Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   50 / 66
(#) andry2016 válasza VIM hozzászólására (») Júl 17, 2016 /
 
Kedves VIM! Elküldtem privátba.
(#) VIM válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 17, 2016 /
 
Jót néztem csak rosszul mondtam, hogy főtengely jeladó, mert vezértengely lesz az és az egész ott van a gyújtáselosztón és benne. A jeladó értéke 700-900ohm között jónak mondható de ha nem produkálja a megfelelő jelalakot akkor nem fog gyújtani az elektronika. Amikor nincs szikra akkor vagy a jeladótól nem kap impulzust az elektronika, vagy maga az elektronika a hibás ha a trafón ott a 12V feszültség és nem változik az értéke.
(#) andry2016 válasza VIM hozzászólására (») Júl 19, 2016 /
 
Kedves VIM! A gyújtáselosztóban a jeladót kicseréltük. Jelen állapotban a kocsiba másik gyújtáskapcsoló van beszerelve, ezzel még mindig csinálja, hogy meleg motorral nem akar indulni, megnéztük ilyenkor van szikra a főkábelen. Várunk egy kb 5-10 percet és utána indul. Januárban volt motor felújítás végezve rajta akkor a motornál lévő hőgomba is cserélve lett. Már végképp nem tudunk mire gondolni csak a benzinre.
(#) VIM válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 20, 2016 /
 
Hát ez érdekes, hogy az elosztóban ott a gyújtás és nem tudja ezt a megfelelő hengerbe juttatni. Az előgyújtás azt vákuumos rásegítésű, vagy az a 10° ami elő van írva fixen. A befecskendezőnek van egy ellenállása ami sorba van kötve vele és 3-5ohm az értéke. A lambdaszondához hány millivolt megy ki, 450-nél több vagy kevesebb?
(#) VIM válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 21, 2016 /
 
Még annyit lehetne megpróbálnod, hogy a befecskendező szelepnél a beszívott levegő hőmérséklet jeladóját letisztogatni, óvatosan és a kivezetéseket, csatlakozásokat megnézni, hogy nincs e átmeneti ellenállás, mert ez nagyban befolyásolja a keverék összetételt az adott hőfokon. A képen látható szelep csak hasonlít az unoéhoz de a felépítése az megegyezik a "mono-jetronik" rendszerben alkalmazott befecskendezőével. A tisztítást, féktisztító sprével a legkönnyebb megoldani, nem törölgetve az érzékelőt, inkább csak lemosni. Ha feltűnően olajos és koszos a szenzor és a környéke akkor tisztítás után javulni kell az indításnak meleg motor esetén.
(#) andry2016 válasza VIM hozzászólására (») Júl 25, 2016 /
 
Úgy néz ki, hogy benzin probléma. Valószínűleg az injektor (befecskendező) hibásodott meg. Megfogjuk csinálni amit mondtál VIM. Köszönöm szépen.
A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2016
(#) gyuro1965 hozzászólása Júl 28, 2016 /
 
Sziasztok!Fiat 1.4 brava....Talján átok...Az ügyben szeretnék segítséget kérni, hogy pár hete elkezdett szórakozni. Hidegen pompásan indul, és míg le nem állítom semmi gond. Utána viszont képtelenség beindítani.Amikor kezdődött még pár indításra beindult. Mostanra viszont már csak hidegen lehet beindítani, ill. tegnap menet közben állt le egy előzés alkalmával...pont eléggé pőrgettem. Minden tanácsot örömmel fogadok! Előre is kszi!
(#) zolika60 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Főtengely jeladó környékén néznék szét.
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Szia Kedves Zoli!Ezt nem is értem..tegnap mikor leállt úgy húztak haza..ma reggel pöccre indult. A ceglédi szerelőm kiolvasta a múlt héten a hibákat, de csak az imobilire panaszkodott a kocsi...
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Természetesen megfogadom a tanácsod köszönettel! Csere?
(#) zolika60 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Először inkább mérnék és megvizsgálnám a csatlakozó állapotát. Aztán kiderül.
(#) zolika60 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Az imó tekercse is lehet hibás, vagy kontaktos. Ezt a részt is meg kell vizsgálni. Főleg, hogy panaszkodik rá a gép.
(#) gyuro1965 hozzászólása Júl 28, 2016 /
 
Amennyit erre a sz..a költöttem már autót is vehettem volna. Az bánt csak hogy nem rég lett visszarakva a motor...darabokra lett szedve, kitakarítva minden tömítés stb cserélve...míg orán száján folyt az olaj ment. Miután gatyába ráztam vez. tengelyt hengerfejet cseréltem azóta szinte ez van. talán egy hetet volt hibátlan.
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Nincs mese nem adom fel...köszi a tanácsot!
(#) dB_Thunder válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Ne haragudj, de nem normális az aki szétszed egy filléres autó benzines mociját! Inkább vettél volna egy másikat, vagy komplett autót.. akkor legalább most mindenből lenne 2..
Nekünk egy diesel 1es Pusztulat van, 80ezres volt hozzá a donor..
(#) gyuro1965 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 28, 2016 /
 
Mikor hzzá fogtam nem volt a piacon megfelelő árban motor...nem is gondolnád mennyire drágán adnak motort ebbe a szarba. Utána meg már vitt a víz. a röhej hogy hidegen pöcc indul ha nem állítom le egész nap megy...de ha leálítom vége aznapra a kocsinak...
(#) gyuro1965 hozzászólása Júl 29, 2016 /
 
új kérdés.....ez a szar beindul úgy is ha az indításgátló lámpa világít a műszerfalon....
(#) gyuro1965 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Szia...szaki vagy ? vagy műkedvelő mint én jól jönne minden ötlet...
(#) gyuro1965 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Bocsesz kb a net annyira nem az én világom mint a fiat elektromos rendszere szaki vagy, vagy csak műkedvelő ?
(#) zolika60 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Ezt most magadtól kérded?
(#) gyuro1965 hozzászólása Júl 29, 2016 /
 
nem jön össze... dB Thunder nek sztem vón írni...
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
ezek szerint igen
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
olvastad? beindul hidegen akkor is ha ég az imó lámpa....
(#) sanaxx válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Bár évjáratot nem írtál, ha van kulcskártya vagy a kód hozzá, némely autó elindítható ezzel a trükkel, égő immo figyelmeztetésnél is, egy próbát talán megér és ha sikerül akkor tuti az immo hiba.
video: https://www.youtube.com/watch?v=n_Mrl5-zPIU
Leírás: http://www.fiatforum.com/attachment.php?attachmentid=95234&d=1318093468

Sajnos angolul van, de ha kell segítek lefordítani.
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
(#) gyuro1965 válasza sanaxx hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Megköszönöm mert az Angol nem erősségem... Egyszerűen ötletem sincs hol a hiba...bemelegszik és kész vége.....
(#) gyuro1965 válasza sanaxx hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
A műszerfal kicsit eltér...Az autom 1995 évjárat...Piros kulcsal indítom, de a kékkel is beindul ha kedve tartja...
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
(#) zolika60 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Olvastam, de sajnos nem ismerem annyira a szerkezetet, hogy tudnám az okát.
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Ez egy őrület....egyszerűen érthetetlen az egész...De jól írtad...SZERKEZET
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
(#) zolika60 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
A motortéri kábelezést azért átvizsgálnám a helyedben, mert a javítás után kezdődtek ezek a bajok, tán ott keletkezett valami sérülés, vagy elkötés.
(#) gyuro1965 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
Rajta vagyok...próbálok egy komplett kábel korbácsot beszerezni. Vmi nem kerek csak nem értem mi? teljesen ki ismerhetetlen.. Ma reggel minden csatit kipucoltam...Talján átok.....
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
Következő: »»   50 / 66
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem