Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   63 / 65
(#) Joe_001 válasza gyula166 hozzászólására (») Dec 17, 2020 /
 
Sziasztok!
Az ellenállást cseréltem, (Alfánál, ugyanez van), mert bontóban is csak szakadtak vannak. A ponthegesztés helyett ezüsttel forrasztható, ha nem megy hűtős tud segíteni, én fehér bevonatos pálcával csináltam, katamellizálóval, lánggal. Idén nagyon felment a pálca ára. Több mint 3. éve benne van, jobb mint a gyári.
elektrorudi linkje körül van ahozzászólásom. Az ellenállást 1 Ohm 50W hűtőbordásra cseréltem.
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2020
(#) Joe_001 válasza aroxol hozzászólására (») Dec 17, 2020 /
 
A 18 évvel ezelőtti Összes autóba az Olasz ezt az előtét ellenállást tette bele, előtét ellenállás, sajnos a bontott egység mind szakadt. Már adtam bevált megoldást két helyen.(1900Ft errefelé)
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2020
(#) rcrajmund hozzászólása Dec 26, 2020 /
 
Sziasztok! Segítsetek!!! Adot egy fiat punto 2003 (csiklámpás) auto nem gyári fejegységgel! (JVC) az a gond hogy a gyári csatlakozók amik a kábelkötegből jönnek a fejegység ISO átalakítójába, a hangszóró vezetékein kívül az összes kapcson amin feszültség jöhet, csak 2 fajta jön állandó 12v és gyújtás le 12v. Olyan kapocs nincs amin a KULCS KIVétele után veszi el a 12v-ot!!!! Sajnos a gyári piros és sága vezetéken is állandó 12v van. Ezért kézzel manuálisan lehet kapcsolgatni a magnót ami ugye nem kpmfortos. A másik lehetőség amikor csak úgy megy a magnó ha gyújtáson van ami ugyen nem komfortos szintén! Valami ötlet??? Ha vezetékelni kell nem gond csak nemismerem a márkát, és nemakarok neki esni addig amíg nem tájékozódtam!!! Előre is köszönöm!
(#) gyula166 válasza rcrajmund hozzászólására (») Dec 27, 2020 /
 
Üdv! Csak kapcsolt 12V és állandó 12V van. Nem tud olyat, hogy ha benn a kulcs, akkor kapcsol, csak gyújtásra teszi ezt.
(#) rcrajmund válasza gyula166 hozzászólására (») Dec 27, 2020 /
 
biztos? egy dolgot tud, mégpedig azt hogy amikor a kulcs kihúz kattan egyet, és felkapcsol az utastérvilágítás!!! akkor valamit csak kapcsol!?!
(#) gyula166 válasza rcrajmund hozzászólására (») Dec 28, 2020 /
 
Ezt a funkciót a bsi intézi. Központi zár nyitásra is felkapcsol az utastér világítás. 4 puntom van itthon (jó, 3 az enyém, mert egy az asszonyé) hidd el, nem tud ilyet amit szeretnél. Pedig én is örülnék neki, de sajna nem.
(#) set68i válasza gyula166 hozzászólására (») Dec 29, 2020 /
 
Sziasztok!
Van megoldás, vagyis rájöttem valamire. Alfám van (156-os) és ugyanúgy viselkedik nekem is, vagyis ha gyújtásra van kötve a rádió, akkor álló helyzetben nem lehet hallgatni. Ha pedig folyamatos áramra kötöm, akkor félek, hogy lemeríti az aksit, és kivett kulcsnál is külön ki kell kapcsolni a rádiót, ez pedig zavart.
Na de rájöttem arra, hogy a 3 soros ISO csatlakozós Blaupunkt rádiók ugyanúgy működnek, mint a gyári, vagyis ha leveszem a gyújtást, kikapcsol a rádió, de azután vissza lehet kapcsolni, illetve ráadott gyújtásnál autómatikusan indul, ha azelôtt a gyújtáskapcsoló által volt kikapcsolva.
Mellékelek egy képet a csatlakozóval, viszont azt megjegyezném, hogy kipróbáltam úgy is, hogy a harmadik sorba (felső) nem csatlakoztattam a csatikat, és mégis rendben működik, hogy mi a logika, azt nem tudom, de a Blaupunktok tudják, amúgy a gyári is az.
Kipróbáltam 4 vagy 5 márkás rádióval (Kenwood, Sony, JVC, Pioneer), szerencsére volt lehetőségem rá, viszont egyikkel sem ment ez a kulcsos sztori, és ugyanígy 3 Blaupunkt rádióval mind rendesen ment. Jelenleg is az van benne, egy Hamburg 420 BT.
Remélem segítettem a tapasztalatommal
(#) rcrajmund válasza set68i hozzászólására (») Dec 29, 2020 /
 
Tehát akkor fejegység csere!!!? Egyébként én is rájöttem valamire időközben, de ez se az igazi! tehát a gyujtáskapcsolóban a kulcs levett gyujtásnál be lehet nyomni a zárbetétet egy 3mm-ert így
minimálisan fordítva egy kattanásra helyzetjelző megy felkapcsolt világításnál! (egyébként nem) a
gyári csatlakozó narancssárga/fehér kapcsol 12v-ot, ezt rákötöm az ISO piros vezetékére. így megy, és gyujtáson is! de vicc hogy az olaszok mennyire nemértenek az elektronikához. milyen megoldás ez?! De ez van..... Köszönöm a hozzászólásokat és segítséget!!!
(#) zoliveszp válasza Lezli46 hozzászólására (») Márc 6, 2021 /
 
Üdvözöllek Lezli!
Pataki Zoltán vagyok,ugyanezt a keresztet cipelem a hátamon,mint ami neked van.Grande 1.3 jtd robotizált váltó.
Sikerült megjavíttatni a váltót?Találtál hozzá értő szakembert?
Veszprémben élek,itt a környéken még csak tippet sem tudnak mondani a szervizek,és a műhelyek.Eddig a semmi 140 e.Ft.ba van,a kocsi itt áll az udvarban.Az én fiatomat beinditani sem lehet.Bármilyen tapasztalatot,tippet, vagy szakember elérhetőségét köszönettel elfogadom.
Sorstársi üdvözlettel! zoliveszp
(#) dcsabi hozzászólása Márc 11, 2021 /
 
Sziasztok, egy pofon egyszerűnek tűnő dolgot kérdeznék: Fiat (Dobló, Cargo 2004) ablakemelő vezető oldati... Az emelés-süllyesztés nem akar működni, kézi segítséggel általában megy kis szakaszokban... Kérdés, ha oldalba suhintom az ajtót akkor egy rövid ideig megy egyet, közben segítek neki kézi emelgetéssel. Egyszer-kétszer már az ujjam is ottmaradt. Mi okozza a hibát?
Azon kívül, hogy "öregecske a jószág" ? A motorra két szál drót megy csak!
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 12, 2021 /
 
Szia!
A két szál drót a motoron az renden van. Általában a keretben az U alak van egy idő után elkopva, valószínűleg tükör sima a gumi, az üveg letapad a gumira. annak szőrősnek kellene lennie. Ezt hiába fújod, kened a kenőcs gyorsan lekopik. Anno a Trabimhoz sikerült újat szerezni, tökéletesen, könnyen futott benne. A cseréjéhez a kárpitot úgy is le kell venned, fújd be fehér zsírral a csuklópontokat is.
A hozzászólás módosítva: Márc 12, 2021
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 12, 2021 /
 
Köszi a választ, azt is hallottam már, hogy valhol van áramfigyelés a rendszerben, és ha átlép egy határt, akkor letilt. Gondolom ez a biztosíték aljazat hátoldalán lévő kocsiszekrény vezérlő csinálhatja? Az egyik nyűgöm, hogy nem egyszerű kibontani a helyéről. Meg leginkább visszatenni a feljavítottat, vagy az újat. Gondolkodtam egy új hajtó mechanikában is.elvileg ez szerelve kapható motor nélkül. "Kedvességgel " talán eltudom hozni jó áron. De ha nem jön be a dolog akkor dolgoztam egy napot vele fölöslegesen, meg kidobtam 15-20e ft-t...Meg ha ténylegesen jobban szorul, mint a határolás, akkor tényleg marad a "fehér zsír"... Az elektromos határolás mikéntje és helye érdekelt volna még...
A hozzászólás módosítva: Márc 12, 2021
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 13, 2021 /
 
Azt hiszem a kárpit bontását nem úszod meg. Mint mondtam az üveg tapad le a vezető gumiban. Az elektronika végzi a dolgát, a motor kínlódik, ezt védi. Szerintem tökéletes megoldás, üveg ki az új gumi Nem tudom lehet e szerezni, csak az új a jó. Szerintem pár görgő is el van kopva. Én ezzel kezdeném. A motornak és vezérlésének nem szokott baja lenni, szerintem kopás az ok ezért küszködik a motor. Nem az emelő a rossz először ezt cserélném, az ajtókeretben a vezetőt. (Olcsóbb is, és a mechanikus hibának)
Persze ezek a kárpit levétele után derülnek ki.
A határolás időre megy. Az Alfámban így volt, a Volvóm az valahonnan tudja, hogy mem ment fel az ablak.
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2021
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 14, 2021 /
 
Koszi. Megoldom valahogyan. De leginkább ilyenkor az van, hogy nincs kedvem hozzá, mint
"k...k a jámbor élethez"... Viccet félretéve, elég hálátlan feladatnak látszik. A fűtetlen hely sem vonz. Ez nem egy 100nF-s kondi cseréjével egyenértékű. De lassan jön a meleg idő és az sem elég barátságos állapot...
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 14, 2021 /
 
Az az igazság kárpit le, az üveg ki. Ha a motor simán jár le-fel nekem van igazam,
ha nem neked.
A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2021
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 14, 2021 /
 
Köszi a biztatást, a kárpit le volt bontva, de nem találtam igazi "fogást" sehol , mivel a kezem nem fért be. A tenyerem csak élével egy darabig...Azt hiszem,a vezetőposztót hamarosan újra kezelésbe veszem, meg leginkább baj még az ajtóüvegről leesett (elkopott) vezető műanyag betét. (ezt nem kaptam még sehol, üvegesnél sem...) amiatt nem egyszer félig keresztbe fordult az ajtóüveg. gondolom, ez megviselte a vezető posztót, meg a mechanikát is, meg leginkább az idegeimet...
A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2021
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 14, 2021 /
 
Nem láttam mi az ami kellhet...
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 15, 2021 /
 
Ami igazán kellhet: akarat, továbbá 10mm lapos kézfej, aztán vezető műanyag betét az üvegre van pattintva, vezető patentnek is nevezik. Ez valójában az a fel -le járó ablaküvegre (a szélén) van pattintva. A vezető oldali ablak üvegről beszélünk, Neten láttam hasonlót, de mikor kellene akkor majd rendelik, ha kérem...stb. Ez ugye Doblo Cargo, a Punto "leánya" dobozos furgonként. Ezzel indult valaha a "galiba" Felhúzás közben "keresztbe fordult az üveg... Azóta nem volt elektromos ablak komfort élményem. Mindig kézzel segítettem, ...Ha nem elektromos a határolás akkor mechanikus türelemjáték van hátra... Köszi az eddigi ötleteket.
A hozzászólás módosítva: Márc 15, 2021
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 15, 2021 /
 
Szerinted a gyár hány ilyen kezű emberrel rendelkezik?
Két autóm ajtaját tettem így helyre. Vagy felhúzott, vagy letekert állapotban van lehetőség szétszedni. Adtam alkatrész rendelési lehetőséget, de ha jó boltosod van...
(#) Directors hozzászólása Márc 16, 2021 /
 
Sziasztok!

Fiat Grande punto 2008-as 1,4 T-jet motoros autóhoz lenne valakinek biztosítéktáblához rajza ? Melyik biztosíték,relének mi a feladata ?
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 18, 2021 /
 
Köszi...a letekert állapot lesz a nyerő szerintem...Ha újra rászánom magamat...Először le kell valahogyan "imádkozni"...Az a helyzet, hogy hosszabb utakra is megyek vele, ha útközben cserbenhagy az sem örömteli...Amit megfogadok, ha nekilátok: Finommechanikai zsir, és letekert állapotban, továbbá a vezető patentet valahonnét kerítek, Akkor kezdődött a galiba amikor az kihullott, sehol nem találtam akkor, most ár van...A vezető patent, az egy üvegszegélybe pattintható kis műanyag, ha ez nincs akkor fel-lehúzás alatt keresztbe fog billenni az üveg...
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2021
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 18, 2021 /
 
Az az igazság, volt egy lécem az üveg alá szabva, amikor ki volt támasztva amíg az emelőmotor kinn volt, alkatrészre várva. Persze, addig a kárpit sem volt fenn. Nekem is mennem kellett az autóval.
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2021
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 18, 2021 /
 
Ismerős a játék,egy másik autó típusnál alkalmaztam... Pontosabban kettő db. léc, az egyik álló, a másik fekvő, ékesre szabva, ezzel feszíthető is volt... A kárpítot "attraktíve" visszaraktam, mígnem egy hosszabb úton valahogy mégis elrázkódtak a lécek és az üveg lecsúszott, tehát egy kis munkával tudtam magára hagyni a "jószágot!
(#) Joe_001 válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 19, 2021 /
 
Viszont lehet pár napig menni a géppel, amíg meg lesz ami hiányzik.
(#) dcsabi válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 23, 2021 /
 
Addig is amíg nincs kedvem ajtó üveget szerelni, egy régóta visszatérő jelenség a kedves Doblómon. Ha kevés a tankban az üzemanyag, indítás előtt amig letesztel a rendszer, várom a szívattyú feltöltsön,ezt úgy hallom meg, hogy a motor szimbólum kialszik és abbamarad a morgás a tank felől. Ekkor elsőre indul a jószág.Ha a sárga mezőben van a mutató, akkor buborékolás hallatszik és nehezen indul, vagy el sem indul. Ha esetleg ilyenkor emelkedőn állok meg akkor bukta. Cseréltem szivattyut is (a tankban) de a jelenség vissza tér időnként, éppen ma tréfált meg, Bőven sárga fölött voltam, de emelkedőn álltam meg... Aztán egy kicsit odébb már"meg is tréfált"!. Mi a jelenség okozója? -mondjon valaki tutit. Úgy hallottam, ez a jelenség más autó típusoknál is fennáll. Köszönöm...
A hozzászólás módosítva: Márc 23, 2021
(#) dcsabi hozzászólása Márc 23, 2021 /
 
Nem éppen válaszként szántam az üzemanyag problémát hanem mindenkitől kérdezem, aki ért(het) hozzá...köszönöm...
(#) SzervízMacska válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 24, 2021 /
 
Hol itt a probléma? Nem kell addig kihasználni, mikor már a szűrő nem ér bele a löttybe. Főleg, ha dízel...
(#) dcsabi válasza SzervízMacska hozzászólására (») Márc 24, 2021 /
 
Mostanság én is így védekezek. De néha beugrik egy-egy baki, Pl nemrég kb 30%-ig volt és valakinek a lejtős kapubejárójába álltam meg. Induláskor szerintem levegősre szívta magát, majd nemsokára jöhettek a "bikázóval". Az az igazi ciki, ha pásztorórán jár így valaki, a segítség választéka is elég limitált lehet!
(#) VIM válasza dcsabi hozzászólására (») Márc 24, 2021 /
 
Nem kell pásztorórára menni vagy legyen tele a tank. Az a probléma, hogy a tank lapos és a szivattyú a vízszinteshez viszonyított helyzetnek megfelelően a legmélyebb pontról szívja az anyagot. A lapos tanknak így vannak olyan helyzetei amikor a már kevés üzemanyagba nem fog beleérni a szivattyú de a szintmérő úszója még beleér és tévesen félre tájékoztat. Ezt csak tapasztalat útján lehet kiküszöbölni, hogy az úszó merre van a szivattyúhoz képest (visszajelzés) és az adott dőlési helyzetben meddig kell, hogy legyen az üzemanyag szintje, hogy azt még elérje a szivattyú. Hát dízelnél ez elég komoly problémát fog jelenteni ha már luftot szívott a szivattyú.
(#) dcsabi válasza VIM hozzászólására (») Márc 25, 2021 /
 
Köszönöm az információkat, Azt, hogy az úszó éppen mikor mutatja hitelesebben, illetőleg mikor csalhat káromra, azt tényleg meg kellene nézni a valóságban... Továbbá az előny hogy a régebbi dizelekhez viszonyítva, megvan az az előny, hogy nem az adagolóban lévő lapátos szívattyú szívja az üzemagyggot.
Következő: »»   63 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem