Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nyelvtanilag nem tudom melyik a helyesebb:
Idézet: „Upon just like a chipmunk on the tree. He is the template of a squirrel located on the top of a wood.” Magyarul olyasmi, hogy: Idézet: „Mint a mókus fenn a fán...” De lehetne akár Idézet: „Fán Kálmán” vagy Idézet: „Kálmán fán” is. De tényleg nagy dolgot vitt véghez A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2018
Az a szegény fa! De ha veszélyes volt akkor mennie kellett!
A létrán jött le, vagy maga alatt vágta a fát?
Szokásos zsörtölődés hiányzik a hozzászólásokból, pótolom. Ez vajon egytörzsű, vagy kéttörzsű fa?
Szép teljesítmény, én felmászni sem mernék.
Ha a "kéttörzset" úgy érted, hogy a föld felett elágazott-e, akkor igen. Az meredt előre.
![]() Tegnapi napra már csak a "maradék" maradt... Idézet: „Szép teljesítmény, én felmászni sem mernék.” Ebben viszont teljes mértékben igazad van. Úgymint, legalább is: - Vagyon és balesetvédelmi szempontból is ![]() - Engem szerintem, hasonló korban (ha megérem), otthonban fognak kiskanállal almapürével etetni a nővérkék
Sziasztok!
Nincs valakinél kéznél véletlenül az a Win7 telepítőcsomag ami ilyen AllInOne? Van 3 gépem, az egyiken Home a másikon Premium, a harmadikon meg már nem is tudom mi... liszenszmatricám, kódom van... csak a telepítőket kavartam már el. Jó lenne ha meglenne egybe!
Gondoltam hogy leirom azt is hogy ez előretelepített igy a MS oldaláról a koddal nem tudom letölteni... de azt hittem hogy a liszenszmatricából ez egyértelmű lesz... de ezek szerint nem!
Sajnos nem tudom onnan leszedni, mert ahogy irtam OEM
Akkor a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot.
Bár az én notimhoz is OEM win7 van, de a boltban azt mondták, hogy töltsem le a MS-tól és felmegy simán (használtan vettem).
Egy kis segítséget , illetve információt szeretnék kérni elsősorban budapesti fórumtársaktól. Pénteken Budapestre kell mennem autóval a XIII. kerületbe ezért kellene egy kis segítség, mert ahol parkolni a Tömő utcában, ott most útlezárás van a bkk közúti információja szerint. Valóban teljes útzár van Tömő utca két szakaszán? Tudom nem véletlenül van megjelölve, de volt már olyan, hogy az oldal az a információt közölte, hogy le van zárva és nem volt. Melyik utcában lenne érdemes parkolni a környéken?
A segítséget előre is köszönöm!
Köszönöm... Azóta megoldódott! Sikerült találnom egy pc-s boltot aki lemásolt nekem egy homepremium meg egy prof verziót!
A kod saját... ugyhogy minden ok! Ha minden jol megy hétvégén megérkezik a 2 Router A NAS egy pentium i3 as gépből lesz momentán OMV vel... Már csak a router beállítással fogok szenvedni egy kört! Akkor biztos jövök megint!
A Tömő az 8. kerület, nem 13, néztem is hogy mit keres a Klinikák a 13-ban
![]() Hogy ott az utcán tudsz-e parkolni azt nem tudom, de elég közel van a Corvin pláza, annak tuti van parkolóháza, még ha fizetős is.
Ott az egész környék fizetős tudtommal...
Bocsánat elnéztem valamit:
Az nem baj, ha fizetős.
Ha még az emlékeim nem csalnak, akkor Nagyvárad tér és Népliget között az Üllői út még ingyenes. Onnan meg csak egy "macskaugrás".
Felüljáróról lefelé rögtön jobbra parkolni a Templom/Heim Pál előtt gyakran szokott lenni ingyenes is... Kis utcákban keringve mindig akad parkolási lehetőség arrafelé (az már nem ingyenes)... Ugyanakkor arrafelé hírhedten genyók a közteresek, volt hogy egy utcában három közteres autó is bőszen bilincselt. Ami mellesleg nagyon derék dolog országos gyerek kórház előtt A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2018
Én láttam már olyat, hogy a mentő nem fért el a szabálytalanul parkoló autósok miatt, szóval én a büntetést, bilincselést és elszállítást maximálisan támogatom.
A büntetés, elszállítás még oké. De a bilincselést hülyeségnek tartom, attól még ugyan úgy akadályozza a forgalmat.
A bilincselés egy nagy baromság. Ha akadályozza a forgalmat, ugyan mennyivel lesz jobb, ha még pluszban a leszerelő emberkéket is meg kell várni? Mert azok sincsenek ám ott rögtön. Ahol meg nem akadályoz semmit, pusztán szabályt sértett, ugyan mire jó? (Igazán üdítő lehet, mondjuk két kisgyerekkel a 40 fokban várni a bácsikat.)
Például azért is bilincselnek, mert az autó orra a másik irányba áll...
Ha akadályozza, akkor elvileg nem bilincselnek. És két kisgyerekkel a 40 fokban _is_ tessék odafigyelni arra, hogy szabálytalan helyen áll-e meg a kedves autóvezető úr.
Egy előnye van a bilincselésnek, hogy sok embernek nem számít a bírság, inkább közelebb áll a célhoz. A bilincselt kocsija már visszatartó tényező. Csak a bilincselést nem lehet szelektíven megtenni, hogy csak az előbb említettek kapjanak, ezért én is hülyeségnek tartom.
Akik itt pálcát törnek a másik fölött - ajánlom figyelmetekbe, hogy szállítsatok ki 800-1600kg-os gépeket a belvárosba. Kiteszed az áruszállítás táblát és akkor is ráb.. öö teszik a bilincset, a bírságot. Ugyanígy a kórházba szállítottunk rokont a mentő helyett - az eredmény fellebbezhetetlenül, zéró toleranciával - bírság. Aki kitalálta, hogy bírságoljanak az ilyesmiért zéró toleranciával, azt arra ítélném, hogy az oroszlánok játszanak a csontjaival. Ha az ember ilyen helyen áll meg - épésszel az lenne az első reakció, hogy biztosan baj van és segítségre lenne szükség. Ehelyett: "Bilincset a marhájának!" . Gratulálok. A hab a tortán a dugódíj lesz. A Demszki bunkók is sokat ártottak, mert egész Budapest sétálóutca lett, ahol jó shoppingolni, de a vásárcsarnoknál áruszállítás, vásárlás céljából már megállni nem lehet. Beszállítani bútort, szerszámot, anyagot, élelmiszert lehetetlen, mert annyi rokkant terepjárós van, hogy nem lehet tőlük megállni. Ma az M1, M7 közös szakaszán 2 ember összecsókolódzott. Az eredmény: Budapest, Biatorbágy 4 óra (20 perc helyett). Én megértem, hogy mekkora "hatalmas" szabálysértés egy parkolás. De arról senki nem beszél, hogy befizetem becsülettel a pályadíjat és 130 helyett gyök 2-vel lehet haladni - ilyenkor nem járna visszatérítés, mondjuk annak a több ezer szerencsétlennek, aki ezt végigszenvedte? Még ha csak gesztus értékkel is. Szóval tök jó a számítógép mögül ötletelni, de a forgalom élőben - az kicsit más.
És arról még nem beszéltünk hogy autópálya felújítás címszó alatt kilométereket zárnak le,terelnek el,holott alig látni dolgozó embert. Ráadásul mindezt tavasszal,nyáron,mikor legnagyobb a forgalom. De az autópályák minőségéről is megvan a véleményem,hogy évente javítani kell. Ritkán járok külföldön-kb 20 évente- de szerintem ott az ilyet rugalmasabban oldják meg.
Idézet: Részben igen, részben nem. Hiába a megszépítő messzeség, minden országban vannak gondok. Nem részletezném, a tapasztalataim Ausztriából, Csehországból, Magyarországból, Németországból és Szlovákiából vannak. Talán meglepő, de szerintem Németországban a legrosszabb autózni ezen országok közül. „Ritkán járok külföldön-kb 20 évente- de szerintem ott az ilyet rugalmasabban oldják meg.”
Nekem volt - van szerencsém külföldön is járni. Egyik 3 napos németországi utam során az osztrákoknál volt egy kis stau, de lehetett haladni. Az ok - sávszélesítés. Ez kifelé volt. Visszafelé a harmadik napon már az új sávon jöttünk. Azt mondom - erre érdemes volt kifizetni a díjat. Az olaszoknál 1m vízszintes terep nem volt, mindenhol vagy alá volt dúcolva viadukttal az út, vagy alagút, alagút hátán, vagy - ahol nem autópályán mentünk - rengeteg jó állapotú szerpentin út. Ott a sok szerpentin helyett választottuk az autópályát - szintén úgy látom, hogy megérte kifizetni. De itthon, ahol azért csinálnak völgyhidat, mert így többe kerül, közben meg Hegyeshalom- Budapest viszonylatban évtizedek óta fel sem merült egy sávszélesítés - nos itt érzek némi lyukat a rendszer focihálóján. Említhetném az M3-ason rendszeresen szitkozódó kollégákat, akik szintén 40-el araszolgatnak egy-egy szakaszon, de mondhatnám, hogy mai napig nem értem, hogyan hívhatnak autópályának olyan szakaszt, ahol az átlagsebesség nem haladja meg a 40km/h sebességet (Biatorbágy-Budapest). Persze nyugaton sem méregzöld a fű, de legalább egy-két árnyalattal zöldebb. Nem is beszéltem még a finnekről, ahol bár szinte minden színben játszik az aszfalt - tekintve, hogy a helyben kirobbantott sziklákat őrlik be útnak - de.... a legutolsó tanyáig (mellesleg majdnem az egész ország ilyen) jó minőségű aszfaltút vezet, pedig ott aztán vannak mínuszok.
A képletbe azért vonjuk be a szerencsésebb történelmi fejlődést is, mindjárt másként látszik sok dolog. Nézzük pl. a V4 tagországokat. Lengyelországban nem jártam sofőrként, a többiben igen. Ahhoz képest jónak mondanám a helyzetet, nem kell mindig a rosszat keresni különben mindig megtalálod.
Az M3-ason naponta megyek. Az utóbbi pár évben tragikus időnként. több mint egy éven keresztül azzal nyúvasztották a népet, hogy a két pályát elválasztó sávot kicserélték mozgatható beton elválasztókra. Gondoltam de jó, így ha valamit dolgoznak könnyen átterelik a forgalom egy részét a szembe oldalra. De sajnos eszük ágában sincs. A mikor mogyoródnál építették a tengelysúly érzékelőket egy hétig az egyik aztán egy hétig a másik irányba volt agyhalál. félórányi betonelem pakolgatással minimálisra lehetett volna csökkenteni a forgalom akadályozást. Csak minimális jó szándék kellett volna hozzá. Az átkosban (nem sírom vissza senki se értse félre) minden munkát estétől hajnalig végeztek, a sövény nyírás kivételével. Azt nappal a kevésbé forgalmas órákban. Pedig a forgalom töredéke volt a mostaninak.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |










