Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   51 / 66
(#) gyuro1965 hozzászólása Júl 29, 2016 /
 
....basszus...míg megy csodaszépen megy...csak ne állítsd le.....
(#) sanaxx válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 29, 2016 /
 
1. A lényege hogy kell egy 5 jegyű kulcs kártya kód.
2. Forditsa a kulcsot a MAR állásba, ez a gyújtás lenne gondolom én.
3. Nyomja le és tartsa lent a gázpedált, amig a figyelmeztető lámpa felvillan kb 8 mp-ig aktiv marad majd elalszik, ezután eressze fel a gázpedált és készüljön fel a a figyelmeztető lámpa villanásainak számolására.
4. Számolja felvillanások számát, ez lesz az első szám a kulcskártyáról, amikor a felvillanások száma megegyezik az első számmal, nyomja le és tartsa bent a gázpedált amig a figyelmeztető lámpa felgyullad majd elalszik(kb 4 mp), most engedje fel a gázpedált.
5. A figy. lámpa újra villogni kezd, és jön a 2. szám, igy tovább az 5. számig, ha meg van az ötödik is akkor ne engedje fel a pedált tartsa nyomva, amig a figyelmeztető lámpa felgyullad majd elalszik(kb 4 mp), most engedje fel a gázpedált.
6. A figy. lámpa gyorsan villogni kezd ezzel erősiti meg, hogy a müvelet sikeres.
7. MOst inditsa be a motort, a kulcs inditóállásba forditásával.

Font6os hogy ez egy vész inditási mód, a hibát ami okozta mindenképp el kell háritani, vagy minden alkalommal végre kell hajtani az ismertetett procedurát.
A hozzászólás módosítva: Júl 29, 2016
(#) gyuro1965 válasza sanaxx hozzászólására (») Júl 30, 2016 /
 
Nagyon szépen KÖSZÖNÖM! Megpróbálom és ha ez bejön legalább tuti hogy immo hiba... Isten vagy
(#) gyuro1965 válasza sanaxx hozzászólására (») Júl 30, 2016 /
 
Sajna nem ok...semmi nem villan nem reagál...a vicc hogy most reggel kiugrottam boltba, ide oda három indítást bírt. Hazaértem, tettem vettem a motor műszer szerint hideg, mégsem indul...Ez egy őrület....
(#) dB_Thunder válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 30, 2016 /
 
Neki kellene állni mérni, hibát kutatni! Mert a vakarózás nem vezet sehova! Mi szívesen segítünk, de csak elméletben tudunk!

Amikor nem indul van e szikra, benzin befecskendezés?
(#) bbb válasza sanaxx hozzászólására (») Júl 30, 2016 /
 
MAR állás - a gyújtáskulcsot visszafele kell egyet tekerni (ehhez a gyújtáskapcsolón lévő gombot meg kell nyomni közben)
(#) andry2016 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 30, 2016 /
 
Szia Gyuro! Nekünk is hasonló problémánk van a Fiat uno 1.0 1998-as kocsinkkal. Hidegen pöcre indul, de meleg motorral csak teker. Kiköttettük az immot, továbbra sem akart meleg motorral indulni sőt menet közben leállt a motor. Ez után kicseréltük a gyújtás kapcsolót, a motor menet közben nem áll le, de még mindig nem akar meleg motorral indulni. Mikor nem indul az autód üzemanyagot kap? Nálunk meleg állapotban nem kap üzem anyagot, egyébként szépen megy és a fogyasztása is kiváló! Üdv. Andi
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2016
(#) gyuro1965 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia! Ne haragudj, de én ezt az autót javítom egy ideje...nem csak "vakarózok"...Úgy munkát, mint rengeteg pénzt öltem bele!!! Egyedül emeltem ki a motort, magam szedtem,darabokra, takarítottam el, raktam őssze! Magam tettem rendbe a karosszériát..így hát ne hari ha most kicsit le lassultam...Mióta nem üzembiztos első dolgom volt kiolvastatni a memóriát hogy mi a gond!!Sajnos én csak egy hülye kamion sofőr vagyok, nem autó villamossági műszerész! Szikra van ...szerinted ezt az alap dolgot nem nézem mielőtt bárkit is zaklatok a kérdéseimmel?Az hogy befecskendezés van e, nem tudom, de a benzin pumpa melózik...Egy dolog a biztos!!!! 4-5 óra állás után pőccre indul...Egyébként pedig azért bátorkodtam mert azt hittem van it olyan aki leküzdött már konkrét ilyen hibát...keresgélni a szerelők is tudnak...méricskélni is...JÓ PÉNZÉRT!!!!
(#) gyuro1965 válasza bbb hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Nagyon köszönöm az infót!!! Sajnos nincs kártyám csak két kulcsom...de igazad van ott a gomb és müködik a dolog. Vagyis csak gondolom mert a kulcsot elfordítottam visszafele Üdv: Gyuri
(#) gyuro1965 válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia Andi! Az a gáz hogy úgy tűnik nem hőfok függő...ha tűz forrón leállítom és egy max két percen belül indítom gond nélkül ketyeg....és ha félig melegen hagyom állni perceket már nem reagál....nagyon furfangos hiba ez Egy ami biztos...ha órákat áll utána gond nélkül indul. Üdv: Gyuri
(#) gyuro1965 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Bocsánat de vakarózás közben jutott eszembe....Te még nem oldottál meg illetve nem javítottál ilyen hibát. Ezért ne haragudj meg de számomra nem vagy segítség. Vettél egy motort ahelyett hogy javítottad volna a sajátod...utána engem le "nem normális" ozol.... Elgondolkodtató. Minden esetre ha nincs konstruktív konkrét megoldás a zsebedben köszönöm a további épületes "jó tanácsaidra" nem tartok igényt! Tisztelettel: Gyuri
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2016
(#) dB_Thunder válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Diesel a kocsi, mechanikus befecskendezés van benne. Meg imó ami motorcserekor kicsit túráztatott. Amiért motort cseréltem: elfáradt benne a turbó, a kuplung, és a váltóban csapágy, szólj ha tudsz olyan helyet ahol ezeket kb 150ért javítják! Gazdaságilag és időben is jobban jártam a motorcserével.
Idézet:
„Minden esetre ha nincs konstruktív konkrét megoldás a zsebedben köszönöm a további épületes "jó tanácsaidra" nem tartok igényt!”

Konkrét megoldást, konkrét hibára lehet adni, a "nem indul" koránt sem az...
(#) gyuro1965 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Én meg a "vakarózásra " reagáltam....egyébként az eddig tapasztalt jelenségeket leírtam...nem csak h nem indul. Mindegy..nem vagy segítség.Szép hétvégét.
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2016
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia! Ahogy olvasgatom a problémát, nem igazán értem én sem, hogy mi okozhatja ezt a melegen nem indulást. Ettől eltekintve ha az immo miatt van az egész azt talán meg lehet oldani, ha megvan a mesterkulcsod. Az egyik program leírja a kulcs adaptációját, hogy hogyan kell felismerhetővé tenni a pótkulcsot ... a kocsi szerviz leírásában nem írják le csak azt, hogy a transzpondert "hogyan" kell áttenni a másik kulcsba.
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia! Megvan a Master kulcs , ill. van egy kék kulcsom is...a hézag az hogy ha kedve tartja mind kettővel szépen indul...utána viszont imával ráolvasással sőt, rugdosással sem megyek semmire. Áll 3-4 órát és lehet suhanni...Többen írták a felső holtponti jeladó ill. a főtengely jeladó lehetséges hibáját...a jövő héten ezek cseréjével próbálkozok....
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2016
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Ha az immo hibát "diagolja" az ECU akkor azt nem hiába teszi. Erre csak az ECU csatlakozóját lehet kontaktsprével befújni és az esetleges bizonytalan pontokat átmenetileg jobbá tenni. Nem ismerem a kocsit, hogy mit hol kell keresni de a tekercs ami olvassa a kulcs azonosítóját annak a gyk.-ban kell lennie. Onnan megy az immohoz. Ez egy külön egység volna a Fiatoknál vagy az ECU-ba megy a vevőtekercs jele?
(#) elektrorudi válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia!
Idézet:
„Többen írták a felső holtponti jeladó ill. a főtengely jeladó lehetséges hibáját...a jövő héten ezek cseréjével próbálkozok....”
Nekem más típusú autóm van, de szintén Fiat. A jeladó nagyon huncut dolog. Nálam már a harmadik van benne. Volt ami hol működött-hol nem, de volt olyan is, ami este még tökéletes volt, és reggel már egyáltalán nem indult. E közben az ellenállása tökéletesen a gyári értéken volt. El sem tudom képzelni, egy darab vason, és a rátekert dróton mi tud ily módon meghibásodni?
(#) VIM válasza elektrorudi hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia! Ez az induktív jeladó egy mágneses tekercsből áll és a mágnes veszít a permeabilitásából és nem lesz megfelelő nagyságú a jel ami értékelhető volna az ECU számára és kész a probléma. A huzal ellenállása csak "szakadásra" ellenőrizhető, jelalakra nem vagy csak szkóppal.
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
EZT bizonyára már elolvastad, hiszen "gugli" a barátod. Szóval a jeltovábbítással van, lehet probléma tehát kontakthibát kell keresni és ezt az immo lámpája visszajelzi a kulcskommunikációt és az egész folyamatot a hiba könnyebb meghatározásához.
Idézet:
„.....ez a sz@r beindul úgy is ha az indításgátló lámpa világít a műszerfalon....”
Ez az állapot biztosan arra utal, hogy nem kommunikálnak az egységek egymással valami oknál fogva. A tekercsnél kellene kezdeni, a gyk. környékén.
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Hú ha Fiúk...nekem ez óhéber.. De nagyon hálás vok hogy agyaltok!!! Leszedtem a kormány burkolatot...a zárszerkezeten van egy kis téglatest amiből egy szövetes vezeték megy a fene tudja hova...most keresgélem
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
A kontakt gond ok..de miért csak egy kicsit bemelegedve? 3-4-5 inditásig ok aztán vége
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Melegben az anyagok kitágulnak, vagy valami ilyesmi .... nincs meg?
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
De megvan de a kormány oszlopon semmi nem melegszik máepedig az a kis valami a GYK-n van

moderálva
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2016
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Nem is biztos, hogy ott kontaktos a tekercs szála, ami két fekete színű vezetékkel csatlakozik az immohoz ami a biztosíték tábla fedele alatt van. Ott az 1-3 pontokra megy az "A" sor széléhez. A "B" sorba az akku "+" a 3. lábra (piros), test a 4. lábra (fehér-piros), 8. lábra gyk. (narancs), az immo lámpa 2. lábra (barna-fekete), és a 6. lábra az ECU (rózsaszínnel). Szóval ezen a vonalon keresgélj .... Ja, még annyi, hogy a tekercset a lehető legközelebb kell legyen a kulcshoz, tehát ha nincs lerögzítve, akkor közel a kulcshoz kell odarögzíteni (esetleg gyorskötözővel a vezetéket).
A hozzászólás módosítva: Júl 31, 2016
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Esküszöm nem idegesíteni akarlak!!! Most pár perce kimentem a boltba, ill kerültem egyet üzem meleggé tettem. Itthon kipakoltam a kocsiból vártam pár percet...vége. A kék kulcsból kivettem azt az apró kis nem tom mit ráteszem közvetlen a gyk.n lévő érzékelőre, de így sem indul. hozzátéve hogy a műszerfal szerint minden ok.
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Akkor az az eset amikor immos probléma volt az egyedi eset volt és most akkor a léghőmérséklet mérője okozhat problémát az indításnál és amikor lehűl akkor válik olyan értékűvé, hogy a befecskendezés optimális lesz. Ez ott van a "tüsszentőben" a fekete kupak alatt, két fekete vezetékkel van bekötve a befecskendező szeleppel együtt (az fehér vezetékkel) a csatlakkozóba van kihozva oldalt. ez egy hasonló befecskendező de a lényeg a mit hol találsz a szeren.
(#) gyuro1965 válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Azt hiszem be kell látnom, hogy ez a hiba túlnőtt rajtam. Kénytelen leszek szervizhez fordulni,amivel alapból nem lenne bajom ha tudnám hogy elsőre csitti fitti lesz az autóm. Sajna a Ceglédi szervizekkel van már más típussal tapasztalatom....
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Nagyon köszönöm az időtöket amit rám szántatok! Gyuri.
(#) elektrorudi válasza VIM hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia!
A jelalak szkóppal nézve, ránézésre megfelelő volt. Pont olyan, mint amit egy induktív jeladótól elvárnék. ...és mégsem volt jó! Tény, hogy valóban nem tudom, mekkora jelet kellett volna látnom. Amikor pedig kicseréltem, nem néztem meg, mekkora jelet ad egy jó jeladó, mert örültem, hogy túl vagyok rajta. A mágnes permeabilitás vesztése szerintem nem egy csillagfényes éjszaka alatt történik, hanem viszonylag hosszú idő alatt. Tehát először ki-ki marad a gyújtás, stb. de nem így történt. A jeladó csere után rövid idővel, a "soha el nem romló" a gyújtás elektronika is meghibásodott. (erről írtam pár oldallal ez előtt)
(#) elektrorudi válasza gyuro1965 hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Van ilyen.
Egy más jellegű hibával három szakszervizről pattantam le (pénzzel mindegyik lehúzott, de nem tudták megjavítani a kocsit) mire egy valóban hozzáértő szerelő, telefonon keresztül megmondta, hogy mi a hiba, mit cseréljek ki. A szerelő Pesten, a "nyoc kerben" dolgozik, egy lepukkant műhelyben. Ha véletlenül nem sikerülne Cegléden célt érni, magánban megírom az elérhetőségét. Hátha.
Következő: »»   51 / 66
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem