Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Jót néztem csak rosszul mondtam, hogy főtengely jeladó, mert vezértengely lesz az és az egész ott van a gyújtáselosztón és benne. A jeladó értéke 700-900ohm között jónak mondható de ha nem produkálja a megfelelő jelalakot akkor nem fog gyújtani az elektronika. Amikor nincs szikra akkor vagy a jeladótól nem kap impulzust az elektronika, vagy maga az elektronika a hibás ha a trafón ott a 12V feszültség és nem változik az értéke.
![]()
Kedves VIM! A gyújtáselosztóban a jeladót kicseréltük. Jelen állapotban a kocsiba másik gyújtáskapcsoló van beszerelve, ezzel még mindig csinálja, hogy meleg motorral nem akar indulni, megnéztük ilyenkor van szikra a főkábelen. Várunk egy kb 5-10 percet és utána indul. Januárban volt motor felújítás végezve rajta akkor a motornál lévő hőgomba is cserélve lett. Már végképp nem tudunk mire gondolni csak a benzinre.
Hát ez érdekes, hogy az elosztóban ott a gyújtás és nem tudja ezt a megfelelő hengerbe juttatni. Az előgyújtás azt vákuumos rásegítésű, vagy az a 10° ami elő van írva fixen.
![]()
Még annyit lehetne megpróbálnod, hogy a befecskendező szelepnél a beszívott levegő hőmérséklet jeladóját letisztogatni, óvatosan és a kivezetéseket, csatlakozásokat megnézni, hogy nincs e átmeneti ellenállás, mert ez nagyban befolyásolja a keverék összetételt az adott hőfokon. A képen látható szelep csak hasonlít az unoéhoz de a felépítése az megegyezik a "mono-jetronik" rendszerben alkalmazott befecskendezőével. A tisztítást, féktisztító sprével a legkönnyebb megoldani, nem törölgetve az érzékelőt, inkább csak lemosni. Ha feltűnően olajos és koszos a szenzor és a környéke akkor tisztítás után javulni kell az indításnak meleg motor esetén.
![]()
Úgy néz ki, hogy benzin probléma. Valószínűleg az injektor (befecskendező) hibásodott meg. Megfogjuk csinálni amit mondtál VIM. Köszönöm szépen.
A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2016
Sziasztok!Fiat 1.4 brava....Talján átok...Az ügyben szeretnék segítséget kérni, hogy pár hete elkezdett szórakozni. Hidegen pompásan indul, és míg le nem állítom semmi gond. Utána viszont képtelenség beindítani.Amikor kezdődött még pár indításra beindult. Mostanra viszont már csak hidegen lehet beindítani, ill. tegnap menet közben állt le egy előzés alkalmával...pont eléggé pőrgettem. Minden tanácsot örömmel fogadok! Előre is kszi!
![]()
Főtengely jeladó környékén néznék szét.
Szia Kedves Zoli!Ezt nem is értem..tegnap mikor leállt úgy húztak haza..ma reggel pöccre indult. A ceglédi szerelőm kiolvasta a múlt héten a hibákat, de csak az imobilire panaszkodott a kocsi...
Természetesen megfogadom a tanácsod köszönettel! Csere?
Először inkább mérnék és megvizsgálnám a csatlakozó állapotát. Aztán kiderül.
Az imó tekercse is lehet hibás, vagy kontaktos. Ezt a részt is meg kell vizsgálni. Főleg, hogy panaszkodik rá a gép.
![]()
Amennyit erre a sz..a költöttem már autót is vehettem volna. Az bánt csak hogy nem rég lett visszarakva a motor...darabokra lett szedve, kitakarítva minden tömítés stb cserélve...míg orán száján folyt az olaj ment. Miután gatyába ráztam vez. tengelyt hengerfejet cseréltem azóta szinte ez van. talán egy hetet volt hibátlan.
Nincs mese nem adom fel...köszi a tanácsot!
![]()
Ne haragudj, de nem normális az aki szétszed egy filléres autó benzines mociját! Inkább vettél volna egy másikat, vagy komplett autót.. akkor legalább most mindenből lenne 2..
Nekünk egy diesel 1es Pusztulat van, 80ezres volt hozzá a donor..
Mikor hzzá fogtam nem volt a piacon megfelelő árban motor...nem is gondolnád mennyire drágán adnak motort ebbe a szarba. Utána meg már vitt a víz. a röhej hogy hidegen pöcc indul ha nem állítom le egész nap megy...de ha leálítom vége aznapra a kocsinak...
új kérdés.....ez a szar beindul úgy is ha az indításgátló lámpa világít a műszerfalon....
Szia...szaki vagy ? vagy műkedvelő mint én
![]()
Bocsesz kb a net annyira nem az én világom mint a fiat elektromos rendszere
![]() ![]()
olvastad? beindul hidegen akkor is ha ég az imó lámpa....
Bár évjáratot nem írtál, ha van kulcskártya vagy a kód hozzá, némely autó elindítható ezzel a trükkel, égő immo figyelmeztetésnél is, egy próbát talán megér és ha sikerül akkor tuti az immo hiba.
video: https://www.youtube.com/watch?v=n_Mrl5-zPIU Leírás: http://www.fiatforum.com/attachment.php?attachmentid=95234&d=1318093468 Sajnos angolul van, de ha kell segítek lefordítani. A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
Megköszönöm mert az Angol nem erősségem...
![]()
A műszerfal kicsit eltér...Az autom 1995 évjárat...Piros kulcsal indítom, de a kékkel is beindul ha kedve tartja...
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
Olvastam, de sajnos nem ismerem annyira a szerkezetet, hogy tudnám az okát.
![]()
Ez egy őrület....egyszerűen érthetetlen az egész...De jól írtad...SZERKEZET
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
A motortéri kábelezést azért átvizsgálnám a helyedben, mert a javítás után kezdődtek ezek a bajok, tán ott keletkezett valami sérülés, vagy elkötés.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |