam, nem lattam semmi hibat szabad szemmel,
Összeraktam, es lass csodat, mukodik Csak az egyik visszajelző led adta be a kulcsot del ota ot nem birtam mukodesre birni, hiaba kap rendes feszt. Majd otthon kicselerem azt is.szoval mukodik minden. Egy ATXbol elkeszult a labortapom, ami tud 1.3-23V között, es van egy-egy stabilizalt 5V es 12V-ja is, es kapott egy kijelzőt is. kb 2-3A-t birhat állítolag. köszönöm mindenkinek, aki segitett!
A kapcsoló külseje nem lehet semmilyen összeköttetésbe az érintkezőivel. Ha nálad mégis, akkor az durván hibás kapcsoló.
(Ha viszont az érintkezői "érnek össze", akkor az bekapcsoláskor éppen normális )A fémházra, ha megoldható semmit ne köss. Esetleg a hálózati védővezetőt, de semmiféle "működő" potenciált NEM szabad. Később megbosszulná magát, ha más készülékeket is rápakolsz a fémdobozra, amiknél szintén valami kint van esetleg a házon.
Valószínűleg hibás,mert amikor csak az egyik érintkezőjét kötöttem ki a kapcsolónak,akkor is kint volt a védőföldelés és a + között 41V,miután kikötöttem mindkét érintkezőt akkor megszűnt ez a hiba. Ha a kapcsoló a hibás,az elég gáz,evvel akár meg is ölhetnének valakit,ha hálózatot akarja vele kapcsolgatni.
Ha lesz időm megnézem,a trafójával kicsit még bűvészkedni kell,mert enyhén túlnőtt a dobozon.
Hello!
Azzal a kapcsolóval ne foglalkozz többet, hanem cseréld ki. Mielőtt még baj lesz belöle... Egy új kapcsoló beszerzése szerintem nem egetverően nagy költség, továbbá a kicserélése nincs több 5percnél.
Attól félek,hogy ez nem fog megoldáshoz vezetni. Épp most írt egy ismerősöm MSN-en,ugyan ezt a tápot építette,és neki is vezet a kapcsoló.
Melyik tápról, és annak melyik kapcsolóiról van szó?
Ez csak annyit jelent, hogy mindketten ugyan azt a sz@rt vettétek kapcsoló helyett. Vegyél máshol egy igazi kapcsolót és nem lehet ilyen gondod.
Egyúttal tehetnél fel egy képet arról a bizonyos majdnem kapcsolóról, elrettentésképp!
Pioneer féle V 2.7.1-es változatáról. Ma már felélesztettem vele egy 300W-os végfokot,szimmetrikus táppal,szóval nem lenne vele gond,csak ez a bibi. Így már nem tudom azt mondani,hogy a kapcsoló a rossz,sokkal inkább Én néztem el valamit,holnap még szemügyre veszem.
Az azért eléggé ciki lenne,hogy Én itt Budapesten IS Ő meg Kerekegyházán IS ugyan olyan sz*t kap. Ráadásúl mindjárt mind a 4 ugyan olyan rossz. Nálam ráadásul a 2 kapcsoló nem is ugyan abban a boltban lett véve. :eek2:
A tápot ismerem, én is terveztem hozzá panelt. De abban csak egyetlen kisáramú kapcsoló van, a DC-OFF funkciónak. Nálad is ezzel van baj?
Segítene, ha végre kiderülne mi is a probléma. Fotók, rajzok, egyértelműbb leírás a jelenségről. Ezek birtokában esélyesebb lenne részemről egy értelmesebb állásfoglalás. Most csak vagdalkozunk itt a sötétben.
Pontosan,ahogy mondod! És az én esetemben avval van gond. A picasámon van jó pár kép,épülés közben,remélem segít. Bővebben: Link
Lehet, hogy szemeim által csalatkozom, de mintha nem lennének a tranyók elszigetelve a hűtőbordáktól. Azt érdemes lenne megtenned... És valószínű, hogy a problémád is megoldódna.
Dehogynem,alatta van a csillámlemez,csak kicsit nagyon befehéredett a pasztától.
Szia.
Csatlakoznék magneto felvetéséhez azzal az egy kitéréssel, hogy: jól vannak elszigetelve azok a tranyók? Szakadás vizsgálóval mérd meg, hogy a tranyó kollektora és a ház között nincs e rövidzár. A két egyenirányító fém tokos? Ha igen azokat is nézd meg. Nekem is ilyen kapcsolóm van és nem vezet a fémháza.
Oké,holnap remélhetőleg nem lesz semmi dolgom/...Nagyanyám nem csukja ki magát a lakásból és hasonlók/,akkor kiméregetem. Esetleg még a kapcsolóra is rámérek. Egyébként az egyenirányító nem fémtokos,szóval az tutira nem vezet,csak arra felé amerre neki kell.
Nos,hát rámértem a tranzisztorokra,nem vezetnek a házzal. Rámértem a kapcsoló kivezetéseire is,azok sem. Visszakötöttem őket,most meg működik tökéletesen,és tudom hidalni is. Úgy tűnik rejtély marad,hogy először miért produkált füstöt.
Valamit csak másképp kötöttél vissza illetve tettél, hogyha elmúlt a jelenség. Valami kontaktusba lehetett a házzal.
Nagyon valószínű. Remélem többször nem jelentkezik ez a hiba.
Idézet: Ez rossz hozzáállás! Ennek a hibának tüzetesen utána kell járni, nem szabad abban bízni, hogy majd csak jó lesz. Ha nem lett kiküszöbölve a hiba, később majd akkor fog jelentkezni amikor leg nagyobb szükség lenne a tápra, de te tudod hogy mit csinálsz vele... „Nagyon valószínű. Remélem többször nem jelentkezik ez a hiba.” |
Bejelentkezés
Hirdetés |




de tenyleg az volt a hiba, azota magyszerűen megy. Vagyis ment délig, amikoris beletettem a dobozába. azota nem megy. Annyi történik, hogy ha ráadom a akkor egnie kellene egy STBY LEDnek (lila kabel) ezutan ha bekapcslom (zold kabel) akkor egni kellene a pwr lednek is (szurke kabel) 
Csak az egyik visszajelző led adta be a kulcsot del ota ot nem birtam mukodesre birni, hiaba kap rendes feszt. Majd otthon kicselerem azt is.
Ha lesz időm megnézem,a trafójával kicsit még bűvészkedni kell,mert enyhén túlnőtt a dobozon.
Egy új kapcsoló beszerzése szerintem nem egetverően nagy költség, továbbá a kicserélése nincs több 5percnél.
