Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egy kicsit a neonról
 
Témaindító: voodooo, idő: Aug 21, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 7
(#) zaza99 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
A képen az R2=R3 ellenállás van. De az R4 teljesen elégett és annak az értéke kellene.
(#) granpa válasza zaza99 hozzászólására (») Jan 11, 2012 /
 
Helló! Engem ez erősen emlékeztet a "simpi" által a 3. oldalon (#214810) feltett kapcsolására. Lehet, hogy R4 dióda?
(#) zaza99 válasza granpa hozzászólására (») Jan 11, 2012 /
 
Szia!
Ellenállás lesz mert a barna tűrés csík még látszik rajta.
Megnéztem "simpi" féle rajzot, de én nem nagyon látok hasonlóságot, mondjuk nem vagyak egy nagy hozzáértő sem.
Azért köszönöm, minden segítségnek örülök.
(#) dbase válasza zaza99 hozzászólására (») Jan 12, 2012 /
 
4w-os pézvizsgáló rajza.

4w.jpg
    
(#) zaza99 válasza dbase hozzászólására (») Jan 12, 2012 / 1
 
Köszönöm.
(#) clyde hozzászólása Feb 25, 2012 /
 
Üdv! először is kezdő vagyok és segítséget szeretnék kérni. szeretnék az akváriumom fölé egy 2x 18 wattos neonvilágítást csinálni. valaki tudna részletes segítséget nyújtani, hogy milyen alkatrészeket vegyek, hogy olcsó is legyen és jó is?
(#) proba válasza clyde hozzászólására (») Feb 25, 2012 /
 
Egy komlett lámpatestet úgy ahogy van.Vezetéket amilyen hosszú kell,dugvillát,esetleg egy vezetékre szerelhető kapcsolót.Szerintem a lámpatestet egyszerűbb egyben megvenni,gyújtóval, trafóval, foglalatokkal, búrával olcsóbban megúszod mintha bármit barkácsolsz,és mellékesen biztonságosabb szebb.
(#) krissz555 hozzászólása Márc 18, 2012 /