Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy egy éves laptopom, amin a garancia matrica elszakadt. Processzort szerettem volna cserélni, ekkor történt a baj, de a legrosszabb az egészben hogy az új processzort nem tudtam belerakni sem, mert egy lába nem passzolt, bele sem ment a foglalatba ![]()
Hali!
Ez szerintem Asus probléma. Nekem Asus alaplapom van, alaplapi hálókártya, és már újkorától (nem egész 1 évesen került hozzám) csinálta ezt. Bekapcsolom, nincs hálózat, csak helyi hálózat. Újraindítom és láss csodát máris van hálózat. újabban így 4-5 évesen kb minden 5-8. indításnál játssza ezt velem, hogy nincs hálózat, és újra kell indítanom.
Scanneld be a matricát és nyomtasd ki ha nincs rajta csillogó felulet.Szerintem ez a legegyszerűbb.Ha jó nyomtatód van nem is veszik észre
![]() Az a legjobb amikor a hdd re is felragasztják. ![]() ![]() ![]()
Szerintem a matrica teljes hiánya nem annyira feltűnő ,mint az általad átmókolt bármi is.
Ha tényleg asus probléma amivel beviszed kisebb gondjuk is nagyobb lesz a matrica keresésnél. (de ehez nyom nélkül el kell távolítani,mintha eredetileg sem lett volna.) Egy, igaz TV szerelő mondta ,a garancia legfőbb ellensége a szakszerűtlen felhasználói beavatkozás. (meg gondolom azt sem néznék jó szemmel ha csak simán be akarod őket csapni az úgyis látszani fog)
Nem azért mondom, hogy elkeserítselek, de nekem is Asus laptopom van és most járt szervizben! Az a helyzet, hogy az aksit is vele kell küldened!
Nem csak a matricán látszik ha szétszedted hanem a csavarokon is látható lehet!
Ha független a hiba a felhasználói beavatkozástól, akkor nem foglalkozik senki a matricával.
Vidd el szervízbe, megnézik, ha visszadobják, mondván nincs ott a matrica, akkor még mindig ráérsz törni a fejedet a megoldáson.
Nekem ugyanez előfordult már teljesen más gépekkel is. Ha Vista van rajta, akkor azért 100%-ban a Vista okolható. Találkoztam már ilyen jelenséggel asztali gépen is.
Nem restart kell, hanem hálókártya letilt, majd engedélyez. Ez mindig megoldja a problémát, nem kell restart. És mivel a windows-ok nem képesek tényleg kikapcsolni a PCI eszközt mint a linux, így mivel a kártya maga nem indul újra csak a driver, így ebből is látszik, hogy nem a kártya a hibás. Napokat szenvedtem anno egy ilyennel, mire rájöttem, hogy több, egymástól 100%-ban eltérő gépek miért produkálják ugyan ezt.
Na ezt kipróbálom, mert már rengeteget gondolkodtam rajtam mivel lehetne ezt a kikapcsolom-bekapcsolom mókát kiváltani.
Én is asztali gépről beszélek. Ja és nálam XP-vel is és Vista-val is csinálja.
Köszönöm a válaszokat, de ha esetleg visszaküldöm úgy hogy nincs rajta matrica, visszadobják, akkor nem regisztrálják ezt a gépet, hogy ezen a büdös életben nem lehet már garancia akármilyen matricát is rakok rá?
Akkor elképzelhető, hogy szoftveres a problémám, bár ha így jobban belegondolok Linux alatt eddig mindig volt hálózatom. A gép egyébként azt írja ki, hogy egy hálózati kábel nincs bedugva, és a Routeren sem világít ekkor a LED, hogy be van dugva valami...
Az a gond, hogy csillogó a felülete...
patexati: A csavarokon nem látszik semmi, nem sarkaltam szét egyiket sem. Nem hiszem hogy mikroszkóp alatt vizsgálnák át a csavarokat... Akkor várok még, annyira nem zavaró, csak most elkezdett foglalkoztatni a dolog, mert ha tönkremegy, akkor nem lesz időm szórakozni, mert a gép mindig kell...
Helló!
Semmiképpen ne rakd rá az akksi matricáját, mivel vonalkóddal van ellátva, és tudni fogják, hogy az nem a laptopé. Ez olyan mintha egy alaplap helyett egy ugyanolyant vinnél be ami hibás. Csakhogy azon is vonalkód van, és azzal ellenőrzik hogy tényleg azé-e.
Csak a kis sárga matrica a garancia, azon nincs semmi azonosító. A proci csavarján is csak egy ilyen kis sárga matrica volt.
Jah tényleg
![]()
Nagyon sok garancia matrica leszedhető ha egy hőlégfúvoval megmelegíted, és óvatosan egy vékonyhegyű csipesszel lehúzod. A lényeg hogy a matricán lévő ragasztó kicsit megolvadjon, és már is szépen lejön, csak arra vigyázz hogy ne melegítsd meg annyira hogy a műanyag is felolvadjon amíről le akarod szedni.
Ha vissza küldöd úgy és "lebuksz" akkor az egy dolog, hogy regisztrálva lesz, de ki is kell fizetned a költségeket, szóval te tudod, de utána olvashatsz, hogyan működik ez Asuséknál!
Nekem kétszer volt szervizben. Az első alkalommal, amikor csak az űrlapot töltöttem ki neten és arra válaszoltak emailben, rögtön az a válasz jött az SN szám alapján, hogy már lejárt a gari! Erre én felhívtam őket, hogy az kizárt. Mondták,hogy faxoljam el a garipapírt és a blokkot és akkor átírják a rendszerben, ha jogos a panaszom. Át is írták és második alkalommal már nem is volt ezzel probléma. Szóval ezt csak azért írom, hogy tuti vezetnek nyilvántartást. De ha mint mondod ilyen problémád nincs Linux alatt akkor azért egy reinstall kéne elöbb. Ja jut szembe, ha még is megakarod próbálni, akkor amit eleve mondtál azt ajánlom! Próbáld meg át cserélni a matricákat! Nekem is olyan van a procin, de nekem viszont nincs olyan az akksin és nem is volt!? Bár mint mondtam, ha buksz akkor kesselsz! üdv
Gyerekek ma a garanciális javítás egy jó üzlet! Majd hülye lesz az a cég visszadobni a laptoppodat akihez viszed, hisz egy csomó javítási költségtől elesnek amit a cég felé számláznak! Nekem amikor bevittem még kerestek is rajta hibákat, hogy minél több részt lehessen megjavítani!
(Van egy sejtésem, hogy nem is oda kell vinned ahol vetted, hanem egy szakszervizbe!) Egyébként az észteres higító nagyon jó anyag, ha nem csinálják meg bánatodban még jól jöhet ![]()
Szia! Mire is jó az észteres hígító tulajdonképpen??Légyszi fejtsd ki részletesebben!
Elvileg a legerősebb ragasztóoldók egyike(persze ez ragasztófüggő is lehet), talán le lehet szedni vele a matricát! (de lehet, hogy a felirat is lejön, ezért óvatosan
![]() Én mindenképpen azt javasoltam, hogy bátran vigye be a szervizbe javíttatni...
Igen ebben lehet igazad van csak jelen esetben egy Asus laptopról van szó! Azt pedig nem kel sehova sem vinni, hanem kitöltesz egy igénylőt és elviszi a gépet a GLS aminek a költségét az Asus viseli! De abban az esetben ha nincs matrica és esetleg figyelembe veszik, akkor neki kell fizetni a GLS-t és a szerviz költségeket is! (Ha nem csinálnak semmit, akkor is van szerviz költség!)
Plusz jut eszembe ugyan ez a helyzet nem garis hibánál is! Szóval elég lutri dolog ez a "bátran vigye be", de főleg költséges!
Ajánlom a linket elolvasni és az ott található linkeket is! Azt hiszem minden kiderül amiről beszélek!
ASUS RMA igénylő
Én elolvastam: itt felhaszanáló által okozott kárról beszéltek, matricáról szó sincs!!!
Pláne ha a hiba oka nincs összefüggésben a matricával, itt ugyábár a hálókártya rész rosssz, a processzor amin a matrica már nem a régi tökéletesen megy!!! Tehát ha itt nincs matrica nem is kelthet feltünést, illetve még mindig mondhatod: Te így kaptad lehet, hogy az eladó cég végezhetett bármiféle javítást a készüléken. De szerintem ez is fölösleges, pont azért ilyen a garancia rendszer, hogy ne használjuk. Kiváncsi lennék, hogy ezen a számon melyik céget mondják szervizpartnernek Magyarországon, de van egy tippem, hogy melyikbe irányítanak, ha kell megírom privátban! A gond csak az ha tényleg az oprendszer okozza a hibát és nem a hálókártya hibája. Erről jó lenne megbizonyosodni, de szerintem, még így is megjavítanák, hisz mindig a vevő a legfontosabb ![]() És bármilyen döntés ellen még reklamálhatsz, fellebbezhetsz is, tehát ne hagyd magad!
Nézd meg a képet amit a fórum nyitó belinkelt az elején! Azt hiszem egyértelmű ami azon áll! Egyébként nem foglalkoznak azzal, hogy nem áll összefüggésben a hálókártya a processzorral! Szerintem nem titok, hogy az NSE Hu Kft vel szervizeltetnek, tele vele a net, hogy ők csinálják! Elvileg nekem is ők vannak a garipapírban, de mintha azóta lenne némi változás a dolgokban! Egyébként megnéztem a GLS menetlevelét és Szlovákiába vitték az enyém, de mi a lónyálnak? Talán valami központi gyűjtő hely?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |