Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   137 / 164
(#) zoszka válasza fordos Laci hozzászólására (») Jan 25, 2017 /
 
Ha átkötöd az ellenőrző szálat a gyújtásról a kulcs pozízióra, akkor autó leállításra nem fog visszaélesedni, csak ha kiveszed a kulcsot.
(#) Inhouse válasza fordos Laci hozzászólására (») Jan 25, 2017 /
 
Igen kevés infó van fenn a neten róla, esetleg mégis megnézhetnénk azt a leírást?
(#) oimuka válasza oimuka hozzászólására (») Jan 26, 2017 /
 
Még csak annyit, hogy több helyen olvastam, hogy a távirányítót tanítani kell. Nem hiszem, hogy itt ilyesmi állna fent, mert nem egyszer volt elem cserélve, elem kivéve és kitisztítva a műanyag ház és semmi gond nem volt.
(#) fordos Laci hozzászólása Jan 26, 2017 /
 
sziasztok!Inhouse hozzászólásához csatolnám az angol, ill azt a magyar leírást amit sikerült szereznem a boltban ahol vettem. de sajnos mind kettő csak az alapokat írja.
(#) fordos Laci hozzászólása Jan 26, 2017 /
 
És itt a magyar kis ismertető szerű valami. köszönöm!!
(#) gabe9303 válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 26, 2017 /
 
Ma beépítettem a központi zár vezérlőt.Olyat produkál hogy a csomagér ajtót be zárja de, a többi ajtót nem. Meg mozdulnak a kis gombok az ajtón de nem zár be. Vajon mi lehet a baj ? Létezne hogy csak az a probléma hogy nincs a helyére vissza rakva a kompresszor ?
A hozzászólás módosítva: Jan 26, 2017
(#) Inhouse válasza gabe9303 hozzászólására (») Jan 26, 2017 /
 
Mármint csak nincs a fizikai helyén? Az autón belül a saját működtetőivel zár/nyit?
Ja, az időt át kell állítani! Az alap 0,5-1s-ről, a pneumatikushoz való több másodpercre! Nézd meg a leírást! A bekötési papíron van egy jelölés, 0,5-3,5s felirattal.
A hozzászólás módosítva: Jan 26, 2017
(#) Inhouse válasza fordos Laci hozzászólására (») Jan 27, 2017 /
 
Hát...ezen kiakadt a szemem.
Legyen itt akkor a AV-NT898D/LJ005 riasztó kezelésije egyben, nekem egy kis esti elfoglaltság gyanánt...még rápihenek.
(#) Inhouse válasza fordos Laci hozzászólására (») Jan 27, 2017 /
 
Úgy nézem én is, hogy ez a riasztó "mindent tud", csak azt nem, amit te szeretnél. Nem láttam lehetőséget én sem az automatikus visszaélesedés kikapcsolására.
(#) fordos Laci válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 27, 2017 /
 
Hát sajnos már lassan minden követ megmozgatok, de nem igazán jutok előbbre. lehet hogy a végén az lesz a vége hogy kiszedetem, aztán "kuka". de sajna akkor bukom az árát, és a be-ki szerelési költséget. Vagy megpróbálok beletörődni, legfeljebb a szomszédaim az gondolják hogy nem vagyok normális. minden esetre köszönöm, hogy foglalkoztál vele.
(#) sufni-tunning válasza fordos Laci hozzászólására (») Jan 27, 2017 /
 
Ha nincs benne, akkor sincs elveszve a világ.
Vannak itt olyan ügyes emberkék, akik tudnak segíteni egy kis elektronika tervezésében, ami a jelet "meghosszabítja", hogy a kompresszor működjön.
(#) Inhouse válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jan 28, 2017 /
 
Az nem neki kell, elnézted.
(#) oimuka hozzászólása Jan 28, 2017 /
 
Valaki az én kérdésemre is válaszolhatna...
(#) sufni-tunning válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 30, 2017 /
 
Bocsánat, elnéztem, törlitek, vagy át tudjátok rakni a jó helyre? a pneumatikus kp zárhoz?
(#) proli007 válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jan 30, 2017 /
 
Ha kész moderációt (jobb oldal a pipa), "bármi" lehetséges.
(#) Inhouse válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jan 31, 2017 /
 
Nem olyan vészes dolog.
(#) sufni-tunning válasza Inhouse hozzászólására (») Feb 1, 2017 /
 
Csak nem szeretnék senkit félrevezetni. Igen hibáztam, másik kérdésre válaszoltam.
(#) Law_Denis hozzászólása Feb 18, 2017 /
 
Sziasztok,

van egy Spal AS90-s riasztó a kocsimban, ami minden ok nélkül, teljesen megjósolhatatlan időközönként beindul. Volt, hogy napi 2x, volt, hogy 2 hétig semmi. Eleinte az akksira gyanakodtam, mert állt az autó 2 hetet a nagy hidegben, aztán megcseréltem az akkut egy biztosan jóval, de ennek ellenére tegnap megint elindult. Amikor elindult megnéztem a "riasztási memóriát" és 4 LED pislogást mutatott, ami a használati útmutató szerint "Ajtók-motorháztető-csomagtartó" nyitást jelent. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyszer nyitva felejtettem a jobb első ajtót, beriasztottam a kocsit és emiatt elindult a riasztó. Nem tudom ez mennyire releváns infó a témában. (Többször ki be riasztottam mire észrevettem, hogy hülye vagyok... )

Az ajtókapcsolókat megnyomogattam, szabadon járnak, szóval nincs leragadva egyik sem. Multival nem mértem még rájuk. Hogy tesztelhetném a rendszert, illetve van tippetek mit nézzek meg mélyebben? Lehet ezt a típust valahogy "resetelni"? Hátha az említett nyitott ajtós riasztás miatt kavarodott be nála valami..

Köszönöm!
(#) Inhouse válasza Law_Denis hozzászólására (») Feb 18, 2017 /
 
Nem raktál be véletlenül közben egy belső világítás késleltető kapcsolást?
(#) Law_Denis válasza Inhouse hozzászólására (») Feb 18, 2017 /
 
Most vettem a kocsit 2 hónapja, de bezárás után kb. 10 mp-n belül elhalványul, szóval nem tudnám megmondani biztosra... szerintem van benne, de hogy utángyártott-e, azt nem tudom.. ez okozhat ilyet? Lényeges, hogy csak a riasztó bekapcsolásánál halványul be.
A hozzászólás módosítva: Feb 18, 2017
(#) Inhouse válasza Law_Denis hozzászólására (») Feb 18, 2017 /
 
Amióta megvetted, azóta ilyen? A késleltető elektronika meg szokta zavarni a riasztókat, nem a szükséges test, vagy +12V jelenik meg ilyenkor, hanem valahol a kettő között és még változik is.
Kösd le az ajtókapcsoló bemenetet próbára, akkor kiderül, hogy a riasztó hülyült be, vagy valamelyik kapcsoló (ez utóbbira tippelek).
(#) colinkaa hozzászólása Feb 21, 2017 /
 
Sziasztok. Van egy ilyen autós riasztóm/szirénám. Nemtudom megszólaltattni, tudnátok segíteni a bekötésében, mi az a két csatlakozó EXT néven? Hangszórója 7ohmos gyárija.
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2017
(#) Law_Denis válasza Inhouse hozzászólására (») Feb 21, 2017 /
 
Köszi, megnézem majd őket, de most napok óta megint semmi. Megint jól van...
(#) Fibo hozzászólása Márc 6, 2017 /
 
Sziasztok!

Van egy Eurocar riasztóm az autómba,azzal kapcsolatban lennének kérdéseim.Nem tudom pontosan melyik típus, de esetleg ezek segíthetnek a beazonosításban:
-2db kék gomb (egy kisebb és egy nagyobb) van a távirányítón
-műanyag házban a vezérlő és lóg egy kis kék nyomógomb mellette amit nem tudom mire való
-ablakokat felhúzza záráskor
-visszaélesedik ha nyitás után nem történik ajtónyitás

Az autó 2007-ben vettem,a riasztó már akkor is benne volt,kaptam mellé 2 távirányítót meg az autó 2db gyári távirányítóját,de ezek csak a központi zárat vezérlik,a riasztót nem.

Problémám a következő.Mindkét távirányítóval csak nagyon közelről működik.Néha a szélvédő és bal első ajtó közelében (ide van rakva a vezérlő) kell akár 1-2 percig is szórakozni mire hajlandó kinyitni.Érdekes módon a zárással nincs problémája,azt sokkal könnyebben elvégzi, persze távolról azt sem csak 1-2 méterről max. Elemcsere megvolt mindkét távirányítóban. Mi lehet a gond? Gyenge a vevőantenna vagy ennyire szigetel az autó?
Másik gondom, hogy riasztás közben is be lehet indítani a motort illetve a motorháztető nincs is rákötve a rendszerre.Ez egyszerűen csak bekötésen múlik vagy nem tudja az "agy"?

Gondolkodtam, hogy ezt a régi cuccot kidobom belőle és valami modernebbet rakatnék be. Mik a most "menő" rendszerek? Nem kell Pajzs szintű 150ezres rendszer, többnyire garázsban tartom, de mivel elég feltűnő autó egy kis védelem nem árt.
Tehát az alapfunkciókat tudja, mint az indítás tiltása, esetleg rablásgátló illetve ha működne az autó gyári távirányítójával,az már csak hab lenne a tortán.
Az ablakfelhúzó funkciót nagyon szeretem, így biztos nem marad egyik sem még résnyire sem nyitva. Az megoldható, hogy egy 2 irányban nyitható napfénytetőt is tudjon zárni a rendszer illetve az ablakokat lehúzza nyitáskor mondjuk hosszan nyomvatartott nyitógombra? Az autó még a CAN-BUS előtti korszakból való.

Köszi a segítséget.
(#) Szolo18 hozzászólása Márc 17, 2017 /
 
Hello egy kis segit kellene passat b5 centrálzár bekotesehez.
Az eredetit sikerült megszuntetnem és atkotni a kizárás működik de a bezaras csak kulcsal vagy belülről kapcsoloval...
Az ülés alatt mennnek a vezetekek kék es zold a zöld nyit de a kéken nem reagall a zarasra... Valahol megtorhetett az a cezetek hol kereshetem a hibát?
(#) skater86 hozzászólása Márc 17, 2017 /
 
Sziasztok! Van egy Carguard MIC001-es vezeték nélküli központi vezérlő egységem az autóban. Tavaly a segítségetekkel beszereltem és tökéletesen működött is eddig. A jelenlegi hiba az, hogy a "nyitás" funkció nem működik. Egyik pillanatról a másikra romlott el. Átnéztem a bekötött vezetékeket, nem sérült egyik sem, szakadásmérővel sem találtam hibát és minden forrasztás megfelelő. A központi zár kulcs használatával működik, így valami a vezérlő egység körül lehet. A távirányítón a nyitás gombot megnyomva visszajelez a led és az indexek is villognak, de nem nyit az autó. Tehát a fehér vezeték a záró a fehér/fekete vezeték a nyitó pont. Testre működteti. Kimértem, a fehér vezetéken a gomb lenyomása után megjelenik a 12V és le is zár az autó. A fehér/fekete vezetéken alapból 12V van és a nyitás gomb megnyomása után sem változik, nem is nyit az autó. Itt nem ugyanúgy csak a gomb lenyomása után kellene megjelennie a 12V-nak? A vezérlő egységben nem találtam különösebb elváltozást. Esetleg ötletek, hogy merre kutakodjak? Köszönöm a segítséget!
(#) Inhouse válasza skater86 hozzászólására (») Márc 17, 2017 /
 
Ott csak akkor lehet +12V, ha az autó felől jön valahogy. A vezérlőd, ha úgy kötötted, testet kapcsol... Ha erre a pontra te adsz testet egy izzós, autós próbalámpán keresztül, akkor működik a zár?
(#) Inhouse válasza Szolo18 hozzászólására (») Márc 17, 2017 /
 
Ez a kék és a zöld ez biztos, honnan van az infó? Elektromos motoros kp zár, nem levegős?
Miért kellett megszüntetni a régit? Milyet raktál helyette?
Ha van belső kapcsolód hozzá, akkor azt kell megnézni, hogy ott mit kapcsol és melyik vezetékekre, és ezt tenni a vezérlővel is.
(#) skater86 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2017 /
 
Úgy mértem multiméterrel, hogy egy állandó 12V az autóról (+) és a vezetékek egyenként (-). A nyitás pontnál a méréskor 12V-ot mértem és nem változott a gomb nyomásakor sem. Ha a vezérlő kapcsoláskor testet kapcsol, akkor jelenik meg a 12V. De ha ott állandóan 12V van, akkor olyan, mint ha állandóan test alatt lenne? Vagy rosszul értelmezem? Ha kulccsal nyitom és"adok testet" meg működik. Akkor úgy próbáljam meg, hogy külön adjak testet a nyitó pontra?
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2017
(#) skater86 válasza skater86 hozzászólására (») Márc 17, 2017 /
 
Délután méregettem megint. Amit megtudtam:
Kulccsal való zárás, nyitáskor:
- Nyitott állapotban a fekete/fehér vezetéken (nyitási pont) van kapcsolva a test, ez így OK
- Zárt állapotban a fehér vezetéken (zárási pont) van kapcsolva a test, ez is OK
Úgy működik, ahogy kell
Ez után próbáltam külön testet adni mindkettő vezetéknek, ahogy a vezérlő adja.
- Amikor nyitott állapotban van, akkor a fehér vezeték testelése után lezár az autó. Ez a funkció működik is a vezérlőn keresztül is, tehát távirányítóval zárás után zár.
- Amikor zárt állapotban van, akkor a fekete/fehér vezeték testelése után nem nyit ki az autó. Ez a funkció nem is működik távvezérlővel.
Az összes kábel helyesen van bekötve a vezérlő és a központi között, nincs szakadás. Hétvégén tovább mérek. Az elképzelhető, hogy a vezető oldalon lévő mikrokapcsoló romlott el? Abból gondolnám, hogy kulccsal mind két állásba működik a testelés, zárás és nyitáskor is. Viszont ha külön adok testet akkor lehet a kapcsolónál nem zár csak az egyik irányba. Esetleg ötletek? Köszi!
Következő: »»   137 / 164
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem