Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Sziasztok!
Az ellenállást cseréltem, (Alfánál, ugyanez van), mert bontóban is csak szakadtak vannak. A ponthegesztés helyett ezüsttel forrasztható, ha nem megy hűtős tud segíteni, én fehér bevonatos pálcával csináltam, katamellizálóval, lánggal. Idén nagyon felment a pálca ára. Több mint 3. éve benne van, jobb mint a gyári. elektrorudi linkje körül van ahozzászólásom. Az ellenállást 1 Ohm 50W hűtőbordásra cseréltem. A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2020
A 18 évvel ezelőtti Összes autóba az Olasz ezt az előtét ellenállást tette bele, előtét ellenállás, sajnos a bontott egység mind szakadt. Már adtam bevált megoldást két helyen.(1900Ft errefelé)
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2020
Sziasztok! Segítsetek!!! Adot egy fiat punto 2003 (csiklámpás) auto nem gyári fejegységgel! (JVC) az a gond hogy a gyári csatlakozók amik a kábelkötegből jönnek a fejegység ISO átalakítójába, a hangszóró vezetékein kívül az összes kapcson amin feszültség jöhet, csak 2 fajta jön állandó 12v és gyújtás le 12v. Olyan kapocs nincs amin a KULCS KIVétele után veszi el a 12v-ot!!!! Sajnos a gyári piros és sága vezetéken is állandó 12v van. Ezért kézzel manuálisan lehet kapcsolgatni a magnót ami ugye nem kpmfortos. A másik lehetőség amikor csak úgy megy a magnó ha gyújtáson van ami ugyen nem komfortos szintén! Valami ötlet??? Ha vezetékelni kell nem gond csak nemismerem a márkát, és nemakarok neki esni addig amíg nem tájékozódtam!!! Előre is köszönöm!
Üdv! Csak kapcsolt 12V és állandó 12V van. Nem tud olyat, hogy ha benn a kulcs, akkor kapcsol, csak gyújtásra teszi ezt.
biztos? egy dolgot tud, mégpedig azt hogy amikor a kulcs kihúz kattan egyet, és felkapcsol az utastérvilágítás!!! akkor valamit csak kapcsol!?!
Ezt a funkciót a bsi intézi. Központi zár nyitásra is felkapcsol az utastér világítás. 4 puntom van itthon (jó, 3 az enyém, mert egy az asszonyé) hidd el, nem tud ilyet amit szeretnél. Pedig én is örülnék neki, de sajna nem.
Sziasztok!
Van megoldás, vagyis rájöttem valamire. Alfám van (156-os) és ugyanúgy viselkedik nekem is, vagyis ha gyújtásra van kötve a rádió, akkor álló helyzetben nem lehet hallgatni. Ha pedig folyamatos áramra kötöm, akkor félek, hogy lemeríti az aksit, és kivett kulcsnál is külön ki kell kapcsolni a rádiót, ez pedig zavart. Na de rájöttem arra, hogy a 3 soros ISO csatlakozós Blaupunkt rádiók ugyanúgy működnek, mint a gyári, vagyis ha leveszem a gyújtást, kikapcsol a rádió, de azután vissza lehet kapcsolni, illetve ráadott gyújtásnál autómatikusan indul, ha azelôtt a gyújtáskapcsoló által volt kikapcsolva. Mellékelek egy képet a csatlakozóval, viszont azt megjegyezném, hogy kipróbáltam úgy is, hogy a harmadik sorba (felső) nem csatlakoztattam a csatikat, és mégis rendben működik, hogy mi a logika, azt nem tudom, de a Blaupunktok tudják, amúgy a gyári is az. Kipróbáltam 4 vagy 5 márkás rádióval (Kenwood, Sony, JVC, Pioneer), szerencsére volt lehetőségem rá, viszont egyikkel sem ment ez a kulcsos sztori, és ugyanígy 3 Blaupunkt rádióval mind rendesen ment. Jelenleg is az van benne, egy Hamburg 420 BT. Remélem segítettem a tapasztalatommal ![]()
Tehát akkor fejegység csere!!!? Egyébként én is rájöttem valamire időközben, de ez se az igazi! tehát a gyujtáskapcsolóban a kulcs levett gyujtásnál be lehet nyomni a zárbetétet egy 3mm-ert így
minimálisan fordítva egy kattanásra helyzetjelző megy felkapcsolt világításnál! (egyébként nem) a gyári csatlakozó narancssárga/fehér kapcsol 12v-ot, ezt rákötöm az ISO piros vezetékére. így megy, és gyujtáson is! de vicc hogy az olaszok mennyire nemértenek az elektronikához. milyen megoldás ez?! De ez van..... Köszönöm a hozzászólásokat és segítséget!!! |
Bejelentkezés
Hirdetés |