Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés
Szia!
Mekkora nyomásra van próbázva a tartály? Ami nekem volt poroltó abba 18 bar-os biztonságiszelep volt, de sose mertem addig feltölteni. Kamionok légrugóiban csak 6 bar körüli a nyomás, nagyot tud robbanni.
Helikopter, harckocsi 2 lépcsős kompresszor!
Ilyen nyomásra 2-3 lépcsős kompresszor dulkál!
35bárra van nyomáspróbázva, ezt az mondta aki csinálta. Egyszer már felfújtam 27 bárral (ekkora nyomáskapcsolót kaptam csak olcsón, elég lett volna 24-25 bár is)a palackra raktam reduktort mivel max 4-6bár elég és így sokáig tart a benne lévő levegő.
A split klímákban a nyomás úgy tudom, hogy 30-40bár, ezért érdekelne, hogy azok a kompresszorok vajon jók lennének-e?
Sziasztok!
Jó ideje szemezek a kompresszor témával, de még nem jutottam dűlőre. Ikarus sűrítő volna az irány, ez már meg is van. Ellenben a tartály az mindig kérdéses, a használt régi tartályokban nem tudom mennyire lehet bízni akár a rozsda szempontjából, az újak meg nem tudom mennyit bírnak. Az autogáztartály szimpi, de tartályt nem szívesen hegesztgetném, szerintem többet ártok vele mint amit használok. Esetleg egy már komplettre épített jól működő kompresszorben érdemes lehet gondolkodni? Mondjuk ez 50ezer Ft lenne:
Ennyiért nem kapsz semmit ami normális, és jó is valamire! Se sűrítőt, se motort!
Ez azt jelenti hogy ebben esetleg érdemes gondolkozni?
Ha nincs otthon semmid és vásárolnod kell az alkatrészeket, akkor ennyiből nem rakod össze!
Itt a tartályok minősége/állapota azért kérdéses lehet, belenézni ugye nem tudok. Vagy ha próbaüzem alatt nem ereszt akkor egyelőre megnyugodhat az ember? Vagy hogy érdemes tesztelni?
Ha kívülről szépen fényesre le van festve zomáccal, akkor csak nem robban a képedbe.
A "szépen".ben érzek egy kis szarkazmust ha a képekre nézek.....
Szia! Én csak annyit fűznék hozzá ha megengeded, hogy kár volna kihagyni ennyiért. Nekem csak az elrendezése nem tetszik de értem az építő szándékát ezzel kapcsolatban. A tartályokban bízhatsz, mert ezek nem pléh lemezbő készültek hanem 5-6-osból, kiböjtöl. A motor az majd balra forogjon ne jobbra, hogy a karter szellőzőjén ne jöjjön ki az olaj.
Vízzel szoktak nyomáspróbázni!
Egy autógáz tartály kb 15-20 ezer Ft, egy új sűrítő közel 100, de ha felújítasz is, kb ugyanitt leszel, aztán még kell egy normális 2kW-os motor, stb.!
Ha autógáz tartályból tudnál építeni, a tartályt nem kell hegeszteni. Készítesz egy vázat, amire bilinccsel ráhúzatod. A csatlakozáshoz már csak illesztő elemek kellenek.
Ebben a kész kompresszorban az tetszik nagyon hogy így ahogy van próbálható. Ha nem robban fel most akkor talán még bírja egy ideig.
Apró fejlesztéseket meg lehet rajta eszközölni szerintem apróért (egyszerű vízhűtés, olaj karter megoldás)
Idézet: „Apró fejlesztéseket meg lehet rajta eszközölni szerintem apróért (egyszerű vízhűtés,” Léghűtéses a fej! Ventilátoros szíjtárcsa kell elé!
A hengere léghűtéses, de a hengerfeje vízhűtésű.
Sajnos el is vitték az orrom elől.
Üdv, abban tudtok segíteni, hogy lágyforrasztás elegendő-e vagy fontos keményforrasztással elkészíteni a réz nyomócsövet?
Sziasztok!
Otthoni barkács célra használt kompresszorra levegőszűrőnek fel lehet tenni autó benzinmotorjának az olajszűrőjét? Természetesen újat. Egyszer láttam egy képet ahol az volt rajta, a henger közcsavarjára kell csak menetet vágatnom, lenne is itthon. Köszönöm. |
Bejelentkezés
Hirdetés |