Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   37 / 65
(#) VIM hozzászólása Feb 5, 2016 /
 
.... valami mindig lemarad.
(#) Sufni-Tuning válasza VIM hozzászólására (») Feb 5, 2016 /
 
Nagyon köszönöm segítségedet. Minden szelepet érzékelőt kiszedtem és leteszteltem.Mindegyik működik. Az alapjárati szelepet szintén beolajoztam parafain mentes műszerész olajjal. De ez a szelep ezen a típuson nem elektromos hanem vákuumos. Ha megfújom vagy megszívom a vákuum csövet szépen dolgozik. Az összes vákuum cső jó és ép.Hát nem tudom én sajnos hogy elég lesz e az ohmikus érték de az én műszerezettségem eléggé szegényes és kezdetleges. Ami nem áll másból mint egy multimétereböl és kontroll lámpából. Sajnos csak ezekkel tudok dolgozni. Eddig egész jó elboldogultam velük de most csődöt mondtak.Az összes érzékelőt felmelegítettem 60-80c fokra az se segített rajta. Egyszerűen megállt a tudományom és már nem tudok mit kitalálni.
(#) VIM válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Feb 5, 2016 /
 
Én néztem a 2000-s Tipo-kat de mindnek van alapjárati szelepe és az úgy néz ki mint a képen. Vákuumosnak vákuumos de a szelepet a motorvezérlő kapcsolgatja. Nehogy összekeverd a CO szabályzóval! Akkor ez a motorkód egyezik a Tieddel? Majd nézek egy motortéri rajzot, hogy hol van ez a szelep helyileg de már csak holnap, mert most dolgozom.
(#) Zoli292 hozzászólása Feb 6, 2016 /
 
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék,hogy a Fiat Ulysse-m menet közben leáll,és kigyullad a motor irányító egység hiba!!!Ráindítok utána egyből indul.Mai nap többször csinálta!!!Mi lehet a baja????Ja és nemrég vettem az autót!!Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném!!!Válaszotokat előre is köszönöm!!!!Sziasztok Zoli
A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2016

12-kep.jpg
    
(#) Sufni-Tuning válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2016 /
 
Köszönöm a ismét segítségedet. Igen egy szelepről beszélünk de én azt gondoltam,hogy ezt a szelepet a vákuum vezérli. Az áram csak üzembe helyezi.Ha áramot adok neki szépen kattan és engedi a levegő áramlását.Ezt szintén leolajoztam műszerész olajjal. A Motorkód 159AS0k. Mi már kerestük egypárszor de nem találtuk sehol legalább is ezt a motorkódot sehol. A Szerelő is azt mondta,hogy ilyen nem is létezik pedig a forgalmiból írta ki ő is.
(#) VIM válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Feb 6, 2016 /
 
A motorkód az akkor talán jó volna mert 159A6.046 . A motorvezérlő száma lenne még kérdéses, mert DT453E és L végződésű van a progiban ehhez a köbcentihez. Minden esetre EZ a leírás éppen erről szól és elég részletes. Nem kell hozzá nyelvtudás, elég szemléletes ábrákkal van tele. A 36. oldalon van az alapjárati szelep és annak csatlakozása a pillangószelephez. Most végül is beindul a motor vagy már azt sem teszi ..... ?
(#) Sufni-Tuning hozzászólása Feb 6, 2016 /
 
Köszönöm a segítségedet ismét. Sajnos a motor vezérlő számát nem tudom megmondani mert ma elhúztuk a kocsit a szerelőhöz. Én már feladtam egyszerűen nem bírtam vele és már az idegrendszerem is kezdte felmondani a szolgálatot.Napok óta kínlódok vele és egyszerűn nem tudtam életet verni bele. Már azon voltam,hogy felgyújtom az egész ócska vasat.Eddig olyan jól szolgált és most megmakacsolta magát és nem hajlandó elindulni Mindet le előriztem megnéztem többször is és mégse volt hajlandó elindulni még húzásra se. Egy ismerősöm azt mondta lehet hogy átugrott a vezérlése.Kérdeztem tőle: Álló helyzetben? Mert beálltam vele a garázsba leállíttattam és azóta nem hajlandó elindulni.Mit mesélte ők már jártak így fiatal. A leállítás pillanatában valamiért vissza rúg a motor és akkor képes átugrani a vezérlése. Igaz a vezérlést nem néztem meg.Mert erre nem is gondoltam hogy az ilyenkor áttud ugrani. Nem tudom mért de erre nem is gondoltam sőt lehetetlenek tartottam eddig. Talán hétfőn már többet tudok róla.Még egyszer köszönöm a segítségedet és mindenkiét aki segíteni próbált csak sajnos nem jött össze.
(#) balzs12 hozzászólása Feb 21, 2016 /
 
Sziasztok!
Adott egy 1992-es Fiat Uno 1.0 .
Hibái a következők: az autó indításánál ha a kuplunkot engedem fel lefullad az autó teszi ezt hidegen után ha lassabban engedem fel a kelleténnél magyarul csúsztatom akkor semmi hiba nincs.
Ugyancsak ha már jár a motor de még nincs sebességbe és adok egy kissebb gázfröccsöt neki az autó ledadog ...
És most jön a legfurább amit nem értek.. Ha lassítok az autóval mert pl meg akarok állni és fékezek meg nyomom a kuplunkot azt autó lefullad (ha sebességbe van ha nem) sőtt még a fékerő is csöken aminek semmi köze se lenne a lefuladáshoz..
Utolsó problémám az lenne hogy csak reflektorom van nincs tompított se helyzetjelző világításom se . A kapcsoló elvileg nem hibás. Cserélve lett a bal oldali lámpa kompletten.
Ha valaki tud segíteni bármelyik hibába hálás lennék érte ..
(#) Sufni-Tuning válasza balzs12 hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Szia!
A testtelését nézted? Mert az tud fura dolgokat művelni.Próbálj meg közvetlen testet adni a lámpának.
(#) Sufni-Tuning hozzászólása Feb 21, 2016 /
 
Sziasztok!
Valaki megtudná nekem mondani,hogy lehet kimérni az ABS.t A Tipomon. Mert egyszerűen felsült megint a tudományom. Reléket néztem azok jók. Az esetleg nem lehet hogy a féklámpa kapcsoló zárlatos? Bár néztem semmi baja nincs. Köszönöm a segítséget mindenkinek.
(#) balzs12 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Szia ! Még nem néztem a testet .
Közvetlen testet adni neki ?
Bocsi nem vagyok elektronikában otthon mégis h lehetne ezt megcsinálni?
(#) Sufni-Tuning válasza balzs12 hozzászólására (») Feb 22, 2016 /
 
szia! Úgy,hogy az égő negatív pólusának adsz testet. Fogsz egy darab szigetelt vezetéket és rákötöd testre és hozzá érinted az égő restjéhez. Persze ez nem hagyhatod ott csak kipróbálni lehet vele ,hogy nem e test gondja van. Ha kigyullad az égő akkor az volt a baja de utána le Kell VENNI a PRÓBA VEZETÉKET és rendesen megcsinálni a testélést. A biztosítékokat megnézted?Most jártam egy Fordnál így hogy mind a két biztosítékija ki volt menve.
(#) halal17 hozzászólása Feb 22, 2016 /
 
Szép napot mindenkinek
segítségre lenne szükségem még pedig olyan ügyben hogy van egy fiat punto 55 s 1.1 benzines 1997 es autóm aminél a gyujtótrafóknál nincs szikra ... áram van a vezetékeibende a trafó után nem csinál semmit . Vezérmüszíj szakadt volt kapott új szíjat komplett hengerfejet újat és elsö inditásnál volt szikra de esteledett igy abba hagytuk a szerelést rá másnapra meg semmi se... van áram mindenben minden megy összes világitás müködik immobilizer is jónak tünik mert elalszik a "code" felirat a müszerfalon szóval tanácstalan vagyok . segítségre lenne szükségem . páran mondták már a fötengely jeladóját hogy esetleg az a ludas de hátha valaki tudna mondani valamit segitség képpen
(#) kadarist válasza halal17 hozzászólására (») Feb 22, 2016 /
 
Szia! Van próbalámpátok? Ha van, akkor érdemes lenne ellenőrizni azt, hogy a gyújtásvezérlő kap-e áramot. A jeladó nem lett elmozgatva?
(#) halal17 hozzászólása Feb 23, 2016 1 /
 
Szia
áramot kap a gyujtótrafó de onnantol nem csinál semmit se a trafó... a jeladó most lett kiszedve megtisztitva átnézve hátha szakadt vagy valami de semmi.......... valami egyébb ötlet? mert eddig jo volt a gyujtótrafó ráinditás után már másnap nem volt szikra.... esetleg hiba az hogy 72 es akksival lett megtekertetve hogy jo e a hengerfej ? a jeladónak kell hogy áramot adjon a csatlakozoja ? mármint a 3 szálas vezetékhez hozzá érintve kis 12 V égöt meg se moccan de a gyujtótrafó vezetékeinél van áram mert gyujtás ráadása után amig a pumpa tolja a benzint addig világit a kis égö és inditáskor is kap áramot a vezeték de a trafó meg se moccan.....
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Feb 23, 2016 /
 
Szia! Én a Tipomal jártam így 4 napig küzdöttem vele. Mégse jöttem rá mi a baja Minden a helyén volt és mégse indult még tolásra se. Már azon voltam,hogy felgyújtom. Szerencséjére van egy ismerősöm és ez mentette meg a kocsit a megsemmisüléstől. Mondom kegyetlenül megszívatott. A trafó alatt vagy mellette kell lennie egy kis fekete jeladónak. Legalább is az enyémén fekete. Na lényeg,hogy nálam ennek a kütyünek nyek lett.
(#) halal17 hozzászólása Feb 23, 2016 /
 
értem de nálam semmi jelado nincs a trafó alatt a holtponti jelado meg nem ott van hanem az olajszürö másik oldalán pár centivel alatta ..... ez leeht a hibás benne ?
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Feb 24, 2016 /
 
Én nem a holtponti jeladóról beszélek hanem arról a mi a trafó alatt van. Legalább is az enyémnél van. Bár ha a holtponti jeladód szált el akkor is tud ilyen műsort rendezni,de az nem igen szokott így egyik pillanatról a másikra tönkre menni. Mivel Fiatról van szó nem elképzelhetetlen. A Jeladód az elosztóban biztos,hogy jó?
(#) halal17 hozzászólása Feb 24, 2016 /
 
én nem is tudok erröl a jeladóról még látni se láttam sehol...... o.O elosztóban jeladó? a gyujtótrafónál? mert nem látok más jeldót sehol holtponti jeladó a vezérlésnél alul van aminek a vezetéke kapcsolodik a motorvezérlés kábeléhez másik jeladót meg nem is látni .... nem tudom melyikre gondolsz ... a gyujtótrafók alatt meg a viz bevezetö csöveinek csonkja van .... nem tudom lehet e ha igen megköszönném hogy esetleg kéept küldenél róla....
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Feb 24, 2016 /
 
Rendben holnap megpróbálom legalább is ha elérek odáig.De biztosat nem ígérek.3 szál megy rá abból a trafóba egy ha jól emlékezek de ezt csak aknáról tudnám megmondani,hogy milyen színűek.és pontosan hol van mert nekem is az Ádám mondta,hogy ez a ketyere mondta fel a szolgálatot.Magam se tudtam,hogy van ott egy ilyen kütyü de mióta kivan cserélve feltámadta gép.Előtte 4 napig küzdöttem vele és mégse tudtam feltámasztani pedig mindenre gondoltam sőt még itt is segítettek a srácok Én a gyújtás elosztóban kérdeztem a jeladót,hogy biztosan jó e? Ehhez szét kell szedned az az elosztót és ott találod ezt az érzékelőt érzékelőhöz 2 vezeték megy bele. Én úgy jártam az enyémmel,hogy a fehér színű vezeték szigetelésének az állaga olyan volt mint a gyurma lett volna rajta. Tehát semmit nem szigetelt csak rajt volt.
(#) halal17 hozzászólása Feb 24, 2016 /
 
értem de nekem a trafóknál csatlakozok vannak ugye és azokba menö vezetékekben van áram gyujtás ráadásakor is végig fut rajta és inditásnál meg megy folyyamatosan de a trafó szerencsétlenkedik emrt semmit se csinál.... szóval van arra fele másik jeladó is értem hát remélem segitséged eredményeket hoz
várom a javaslatokat majd holnap
(#) halal17 hozzászólása Feb 24, 2016 /
 
ezeket nem nagyon tudom jobban szétszedni a bemenö vezetékekben van áram de innetöl semmi

hhhhhh8.jpg
    
(#) elektrorudi válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Feb 25, 2016 /
 
Idézet:
„ha a holtponti jeladód szált el akkor is tud ilyen műsort rendezni,de az nem igen szokott így egyik pillanatról a másikra tönkre menni.”
De.
(#) elektrorudi válasza halal17 hozzászólására (») Feb 25, 2016 /
 
Idézet:
„de a trafó szerencsétlenkedik emrt semmit se csinál....”
A gyújtóegység működik? Szkóppal kellene ellenőrizni. Én két hónapja cseréltem gyújtóegységet, mert tönkre ment.
(#) halal17 hozzászólása Feb 25, 2016 /
 
ilyen lehetöségem nincs hogy e fajta müszerrel ellenörizzük le.... multiméter nem tudom kimutatja e ? de nem csinált az se semmit..... áram a gyujtótrafó vezetékeiben van de a trafó maga nem csinál semmit.... na most mára kiderült hogy lehet letiltott az immobilizer.... csak kérdés miért... mert gyári kulcsokat használok és mesterkulcsal inditok szóval nem értem.... eddig jo volt páran segitenek még hátha valaki jo dolgot mond és nem vagyok olyan biztos benne hogy elszált a jeladóm mert csak ugy egyik naprol a másikra nem tud szerintem ugy hogy még csak elmozgatva se lett.....
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Feb 25, 2016 /
 
Ne haragudj de nem tudtam lefényképezni amit kértél mert a másik kocsit még nem tudtam lehozni az aknáról.Az enyémbe nem ilyen a trafó. Nincs valaki ismerősöd akinek a kocsijáról le lehetne szedni egy trafót próbából? Mert ha ezt meg tudnád oldani akkor mindjárt kiderülne,hogy a trafó e a hunyó vagy nem. Utána lehetne keresgetni másfelé. Ha a trafóig eljön az áram akkor szerintem nem az immobilizer mondta fel a szolgálatot mert az letilt mindent.Legalább is az egyik ismerősöm így járt. Igaz,hogy az egy Audi volt.
(#) Sufni-Tuning hozzászólása Feb 25, 2016 /
 
Próbáld meg,hogy szed ki a gyertyákat és csak simán dugdosd rá a kábelekre. tedd rá testre a gyertyákat és indítóztass valakivel és nézd meg,hogy van e szikra a gyertyákon.
(#) halal17 hozzászólása Feb 25, 2016 /
 
már volt ilyen proba is hogy ki gyertya rá testre és van e szikra de egyiknél se volt most valószínü hogy a hétvégén vagy holnap esetleg kérek kölcsön egy trafót hátha csak ennyi a baj de jo lenne ha ez lenne mert az viszonylag olcso dolog és akkor csak gyujtás állitás lenne ami meg megint csak olcso dolog...... meglátjuk mi lesst szerintem jo az immo mert minden jelzöje elalszik inditás után áram van a kábelekben mikor elfordul a kulcs és még egy forditás után (inditásnál) folyamatos áramot kap a trafó elsö helyzetben mikor forditom a kulcsot ugye gyujtáskor akkor meg végig fut az áram rajta tehát tuti elküldi a jelet a motorvezérlönek csak leeht az nem küldi vissza bár akkor meg nem lene áram a vezetékekben szerintem....
(#) halal17 hozzászólása Feb 25, 2016 /
 
Az immo a testet tiltja vagy az áramot ? fontos kérdés
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Feb 25, 2016 /
 
Sajnos én ezt nem tudom. Ehhez képzeteb emberkel aki ezt megtudja mondani vagy aki már járt így Fiattal.
Következő: »»   37 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem