Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   102 / 183
(#) Nagy Tamás válasza ridelife hozzászólására (») Nov 7, 2016 /
 
Bizonyára annak a jele. Valami nívó ellenőrzőt tényleg jó lenne rá kreálni.
(#) Stewe válasza tyraw hozzászólására (») Nov 9, 2016 /
 
Nem láttam még háromfázisú nyomáskapcsolót....
A nyomáskapcsoló általában a motor mágneskapcsolójának a gerjesztőkörében van.
(#) Stewe válasza ridelife hozzászólására (») Nov 9, 2016 /
 
Érdekes öszvér megoldás, ma megint tanultunk valamit....
(#) ridelife hozzászólása Nov 9, 2016 /
 
Mért lenne öszvér.Nállan fél éve használom így és nincs vele gond.
(#) Barret válasza ridelife hozzászólására (») Nov 9, 2016 /
 
Nemrég kellett állítanom a hidrofor nyomáskapcsolóján,ránézésre teljesen egyforma a két kapcsoló
(#) Stewe válasza ridelife hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Az öszvér itt nem degradáló, csak annyit jelent, hogy sok minden van összekapcsolva...
Mivel a légnyomás és a menbrán rugóerő képes rá, a három darab nagy felületi nyomású, és gyorsított(?) kapcsolóérintkező mozgatását is képes elvégezni, csak nekem szokatlan kicsit, mert így kizárja a más irányból történő vezérlést, és ha nincs segédérintkezője, akkor az állapotát is nehézkes átadni. Abban teljesen igazad van, hogy egy kompresszoron belül ezek nem elengedhetetlen feltételek, csak ehhez vagyok szokva.
(#) ridelife hozzászólása Nov 10, 2016 /
 
Egy szót sem értek
(#) Chipmunk1960 válasza tyraw hozzászólására (») Nov 16, 2016 /
 
Ha van 3 fázisod, akkor viszont az üzemeltetése olcsóbb!
(#) tyraw válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Nov 16, 2016 /
 
Mármint miért? Az elhasznált villamosenergia ugyanannyi lesz, a meddő teljesítményt meg nem mérik lakossági fogyasztóknál, nem?
Bár amennyit menne, éves szinten párezer forintos villanyszámla nem oszt, nem szoroz. A tartály beszerzése, és a készülék összerakása, szerelvények beszerzése sokkal drágább. ÉS relatíve kevés időm van vele foglalkozni. Illetve nem is tudok hegeszteni. Viszont kicsit aggódom, ki tudja hogy sikerül a hegesztés, tehát vagy újra nyomáspróbáztatnám a tartályt, vagy nem hegesztenék rá. Arra is gondoltam, lehet fixen kéne telepíteni, mondjuk fali kivitelben a kompresszort, és a tartály csak marad tartály: egy nyomásálló flexicsövön tölthetően, mondjuk 1/2" csatlakozáson keresztül... Vagy nagyon hülye az ötlet..?
(#) gumibaba hozzászólása Nov 28, 2016 /
 
Tiszteletem mindenkinek! Még nem teljesen értem végig a fórumon, de az lenne a kérésem, valaki egy elektromos blokkvázlatot tudna adni, linkelni, mégis mit hogyan kössek be mertt kicsit el vagyok veszve, 380V ről van szó. A nyomáskapcsoló is tudja a 380 at elméletileg de nem vagyok benne biztos, a 220v Biztos!A motor 380 1500W köszönöm szépen előre is ! Elsősorban az érdekel mi miután következik. Felépítésileg!
A hozzászólás módosítva: Nov 28, 2016
(#) zolika60 válasza gumibaba hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
A nyomáskapcsolód hány áramkörös?
(#) Joci77 válasza gumibaba hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
a nyomáskapcsolóval kapcsolgasd a mágneskapcsolót úgy tovább kibírja a rendszer
, mágneskapcsolót meg könnyebb szerezni mint spec. nyomáskapcsolót
(#) zoly15 válasza Joci77 hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Két áramkörös nyomáskapcsolóval is szoktak 1-1 fázist szakítani, a maradék 1 fázis pedig állandóan a motoron van.
(#) Joci77 válasza zoly15 hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
rajtad múlik hogy kötöd.. én nem szeretem ha álló-nem működő helyzetben a motoron ott a zeusz
(#) zoly15 válasza Joci77 hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Én csak mondtam egy lehetőséget.
A kompresszoron nekem is mágneskapcsoló kapcsolja a motort
(#) ridelife válasza Nagy Tamás hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Egy kérdés még:meg tundád adni a kompresszorodon lévő tárcsa átmérőjét?
Számolnék egy nyomaték igényt a komprihoz.Azt írtad 9 baron már erölködik a motorod.

Méricskéltem egy kicsit.
Az én komprim 9 bár ellenyomáson 2kg/m nyomatékra forog el.Sajnos fordulatszámot nem tudtam kimérni mert kézzel forgattam az erőkart.
Persze a mérés nyilván nem pontos mert kezdetleges eszközeim állnak csak rendelkezésemre.

Valamint feltünt hogy a szívóág össze van kötve a forgattyúsházza.Tehát a szelepek onnan kapják a kenést.
(#) Nagy Tamás válasza ridelife hozzászólására (») Nov 29, 2016 /
 
Szia! Holnap tudom lemérni pontosan.
(#) gumibaba válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 29, 2016 /
 
meg kell néznem szerintem 380-as mert 2X3 csavarkapocs van + 1 a földelésnek
valami kondor 8/16 ha nem tévedek
(#) zolika60 válasza gumibaba hozzászólására (») Nov 29, 2016 /
 
Akkor mi a kérdés? Az egyik felén be a három fázis, a másikon ki a motorra.
(#) Nagy Tamás válasza ridelife hozzászólására (») Dec 1, 2016 /
 
Szia! Motor 1380f 1,5KW 67mm kompri. 145mm 2db 10mm ékszíj
(#) kokolo76 hozzászólása Dec 1, 2016 /
 
Üdv Urak! Segítségre lenne szükségem. Valakinek nem ismerős véletlenül az alábbi kompresszor? Konkrét típus érdekelne. Köszönettel : KJ
(#) RoliNyh hozzászólása Dec 2, 2016 /
 

Szép estét!

Ha esetleg valakinek van elfekvőben feleslegessé vált jó állapotú ifa / zil vagy hasonló kompresszor (légsűrítő), légtartály, és nincs elszállva az árakkal, és ha fénykép alapján rendben van, újrafelhasználás céljából személyes megtekintés és áregyeztetés után átveszem.
(Privát jöhet.)

Köszi...
(#) ridelife hozzászólása Dec 4, 2016 /
 
Érdemes olyan ifa tartályt venni ami belülről gyárilag ki van festve epoxival.garantáltan örökélet ha nem fújod túl és nem éri sérülés.nekem kettö is van.a 100l defemet kirágta a rozsda hiába 70 kilo és 3-4mm a fala.
Jofogáson jelenleg 2db ifát találtam.egyik tuti ki van feste.
Amugy elég ritkan árulnak ifa tartályokat.én fél évig keresgéltem utána.
(#) RoliNyh válasza ridelife hozzászólására (») Dec 4, 2016 /
 
Előbb utóbb minden vas/acéltartályt kirág a rozsda ami nem saválló, vagy nincs belül ellátva megfelelő korrózióvédelemmel. Következik ez abból, hogy a sűrített levegőből kicsapódik a páratartalom a tartály belső falára, ami szépen összegyűlik az alján, szóval ott áll benne a víz. Azért kell lefúvatni minden sűrítés után, hogy kifujja magából az összegyűlt vizet. Persze az olyan kompresszoron ezt nehéz kivitelezni amelyíknek az alján nincs lefújószelep...
(#) ridelife hozzászólása Dec 4, 2016 /
 
Ezert javaslom az ifat.belulrol ki van festve van rajta viezlereszto csonk.csak ritka velulok az nagy 60-80literes.
(#) csavarkulcs hozzászólása Dec 4, 2016 /
 
Sziasztok.
Miért nem használtok gázpalackot tartálynak?
50báron széthasad, 25bar a nyomáspróbája, 10 bart simán kibír.
2500Ft a normál aluminium gázpalack az aprón,
5000Ft a 23kilós.

Megvenni üresen, kicsavarni a csapot, menetetfúrni bele,
össze kell FORRASZTANI, lábakat csinálni neki.
2500Ft aluminium forrasztóón.
A legdrágább szerszám ami kell hozzá, a menetfúró,
1/2col 5000Ft,kézi, és két részes.

Tehát ha mindenki magának megveszi a szerszámokat,és nyersanyagot,
10000 forintból megvan egy ultrakönnyű biztonságos nem rozsdásodó aluminium tartály.

Nyomáspróba, 50 bar
(#) ridelife hozzászólása Dec 4, 2016 /
 
Az alunak van elettartama.acel sosem farad el.
(#) RoliNyh válasza csavarkulcs hozzászólására (») Dec 4, 2016 /
 
Ezen az alapon maradhat az eredeti menetes csatlakozás is, fölösleges akármit is barkácsolni rajta.
Egy bal menetes zsákanyára kell lyukat fúrni, és abból kivezetni egy csövet T elágazásra.
Az egyiken jön a levegő, a másikon meg megy. A henger felé meg egy visszacsapószelep és ennyi...
A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2016
(#) ridelife hozzászólása Dec 4, 2016 / 1
 
Es a pocsoles vegen rajon az ember hogy nem is olyan draga az az ifa tartaly.vizleereszto sem art hogy ne a gujt levegot kopkodje tele.
A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2016
Következő: »»   102 / 183
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem