Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni! (Remélem, hogy jó fórumon érdeklődöm!) Az elmúlt hónapban vásároltam egy 2010-es gyártmányú Skoda Octavia 2 FL-t, Clever felszereltséggel. Az egyik ismerősöm és VCDS segítségével bekapcsoltunk még egy-két konfort funkciót, de egy sajnálatos baleset (a konfortelekronika menuben ki lett választva egy másik autótípus) után sajnos nem működik a nappali menetfényem. Semmilyen módon nem tudtuk visszakapcsolni. Minden egyéb funkciót vissza tudtuk állítani, kivéve ezt. Mindegyik lámpát (tompított, köd) tudjuk aktiválni menetfényként, kivéve a gyári helyen lévőt (ködlámpa melletti). Tudna esetleg nekem valaki segíteni, hogy hogyan tudnám visszakapcsolni? Köszönöm előre is! Üdv. Józsi
Remélhetőleg előtte olvastatok hibatárat és lementettétek.
Ott a 09-es vezérlő kiírta az eredeti long-code-t, amit ha vissza írtok, akkor ugyan olyan lesz az autó, mint előtte. Ha nem, akkor ott van a long-code helper. Ott kell a megfelelő bitet vissza állítani.
Sziasztok!
Nem újkeletű projekt nálam, de ismét elővettem, és ezennel be is szeretném fejezni Ami adott, röviden: 1, Egy Cypress PSoC eszköz (ARM cortex proci + némi FPGA szerű ún "universal digital block (UDB)"-ezekből tetszés szerint megvalósíthatók különböző komponensek, pl UART,PWM,DMA vezérlő,stb.. rengeteg gyári komponens van, lényegében csak drag and drop be kell húzni és konfigurálni, de lehet saját komponenst is tervezni. Mindemellett vannak még benne analóg cuccok is, ADC,DAC, műveleti erősítők és társaik. Minden egy tokozáson belül.) 2, Adott továbbá egy Bosh EDC15C7 motorvezérlő, egy Fiat stilo(2001/2002) gépkocsiba szerelve Ez utóbbival szeretnék kommunikálni , az előbbi segítségével, de elég hiányosak az ismereteim. Addig eljutottam, hogy az 5 darab OBD II/EOBD protokoll közül valószínűleg az ISO 9141-t, vagy a KWP valamelyik változatát használja. A problémám, hogy nem tudom hogyan kezdjek hozzá a fejlesztéshez, milyen komponenst használjak a PSoc tárházából. Először sima UART-ra gondoltam(szintillesztést megoldanám pár külső komponenssel), de rájöttem hogy itt tulajdonképpen csak egy vonal, a K-line áll rendelkezésre, ezen kell megvalósítani a kétirányú kommunikációt. Kérdésem, mi lenne ha az UART Rx és Tx vonalait összekötném és úgy kapcsolnám a K vonalra. Szabad-e ilyet csinálni ? Azt sem tudom, hogy ha nem UART-ot használok, hogy csekkoljam folyamatosan a K vonal állapotát? Ha valaki esetleg csinált már ilyet v hasonlót, vagy bármi tanáccsal tud szolgálni, minden infót szívesen fogadok! Köszi előre is! Üdv!
Sziasztok
A segítségeteket érném, vetem a neten egy ilyen autódiagnosztikai eszközt. A programja Opelscanner. A programot kiírtam cd-re, de most nem olvassa a cd-olvasóm a lemezt. Tud esetleg valaki segíteni, hogy az elektronikai fotó alapján ráismerve küld egy linket, ahonnan letülthetném? A gyárival nem megy Köszönöm
Van valakinek opcom clone olvasója a multi software 2010/08 kéne, ha fel tudná ide tenni valaki azt megköszönném
Ilyet én is építettem régebben. Ezt keresd meg: 1.0.1.71 ID#: A92.
Üdv!
Olyan problémában kéne a segítség ,hogy vetem egy obd2 elm327 wifi-n kommunikáló hibakód olvasót szuperül működik csak nem az én kocsimmal (Mitshubishi colt 1996) feltételezem nem azon a kimeneteken kommunikál mint az én kütyüm. Kérdés van e lehetőség átforrasztani vagy bármilyen módja szóra bírni? A kocsi elvileg a iso 9141-2 protocol szerint van bekötve. (nézzétek el ha hülyeségeket beszélek) Szóval ürülnék ha tudnák vmit csiholni. Köszönöm!
Nem hinném, hogy forrasztással javíthatnál a helyzeten. Nem a bekötéssel lehet a gond, hanem azzal, hogy nem tud kommunikálni az autóddal.
Sziasztok. Mi a véleményetek erről?
A leírás szerint használható kb mindenre amivel műhelygyakorlatban találkozhatok. Esetleg valakinek van vele személyes tapasztalata?
Hello!
A használhatósága attól függ, hogy ki, mire szeretné használni. Első nekifutásra jól hangzik a bevezető, és az abban említettek, látottak, írottak. Azzal azonban tisztában kell lenni, hogy egy ilyen műszer (mondjuk ez) egy amatőr szerelő használatra viszonylag drága, de egy műhelynek már lehet hogy kevés. Ezt sajnos csak a készülék megvásárlása - jobb esetben tesztelése - után tudjuk meg. Autó tipuson belül - is - több féle ECU lehet! (hiába írja a reklámszöveg, hogy pl. az összes Opelhez jó....nem biztos!) Mindenképp ajánlatos a teljes végösszeg kifizetése előtt (esetleg kaució) legalább egy hónapos próbaidőt kérni! (általában erre van lehetőség) Két észrevételem lenne: 1: Nem látom a magyar nyelv támogatását. Magas szintű műszaki angol nyelvtudás szükséges hozzá. 2: A ma oly divatos - és a gyártók által preferált TPMS-t sem tudja. (ezért írtam , hogy egy komoly szerviznek már lehet hogy kevés ez a készülék). 3: Előny, hogy teljesen legális mindene (hardver/szoftver), ami egy esetleges ellenőrzésnél jól jöhet. Egy átlagos univerzális autószerelőnek több mint elég. (ha van rá fölösleges pénze... sajnos, mert egy idő után természetesnek veszik az emberek a diagnosztizálást, és úgy gondolják benne van a szerelés árában, minek után a legközelebbi alkalommal "csak" egy hibakód kiolvasást/törlést kérnek...természetesen ingyen...ezek után ki lehet számolni, hogy a háromszázezer forint, átlag kétezer forintos kiolvasást feltételezve mikorra hozza be az árát...ha egyáltalán...). Ha már... EZ szimpatikusabb...szerintem, és jóval több típust tud...plusz TPMS-t...plusz sok mindent. A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2016
Üdv mindenkinek!
Keresnék valakit aki benne van ezeknek az interface-k működésében,javításában,vettem egy kinait ,de sajna kikapcsol magától 40-50msp után, utána pedig nem is működik.Kb egy fél óra pihenés után ismét életre kel 40msp-re.(valami melegszik benne és azért,nem tudom) köszi,,,,
Szétszeded, megnézed mi melegszik. Csinálsz képeket róla, és ha tudunk biztosan segítünk.
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalat abban, hogy Opel Astra J (diesel) esetében mely diagnosztikai készülék használható? Egyetlen autó, magáncélú. Értelemszerűen hibakiolvasás, hibatörlés, egyebek. Nem feltétlenül költenék rá sokat, tehát megfelelően működő eBay-ről származó is megfelelő. Köszönöm.
ez csak egy tipp volt h melegszik,,én nem akarok belenyúlni,ha valaki tud ilyeneket javítani akkor elvinném v elküldöm és fizetek is érte nyilván ...
üdv!
Helló és Üdv Mindenkinek!
Sajnos utólért ez a Op-Com interface gyakori tipushibája...,javitása meghaladja a képességeim.., ha voln rá ---természetesen pénzdijas--jelenkező akkor privátiban pls jelentkezzen!!!! üdv Lezli
Elm 327 USB CSATLAKOZÁSI HIBA. "C"-Can-es Modulokhoz!
Sajnos a "klasszikus " történet az enyém is., kinai különböző szinü Elm327 USB iNTERFACEK-+Multiecuscan program. Csak "K"-n lévő modulok elérhetők pl Motor sb!!!A CAN-es protokollosak (szervice+müszerfal+body ECM stb)egyáltalán nem elérhetők!!! Ennak a "kis hiányosságnak" elháritására létrehozott müködő megoldások.PL az egyik innét :http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493 X". Ellenállás kiktatása plussz egy RC tag utólagos bekötése 4-es test és a CanH és Can L közé, nálam sajnos nem müködik ,mert az én panelom teljesen másnak látszik, és igy nem tudom melyik az ominozus kiktatandó ellenállás!!! Ebben kérném, a szakértő urak segitségét, mivel a magyarországi eladó (eobdbt), egyáltalán nem is reagál a problémámra, noha nyilatkoztam ,hogy nem garanciába kérem ,hanem minden költséget vállalok---noha sohasem müködött rendesen stb. Biztos hogy nem COM-port,vagy helyes Baudrata , op rendszer vagy gépproblémákról van szó, és a multiecuscan által támogatott autok tipuslistájában megjelölt adapterek stb helyesen vannak használva!!!!!!! KÉRDÉSEM: a CSATOLT ALAPLAPON MELYIK ELLENÁLLÁST KELL ELTÁVOLITANI??? A autó egyébbként ,ahol a C-tipusu can nem müködik : F.Uno 2006. 1.2. 8V. Köszönöm segitségeteket!!! üdv lLezli U.I: Minden megoldás érdekel, ettől eltérő de müködö, FIZETŐS is ,PM-en megbeszéljük!
ELM327 USB Interface módósitása "C"-tipusu CAN Modulok Eléréséhez!
Ez abszolult közismert hiba a fenti clone interfaceknek,ami a Fiat-multiecuscan progit és az Elm327USB kábellal használva ,megakadályozza a Fiat család C tipusu-Can-protokollos vezérlők elérését L Szerviz reset--Müszerfal--Body ECM stb!! A hiba korrigálásához egy ellenállást ki kell venni, és egy R-C-tagot utolag beforrasztani a 4(Test) és a CanH és Can L PIN közé. Erről van szó : http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&sid=...678883 Sajnos az én panelom-on nem találom az ominózus a fenti linkben MEGJELÖLT, kiiktatandó ellenállást!!!Végtelenül hálás volnék ha valaki segiteni tudna..,MELYIK A KIKTATANDÓ ELLENÁLLS???? A magyar forgalmazó --eobdbt---udvarias segitőkérő levelemre "a nem is válaszolok "taktikát alkalmazza ,és véletlenül se válaszol, noha valami garanciaféleség is van a világon...,ugyhogy felejtős.., Köszi és üdv minden segitőkész forumozónak.
Szevasz!
Az ellenállás ott van a 2551-es IC felső (itt a képen) lábsorának 2 középső ponjára (6-7 láb) csatlakozva. A Te panelodon az-az. Értékjelzése ha jól olvasom: 200 Üdv: Stmiklos
Sziasztok
Opel astra h (2004) hogy tudnám a biztonsági kódját kiolvasni ? Használtan vettük a kocsit és nincs hozzá kártya amin rajta van a kocsi biztonsági kódja. Van ELM327 meg OP-COM -om. Vagy honnan tudnám esetleg lekérni ?
Sehogy. Opelnél forgalmi és személyi alapján lekérik.
Szia és üdv!!!
Megtaláltam...,igaz hogy 120ohmost irnak a leirásban..,de talán nem kell kritikusan ragaszkodni hozzá.., véleményed--tapasztalatod??? üdv Sz.laci
Sziasztok!
Van itt valaki akinek már sikerült a Chrysler Voyager 2.5L CRD-t olvasni és írni OBD-n? Érdekelne, hogy hogyan és mivel tette ezt.... Üdv.
Sziasztok!
Vettem egy kábelt "VAG COM 409.1" a kérdésem az lenne, hogy hogyan kell csatlakoztatni az autóhoz, van valami sorja? Először be kell dugni a OBD2 portba majd rá adni a gyújtást aztán meg a gépen az USB portba és indítani a programot?
Ha lemezt kaptál hozzá azon le kell lennie írva hogyan telepítsd és használd, ha nem akkor tessék.
Instrukciók az USB-KKL interfészhez
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem, vettem ebayről egy elm327 bluetooth-os obdII dolgot. Próbáltam több programmal is, de 2000 évjáratú opel vectra 2.0 benzines x20xev nem akarja az igazságot (nem akar csatlakozni sehogy sem), olvasgattam már hasonló problémákat de megoldásokat sehol sem találtam, tudna valaki nekem segíteni ?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |