Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés
 
Témaindító: saca2, idő: Feb 8, 2009
Lapozás: OK   156 / 156
(#) VIM válasza csavarkulcs hozzászólására (») Pé, 18:50 /
 
Profi! Nyelves visszacsapó szelep gravitációsan beépítve. És ez a szelep szerelhető is.
(#) Beni3432 válasza csavarkulcs hozzászólására (») Szo, 19:52 /
 
Köszönöm. Megpróbálom beszerezni valahonnan.

(képen)Ezzel a villanymotorral megtudja hajtani 2000 ezres fordulaton egy Csonka TK-200-as kompresszorral?
(#) csavarkulcs válasza Beni3432 hozzászólására (») Szo, 22:09 /
 
Köszönöm VIM!

Beni:
Bővebben: Link
Ez az első oldal amit találtam.
Ez szerint a 2.2kw kevés, vagy magyobb motor, vagy kisebb fordulat kell. Én az utóbbit választanám, nekem a ZIL majdnem 900-at forog. Felesleges csúcson járatni, csak előbb elkopik.
Így viszont a végtelenbe és tovább!
(#) Beni3432 válasza csavarkulcs hozzászólására (») Vas, 6:13 /
 
Ezt az oldalt néztem.
Nagyobbra nem tudok váltani mert nincsen 3 fázisú áram. Csak 230V jöhet szóba.
Kisebb fordulat úgy érted, hogy a kompresszornak nem 2000 ezres fordulat kell hanem kevesebb kb 1300 fordulat? Úgy bírja meghajtani a villanymotort?
ZIL-ről nem sokat olvastam még. Mennyi levegő mennyiséget tud leadni? 6 barról 8ra mennyi idő alatt éri el?
(#) ati790731 válasza Beni3432 hozzászólására (») Vas, 10:29 /
 
Szia! Nekem 2,2Kw/ Gyári 230v motor hajt egy Csonka 200-at kb 8-900-as fordulaton, 10bar-nál is könnyen indítja. Kb 350-400liter tartályom van, kb 10-12 perc alatt van 10 bar-on.
Fontos, hogy ne 400v ról áttekert motor legyen, mert az nem biztos, hogy jó lesz. ( én rengeteget szívtam vele, mert az áttekert motoroknak kevés indításnál a nyomatéka, de majdnem duplája az áramfelvétele). Agyárilag 230-as motorom még soha nem verte le a 25A-os kismegszakítót, az áttekertek rendszeresen.
A hozzászólás módosítva: Vas, 10:31
(#) BI-AMP hozzászólása Kedd, 20:20 /
 
Sziasztok! Lassan készül a kompresszor. Normális hogy ennyire hordja az olajat Bővebben: Link? Jelenleg 5w40 van benne a forgatyús tengely félig merül bele az olajba. A hajtókarokba és fedeleibe 4mm es lyukat furtam és 10mm es fúró szárral tölcsér formára formáztam ahogy a képen látszik így alakítottam ki az olajozást. A főtengelyben a furatokat lezártam.
A hozzászólás módosítva: Kedd, 20:20
(#) csavarkulcs válasza BI-AMP hozzászólására (») Kedd, 20:36 /
 
Elég sok olajat nyom, nem szabadna ennyit.
Én fél liter olajat töltöttem a karterba, eredeti mannol kompresszor olajat.Így is kinyom 1decit kinyom, ami lassan vissza csorog amikor megáll. Ugyanilyen zilem van.
Szerintem felesleges félig tölteni olajjal.
Én tettem két lemezkét a hajtokar csavarjára, ami fel csapja az olajat.
A kartergázt hogyan vezeted el/ csapatod le az olajtól?
(#) BI-AMP válasza csavarkulcs hozzászólására (») Kedd, 20:40 /
 
Karter gáz a kis réz csövön jön most ki de azon is nyom egy kis olajat. Holnap meg próbálom sűrűbb olajjal
(#) VIM válasza BI-AMP hozzászólására (») Kedd, 20:53 /
 
Szia! Szerintem sok az olaj és nincs megfelelően biztosítva a karter szellőzése az az kicsi az a keresztmetszet amin a dugattyúk alatti tér nyomása ki tudna szellőzni vagy másképpen mondva a mostani nyomás túl nagy a karterban és az olajat ott nyomja ki ahol tudja. Esetleg kopottak volnának a dugattyúgyűrűk? A motor forgásiránya a jobbos? Ne arra csapja az olajat ahol nyitott a karter (a rézcső felé). Nem jó ötlet a sűrű olaj.
(#) BI-AMP válasza VIM hozzászólására (») Kedd, 22:53 /
 
Ép ezen gondolkodtam, hogy kicsi a karter gáz cső na ezt is javítani fogom. Kapott egy szett új gyűrűt. Jobbos a forgás irány.
Következő: »»   156 / 156
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem