Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   56 / 65
(#) dayton65 hozzászólása Jan 6, 2018 /
 
Sziasztok.Kérem aki tud segitsen !! Fiat Brava 2001 1.6-os. Az ablaktörlőm nem müködik csak folyamatos,leggyorsabb állásban. Sem lassu foly.-sem szakaszos pozicióban. Ha felfelé állitom(itt csak addig müködik amig a kart nyomom)jó,csak ha elengedem abban a pozicióban áll meg.Tehát nem tér vissza végállásba. Előre is köszönöm !!!!
(#) bbb válasza dayton65 hozzászólására (») Jan 6, 2018 /
 
Az ablaktörlő karja tud ilyet produkálni - csere a megoldás.
(#) merlin996 hozzászólása Jan 12, 2018 /
 
Üdv!
Nem rég vettem egy 1997-es 1.4es Fiat Brava-t és a csomagtérben lévő lámpa nem égett. Vettem egy izzót és az sem volt jó. Multiméterrel lemértem, mely 1.7V-ot mutatott és gondolom ez igy nem okés

Valakinek ötlet hogy hol, milyen probléma állhat fenn?
(#) elektrorudi válasza merlin996 hozzászólására (») Jan 13, 2018 /
 
Hi!
Kontakt hibára gondolnék. Egy 20 éves Fiatnál ez "természetes".
(#) merlin996 válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 13, 2018 /
 
Hát sajnos már több helyen vettem észre ezt a "természetes" dolgot! Holnap van időm, utánajárok a dolognak
Köszi a választ!
(#) elektrorudi válasza merlin996 hozzászólására (») Jan 13, 2018 /
 
Sajnos ennél többet nem lehet szerintem segíteni. Elindulsz a biztosítóknál, és végigköveted a kábel útját az aljzatig. Az még kérdés lehet, hogy az 1,7V-ot kivett izzóval mérted, vagy amikor benn volt?
A hozzászólás módosítva: Jan 13, 2018
(#) merlin996 válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 14, 2018 /
 
Ha benne van az izzó ha nincs, akkor is 1,7V :/
(#) elektrorudi válasza merlin996 hozzászólására (») Jan 14, 2018 /
 
Akkor a kontakt hiba kizárva. Ha kontaktos lenne, akkor az izzó behelyezése után 0V-t kellene mérni, kivétele után pedig 1,7-12V között valamit. A kapcsolónál még megvan a feszültség?
(#) merlin996 válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 15, 2018 /
 
Bocsi, elnéztem! Az izzó behelyezése után 0 Voltot mértem. Szétszedtem a kapcsoló részt és a foglalatok kis helyen megolvadtak, bár érintkeznek egymással. Lehet ez lesz a gond.
(#) elektrorudi válasza merlin996 hozzászólására (») Jan 15, 2018 /
 
Valószínűleg lassacskán korrodált az érintkező felület, ami által megnőtt az átmeneti ellenállása, és elkezdett melegedni. Aztán a melegedés olyan mértékű lett, hogy a műanyag is megolvadt, az érintkező felület pedig majdnem szigetelőként viselkedik.
(#) merlin996 válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 16, 2018 /
 
Akkor ez egy alapos tisztitás lesz úgy gondolom. Kerestem volna ilyen érintkezőt neten, mégis mennyibe kerül, sajnos kevesebb sikerrel.
(#) kekszakall11 válasza dayton65 hozzászólására (») Feb 8, 2018 /
 
Szia dayton65! Olvastam a leveled,a segítséged szeretném kérni.Ugyanez az ablaktörlő hibám van egy Fiat Mareánál.Sikerült a problémát megoldanod? Kapcsoló hiba volt? Köszi!!!
(#) dayton65 válasza kekszakall11 hozzászólására (») Feb 8, 2018 /
 
Szia! Nem volt szükség semmilyen cserére. Nálam az alábbi oldotta meg a problémát. Az ablaktörlőmotoron lévő elektronikábol 3 vezeték megy a motorba. Ott ahol a motorba lép sérült a szigetelés,hozzáér a motor fém házához zárlatot okozva. Nálam ránézésre a vezetékeken semmi sérülés,kidörzsölődés nem volt látható, de ha már ki szereltem ott el szigeteltem. Persze kapott egy alapos tisztitást,a szerkezet is (zsir,WD-40) azóta tökéletesen müködik. Remélem tudtam segiteni. Sok sikert.
(#) kekszakall11 válasza dayton65 hozzászólására (») Feb 10, 2018 /
 
Szia! Köszönöm! a segítséget! Majd megnézem.Üdv!!!
(#) Lezli46 hozzászólása Feb 16, 2018 /
 
Fiat Stilo 1.9 JTD 2003.

Mūszerfalon abszolult semmi sem mükõdik., kivéve az SRS lámpát és az ülésfoglaltság visszajelzöt.., mūszerfallal nincs kommunikáció.,

Köszöm a segitséget
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Feb 17, 2018 /
 
Törölném a hozzászólást...,
bocsánat nem tdom hogy kell..
(#) zolika60 válasza Lezli46 hozzászólására (») Feb 17, 2018 /
 
Ha az idő lejárt kérj moderációt. Jobb oldalt a hozzászólás sarkában a V alakú jel.
(#) SzervízMacska válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 17, 2018 /
 
Nem az idő járt le, hanem máshová is beírta...
(#) Sinike hozzászólása Feb 19, 2018 /
 
Üdv.
Adott egy 1.2, benzines, 98-as Bravo. Zavar, hogy gyorsítás alatt gyorsabban megy fel a kilóméteróra mutatója, mint kéne, tehát amikor elérem a 90-et, már mondjuk 110-et mutat. Vissza pedig nem megy, azaz mire megteszek kb 8-10 km-t, addigra akár 190-et is mutat az óra. Fordulatszám óra jó.
Gyújtás le, akkor esik a mutató kb 15km-t, ha ezt sokszor eljátszom, le tudom nullázni.
Műszerfalat szétszedtem, nincs oxid, gyönyörű a panel.
Száraz napokon nem jellemző, esős, párás időben viszont mindig. Mi lehet a gond, mégis merre keressem?
Köszi
(#) mmcy hozzászólása Márc 3, 2018 /
 
Sziasztok!
Van egy 1.6-os,101le Fiat Paliom kombim. Olyan gondom van hogy valami szívja az akksi!Még nem keztem ell keresni a hibát csak arra lennék kíváncsi hogy esettleg találkozott-e hasonló hibával valaki vagy van-e konkrét típus hibája.
(#) Sinike válasza mmcy hozzászólására (») Márc 3, 2018 / 1
 
Szia.
Bár ezen autónál nincs tapasztalat, csak kérdem, hogy a napokban kezdődött-e a probléma? Mert nálunk az összes (4) autót töltögetnünk kellett, hogy elinduljon - és mindez csak a marha hideg miatt!!
Ha ez kizáró tényező, akkor bocs!
(#) zolika60 válasza mmcy hozzászólására (») Márc 3, 2018 / 1
 
Első körben én is a hidegre gondolnék. Persze lehet más is, de az hamar kiderül, ha esténkét lekötöd az akkut.
(#) elektrorudi válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 4, 2018 / 1
 
Ha már leköti, akkor egy árammérővel azonnal megtudható, hogy mekkora áram folyik a kocsi felé. Így az is egy pillanat alatt eldönthető, hogy esetleg a hideg okozza-e a lemerülést?
(#) mmcy hozzászólása Márc 4, 2018 /
 
A vezek és a saru közé raktam a multimétert és 3-rom ampert mutatott. Amikor nem szabadna mutatnia semmit.Amúgy most kezdte ell ahogy jött ez a nagy hideg.De visszont ha leveszem az aksi sarut és áll pl:16 órát és vissza rakom akkor úgy indul ahogy kell.
(#) Sinike válasza mmcy hozzászólására (») Márc 4, 2018 /
 
3A nagyon sok, szinte hihetetlen.... Biztos jó állásban nézted, méréshatár, stb?
És mennyi ideig mérted, mert néhány másodpercig akár mutathat nagyobb áramfelvételt, ECU, rádió, stb áramfelvétele a StandBy-ig...
(#) mmcy hozzászólása Márc 5, 2018 /
 
Mondjuk olyan sokáig nem tartottam rajta!Elég volt azt látni hogy mennyit mutatt!Majd megpróbálom Mégegyszer.Úgyis egyesével kell majd kihúzgálni a biztosítékokat.Elméletileg ha kulcsot elfordítom akkor semminek nem szabadna áramot kapnia.Még a rádiót sem tudom bekapcsolni csak ha gyújtáson van!
(#) qvasz2 válasza mmcy hozzászólására (») Márc 5, 2018 /
 
Idézet:
„ha kulcsot elfordítom akkor semminek nem szabadna áramot kapnia”

Kb. a zsigulik korában volt ez igaz. Mostanság egy tonna elektronika csücsül az akksin akkor is, ha kiveszed a kulcsot. De az össz fogyasztás akkor is mA nagyságrend kellene legyen.
(#) zolika60 válasza qvasz2 hozzászólására (») Márc 5, 2018 / 1
 
Kezdetben nem biztos. Néhány tíz másodpercig még üzemelhetnek olyan elektronikák, amik később mennek "aludni".
(#) mmcy hozzászólása Márc 13, 2018 /
 
A hiba meg van!Önindító volt a hibás a szerelő szerint!De most meg olyan problémám van hogy elvittem műszakira a Fiat palio wekeend 1.6-os autómat és belekötöttek a légzsák kijelzőbe higy nem villágit!Az autó nálam van már 8-éve és soha nem is világítottA kérdés az hogy:Hol keresem bajt vagy esetleg járt már így valaki?Vagy találkozot-e valaki hasonló hibával?
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2018
(#) bbb válasza mmcy hozzászólására (») Márc 13, 2018 /
 
Műszerfal kivétele után nézd meg az izzót! Lehet, hogy kiégett (vagy kikötötték előtted, mert állandóan világított).
Következő: »»   56 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem