Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   76 / 167
(#) alcsaba válasza akos70 hozzászólására (») Júl 7, 2012 /
 
Hát az elég vicces lenne! Na megyek kipróbálom diódát meg veszek majd hétfőn
(#) alcsaba válasza akos70 hozzászólására (») Júl 8, 2012 /
 
Na kipróbáltam, csak nem az indexet szedtem szét hanem az elakadáskapcsolót bontottam ki és ott megtaláltam azt a 2 szál drótot ami az indexekhez megy közvetlenül. Találtam itthon 2db 2A-es diódát viszont baromira melegszenek. hétfőn veszek 2db 5A-est és azzal már remélhetőleg frankón fog működni.

Nagyon köszönöm a segítséget, nélkületek nem ment volna!
(#) Inhouse válasza alcsaba hozzászólására (») Júl 8, 2012 /
 
Amikor villog majd 2-őt, közte meg órák telnek el, nem lesz annyira vészes.
Régebben a riasztókhoz gyárilag 1A-es diódákat adtak erre a célra....

Üdv
Inhouse
(#) noodlee666 hozzászólása Júl 9, 2012 /
 
Sziasztok!

Próbáltam visszaolvasni elég sokat, de inkább direktben kérdeznék. Alfa 156-ba szeretnék giordon távirányítós központizár vezérlést beszerelni, mivel a gyári központi zár távirányítója eltötött. A helyzetet bonyolítja, hogy a motortérben van egy META azt hiszem M870 típusú szirénával egybeépített riasztó. Itt akarnám megvezérelni a Giordron vezérlővel. Akárhogy kötöm, nem sikerül.
Van műszerem, akaratom, még kitartásom is, valaki leírná, hogy mit hogyan mérjek és kössek?
Az új vezérlő kapcsolásáról van képem, csatolom.
Leszedtem az ajtó kárpitot is, de nem találtam zöld kék kábelt, szerintem szürke és citromsárga működtetheti a motort (azok a legvastagabbak), de ha oda kötnék, akkor a riasztó nem működne.
Bocs a litániáért, a válaszokat előre is köszönöm...
(#) Inhouse válasza noodlee666 hozzászólására (») Júl 9, 2012 /
 
Csak az utólag beépíthető, univerzális kp zár motoroknak van egyező színük. A gyári az más tészta, ott bármi lehet.
Meg kell keresned a zárba menő vezetékeket és ott méricskélni. Ha nem levegős a cucc, akkor nagy valószínűséggel az olaszok is testet kapcsoltatnak a motorok kapcsolóival. Ha 5 vezetéket találsz, akkor abból már kiindulhatunk.
olavasmány1
olavasmány2

Idézet:
„szerintem szürke és citromsárga működtetheti a motort (azok a legvastagabbak), de ha oda kötnék, akkor a riasztó nem működne.”

Ezt a gondolatmenetet nem értem. Általában nem szokott igazán vastag, vagy a többinél vastagabb vezeték menni a motoroknak, az inkább az elektromos ablakra igaz.

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse hozzászólása Júl 10, 2012 /
 
Na, ennyiért valóban nem éri meg építeni...
kp zár vezérlő 970Ft-ért

Üdv
Inhouse
(#) noodlee666 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Köszönöm szépen, küldök egy korsó virtuális sört...
A riasztó típusa Meta M87arc, de sajnos nem sikerült találnom bekötési rajzot. Ha valaki esetleg ilyennel találkozik, akkor piros-fekete, és piros fehér a két vezérlő szál. Most megy a központi zár, csak nem tudom, h a riasztót melyik bemeneten lehet megvezérelni. Végülis egy tizenX éves riasztó már nem sok védelmet nyújt....
Mégegyszer köszönöm!
(#) Inhouse válasza noodlee666 hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Szívesen. Örülök, hogy jó lett.
Citromosat ha lehet!

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza noodlee666 hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Meta M870

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza noodlee666 hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Hátha segít. Érdekes, pont most jött fel az elektrotanyán is...

Üdv
Inhouse
(#) noodlee666 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 13, 2012 /
 
Nem én voltam... Természetesen segít, majd megpróbálom valahogy kiszótárazni, h melyiken várja a bemenő élesítő vezérlést... Köszi
(#) Inhouse válasza noodlee666 hozzászólására (») Júl 13, 2012 /
 
Ha jól értem amit akarsz, semelyiken. A távirányítós riasztókat nem lehet alapból kívülről ki/be kapcsolni, csak a távirányítójukkal.

Üdv
Inhouse
(#) noodlee666 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 13, 2012 /
 
Köszi, akkor bezárult a kör. Legalább az új vezérlő egységgel a központi zár rendesen működtethető, a riasztó már úgyis őskövület. Köszi! Szép napot!
(#) mordakn hozzászólása Júl 13, 2012 /
 
Sziasztok

Nekem következö a problémám van egy E36 BMWm amiben van egy gyári riaszto , amire azt mondták nem jo ki van kötve . Nem is ez a lényeg vettem egy bicskakulcsos központi zárat amit be szeretnék szerelni de a meglévö vezetékekböl nem tudom mi micsoda valaki tud mondani egy helyet programot ami részletesen megmutatja leirja (akár angolul is ) hogy mi hova megy. Müszerrel mértem a teshez képest 20 voltokat is és nem szeretném gajra vágni az autott.Köszi
(#) Inhouse válasza mordakn hozzászólására (») Júl 13, 2012 /
 
Idézet:
„üszerrel mértem a teshez képest 20 voltokat is és nem szeretném gajra vágni az autott.”


Huhh, nem lesz jó. Nem igazán mérhetsz 12V-nál többet...

Üdv
Inhouse
(#) jogbela hozzászólása Júl 13, 2012 /
 
Sziasztok!
Nagy segítség lenne ha valaki válasszal tudna szolgálni az alábbi problémára:
Cobra 3865-ös riasztó van az autómban (így vettem a kocsit) és zárásnál a két hangjelzés helyett elkezdett kis szünet után még három hangjelzést adni, miközben a sebességmérő is villog a hangjelzéssel együtt. Még ez nem lenne olyan nagy baj hgiszen a riasztó beélesedik, azonban a lábvilágítás ami élesítéskor kell elaludjon azóta nem alszik el így jelenleg ki kellett szednem az izzókat. Valakinek van ötlete vagy tapasztalata erre a problémára?

Felesleges a vastag betűvel szedett teljes hozzászólás. A vastag betű a hozzászólás egy részének kiemelésére való.
Frankye
(#) dokibácsi123456 válasza jogbela hozzászólására (») Júl 13, 2012 /
 
Szerintem valamelyik ajtókapcsolód rossz azért ég a lábvilágítás és azért pittyeg többet mert jelzi hogy valami nyitva van.
(#) gattuso21 hozzászólása Júl 14, 2012 /
 
Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy thunder ca-103 riasztóm ami tudja a csomagtartót nyitni és azt írták hogy relézni kell de én sehogy se tudtam megoldani van valakinek valami ötlete hogy próbálkozzak vele?
(#) Inhouse válasza gattuso21 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
A leírás nem említ relét...a tied igen?
Idézet:
„Csomagtartó nyitása (opcionális, csomagtérnyitó motor szükséges hozzá!)
Nyomja a kikapcsoló gombot 2 másodpercig, ekkor a csomagtér ajtó felpattan, kulcs
nélkül, könnyen felnyitható. Praktikus kiegészítő nagybevásárláshoz?”


Üdv
Inhouse
(#) gattuso21 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
hello

a papírja nem említi de a weboldalon ahol vettem ott aszt írják hogy kell
ezt írja :Figyelem!!! A csomagtér kimenetet minden esetben relézni kell, mert a központi egység csak pár száz mA-es jelet ad ki és nem alkalmas közvetlenül a nagy áramfelvételű fogyasztót vezérelni, könnyen leéghet relé nélkül!!!
(#) jogbela válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Az azért nem lehetséges, mert az ajtókapcsoló benyomására a nyitott ajtó visszajelző lámpa azonnal elalszik, illetve a riasztó is beélesedik, ami nem történhetne meg ha rossz az ajtó kapcsoló. Megnéztem közben hogy a felső lámpa sem alszik el az is folyamatosan világít a lábvilágítással együtt, ezért le kellett kapcsolnom azt is hogy ne merüljön le az akksi.
(#) Inhouse válasza gattuso21 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Akkor már csak azt kell megtudni, hogy pluszt, vagy testet kapcsol...és kész.

Üdv
Inhouse
(#) dokibácsi123456 válasza jogbela hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Mindegyik kapcsolód jól működik?
Látom máshol is feltetted a kérdést és ott is ezt a választ kaptad.
Ez a jelenség erre utal.
(#) vovozs válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Én 1 hónapja 3,5 órán át csináltam egy kocsit hasonló problémával majd 20 éves tasztalattal, míg egy ázott csatlakozó melyik már száraz volt csak szét saskósodott két tüske. Az okozta a zárlatot. Bontás és kábel eldarabolása összeforrasztása, szűkíteni a kört. Vagy vidd szakemberhez szerelőhöz, ha nem értesz hozzá több kárt tudsz csinálni egy törött műanyaggal, mint amennyiért megkeresik a hibát.
(#) jogbela válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
A kapcsolókkal biztosan semmi gond, de ahogy látom akkor nem szokásos hibáról van szó.
(#) gattuso21 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
http://www.metroman.hu/kepek/2011_thunder%20CA103%20autoriaszto%20b...to.pdf
ez a bekötése
az szerint ha jól értelmezem akkor a narancssárgát kell relézni?
mindegy hogy milyen relét használok vagy van valami speciális relé?
(#) dokibácsi123456 válasza gattuso21 hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Nem a narancssárga amit keresel hanem a piros-fekete CSOMAGTARTÓ NYITÁS.
A narancs a csomagtartó kapcsolója ami a lámpát kapcsolja/ riasztót indítja.
(#) Inhouse válasza gattuso21 hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Ahogy Dokibácsi írta, a piros/fekete vezeték, nem gondoltam, hogy ez is kérdés...
Sima autós relé kell, egy "4 lábú".
Azt kellene megtudni, mert sajnos tendencia a mostani beszerelési leírásokban a pontatlanság/hiányos adatok, hogy testet, vagy +12V-ot kapcsol. Ennek megfelelően a relé másik lábát ellentétes polaritásra kötve annak be kell húznia. A relével meg szakíthatsz testet vagy +12V-ot is, biztosítékot rakj az elejére...és legyen megfelelő keresztmetszetű a vezeték az elektromágneshez.

Üdv
Inhouse
(#) dokibácsi123456 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 31, 2012 /
 
Én erre simán rátoltam egy kp zár motort ami nyitja a csomiajtót
Igaz az nem az a nagy druga elektromágnes amit erre javasolnak de tökéletesen működik az én autómban is és a fateréban is.
(#) loki1980 hozzászólása Aug 6, 2012 /
 
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem SPY LL202A - Központi zár témában.
A probléma: távirányítóval nem működik ill. csak nagyon közelről.
Az elem jó, a mikrokapcsolók jók stb. mindent megmértem a távvezérlőben de nem igazán akar működni a kis rosszcsont!
A motorok nem feszülnek, nincs kábel szakadás!

Segítségeteket előre is köszönöm!
Következő: »»   76 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem