Fórum témák
» Több friss téma |
Nekem cserélték a Thunder csodát, így, miután beszereltem az újat, egy kivételével megoldottak a problémák:
Ha rákötöm az index-et, a központi zár hátsó, nem vezérlő motorai csak fél állásig mozognak... Ha lekötöm, ismét tökéletesen vezérli a kp zárat.
index 4x21watt vagy te kötötteg gyenge 12V-ra vagy a kinai csodában vékonyka a fólia és nagy a feszültségesés, esetleg a rellék a gyengék benne de egy 6eFt-os thunder kpz vezérlőtől nem is várok sokat.
Mi már ezzel a sok kinai olcsó szarral már mindenünk teli van, ha meglátjuk hogy ezt kell szerelni álltalában 2x munkadíjat számolunk fel... 1 év alatt ugy is vissza fognak jönni vmi problémával és akkor csak kinlódik vele az ember....
Szia Inhouse!
Van egy pár érdekesség és érdekelne a véleményed: Megnyomom a záró gombot kb: 5x-10x és ekkor lezár a központi, majd ha hamar nyitom / azonnal/ akkor csak maximum 2x kell megnyomni és old is. De minél többet várok vele annál nehezebben tudom nyitni. Vannak olyan pillanatai mikor elsőre működik. A másik:Van olyan funkciója a riasztónak, hogy ha beindítom az autót és 6mp múlva fékezek akkor lezárja a központi zárat.-ez működik is. Ha pedig leveszem a gyújtást akkor nyit.- na ekkor tapasztalom azt, hogy az eddigiekhez képest ez késve történik /kb: 1 mp csúszás van/ ez amúgy nem gond csak megjegyzem. Ötlet esetleg? Vagy én rontottam el valamit a bekötésnél? Már arra se emlékszem a Golf 4 központija milyen vezérlésű. Kösz: Soto
Osztom, ez az ipari hulladék kategória.
Le kellene cserélnem a szirénát valami kisebb méretűre és nagyobb hangerejűre. Tudtok ajánlani valamit?
golf 4 vezetőfelöli ajtó lebont és ott negatív impulzus piroszöld piroskék tán kb 6 kábel a doboz és a motor közt könnyű megtalálni.... ha nincs motoros ablak gyárilag akkor a-oszlop lent (motortérnyitónál) negatív impulzus nyitásra is és zárásra is.
amugy, meg kellene figyelni hogy a vezérlőben a relék kattognak-e tehát veszi-e a jelet vagy csak üresen nyomkodod.
Sziasztok. Volna ket gondom, hatha tudtok segiteni az egyiken. Van egy Fiat Ulyssem. Ezen nem lehet segiteni csak eladassal. A masik. Akksi csere utan (autoban) nem mukodik a taviranyito. Miert szabotal? Van otlet mielott megtaposnam? Koszi.
Helló! Ha bezártad az ajtókat, felhúzta magától az ablakokat? Ha igen akkor a vezérlő kergült meg. Ha nem volt ilyen funkció akkor viszont kóboráram lesz. Valahol hiányzik egy test vezeték. Láttam már ilyet, csak nekem az ablak gombja vitte a kp zárat.
Az olcsó távirányítós központiknál már többször belefutottam egy ilyesmi hibába...
Egy egyszerű pár tranyós elektronika kapcsolja a reléket. Ezek 1-1 elektrolit kondi feltöltésével állnak valamelyik pozícióba. Ezeknél a csak többszöri nyomásra kapcsolóknál az egyik (vagy mindkét) kondi nem tud rendesen feltöltődni, és mivel kapcsolásnál ebből táplálkozna a tranyó, nem fogja tudni kapcsolni a relét. A hibát nem a kondi okozza, hanem egy tranzisztor; ez a relét kapcsolók "alatt" van, testet szakít(ana). Kimérve a tranzisztor jó, de cseréjével a kp zár modul megjavul. TO92 tokú (NPN), de annyit észre lehet rajta venni, hogy alulról nem zárt a tok, mintha csak félig lenne kiöntve... Üdv Inhouse
Köszi a tájékoztatást legalább van valami kiindulási pont.
Teszek fel egy képet a riasztóról légyszíves segíts hol keressem a hibát, mert én annyira ezt nem vágom. Köszönettel: Soto
Van külön kp zár vezérlőd? Vagy erre van úgy rákötve, hogy mechanikusan nem zár az összes, csak a riasztón keresztül távirányítóval?
Üdv Inhouse
Szia.
A gyári központi zár vezérlő van benne zár mechanikusan is mindkét első ajtóról működik. Erre van kötve a riasztó vezérlő vezetéke. Pontosabban arra a vezetékre kötöttem amiről az előző riasztót kikötöttem. /az előzőt is azért cseréltem mert nem működött a távirányítója/ hasonló módon romlott el mint ez, egyik pillanatról a másikra. Lehet hogy más baj van??
ha a a nyitás és zárás szálakra ha te adsz negatív impulzust és akkor müködik stabilan a központizár akkor a modulba a hiba... a rajzot nézve nem egy nagy a felbontás de elméletileg illetve hasonló rajzok alapján kicsilabizálva jó. probáld ki ugy is hogy egy probalámpán keresztül ( pár w-os izzó) probálj te a riasztó modulját szétszedve a két vezérlő relét megkeresve az egyik lába a tekercsnek valószínű +12v-on a másikra te adj neki egy lámpán keresztül egy test impulzust hogy a relé behuzzon... innen már ha forditva kell vagy ha müködik nem müködik már minden adja magát.....
Akkor az a kötés valószínű jó.
Érdekes ez az ugyanúgy romlott el... Lehet még korrodálódás a távirnyában, nézz bele, nem zöld, vagy fehér néhol a fólia? Üdv Inhouse
Koszi a valaszokat. Viszaterve Passat 95 os van a kozpontin ablakemelo opcio is, jol is mukodott a taviranyitorol, mignem egy akucsere folyaman nyitaskor lehuza az ablakot zaraskor fel. Kerdem en van e olyan biztositek amelyet ha kiiktatok megszunik ez az ablakemelosdi, es hasznalhatom a taviranyitott, elore is koszonom
Nem lesz külön biztosíték. Az agyat kéne cserélni, ami vezérli a kp zárat. A bal első ajtóba lesz, és rengeteg vezeték megy bele.
Csinálj már olyat, hogy a kapcsolojával leengeded az ablakot ütközésig, és még pár másodpercig nyomva tartod a gombot. Majd fel ugyanigy. Hátha...
Sziasztok!
Van egy autóm, amiben az alábbi típusú távkapcsolós központi zár, és riasztó van : SERPI STAR GP 13 Az eszköz lényegében majdnem tökéletesen működik, egy két apróságtól eltekintve. Sajnos sehol nem találtam hozzá dokumentációt, leírást ![]() Ismeri e valaki közelebbről ezt a cuccot, vagy van e hozzá leírás, ismertető valahol? Tettem fel pár képet is, hátha így könnyebb ![]() Köszi előre is!
Valahonnan ismerős, ha jó emlékszem Serpi Star volt a sógoroméké is. A kocsival kapták, egy távirányítóval, de azzal sem ment. Maga a távirnya jó volt...felprogramozni nem lehetett házilag, én sem találtam hozzá semmit. Találtunk Mo-i forgalmazót, azt mondta, csak ő tudja megcsinálni. Ráhagytam a sógorra, de nem ment el, sejtette, hogy még az utat sem érné meg, nemhogy amit fizetni kellene érte...
Üdv Inhouse
Hát, az enyém lényegében jól működik, annyi a gondja, hogy időnént a baloldali irányjelző "beragad", de ezt egy kapcsolóval megoldottam, amivel választhatok hogy aktiváláskor villogjon az index is, vagy csak csipogjon..
De valami leírás tényleg jó lenne hozzá
Szia.
Van pár észrevételem a riasztómmal kapcsolatba, amit megosztanék: Kikapcsoltam bizonyos funkcióit/magát a riasztást, nem jeleznek az irányjelzők, nem ad hangot/ Csakis a központi zárat vezérli gombnyomáskor. Azóta látványosan jobban működik, mondhatni minden gombnyomásra reagál. Arra gondoltam nem-e lehet az is baj ,hogy a 12V-ot vékonyabb vezetékre kötöttem,mint ami riasztóé? Befolyásolhatja ez? Még nem volt időm átkötni, így előbb kérdezek. amúgy a 12V-ot egy 30A nevű csatlakozóról kapja. Az jó, ugye? Köszi.
Ne legyen vékonyabb, és ne legyen hosszú...
Az sem igazán jó, hogy egy meglevő biztire kötöd rá. Az a bizti már valamit biztosít, és arra van méretezve... Én a közvetlen 12V-ra szoktam kötni, persze a saját biztosítékján keresztül... A testet pedig egy fémes pontról szedd le, szokott lenni csavarcsonk, vagy menet csavarnak, oda egy saru, nem vékony vezetékkel... Üdv Inhouse
A beragadás szerintem a relé érintkezője, ha külön érintkező van a 2 oldali indexnek.
Megnézem, mim van Serpi Starhoz...megnéztem...semmi Üdv Inhouse
Létezik hogy ennyire nem lenne róla semmi???
Szia.
Csak jelzem, hogy a kábelcsere eredménytelen volt. Üdv: Soto
Nem nagyon kell ehhez leirás, ha szétszeded a vezérlöjét, látsz benne egymás mellett két egyforma kis relét, ezek közül az egyik néha beragad. Szét kell szedni (ha lehet), megcsiszolni az érintkezöket.
üdv
Spal As 80 autóriasztóval van felszerelve a frissem vásárolt használtautóm hiba hogy állandóan világit a bal oldali valamennyi indexe már midnet elkövetem programoztam a riasztót stb hol szokták elhelyezni a riasztó modulját általában az atuókban?? mert akkor kitépem és kész )segitsetek
serpi star szerintem már kb 10 éve nincs forgalmazója vagy úgy elbujt hogy mi semmit sem találtunk róla, csapott sarkú távirányítóival. felénk az a kategória hogy ki a kocsiból és ha nem tudjuk javítani akkor nincs kinek küldeni... sajnos sok ilyen márka van a piacon aminek nincs vagy átalakult a forgalazója és rosszabbik esetben az előző "cége" termékeivel nem foglalkozik még távirányító ház ügyében sem. lásd a cobra törökaudio és kozelszkyék(lehet keverem)....
akár a trióda is a régi enforcereivel. amugy a cobrához volna kis gumi gombok az olasz anyacég szerint mert pár éve beszéltünk velük csak azt mondták forduljunk a magyar...... ők szarnak a 10éves cuccra ez magyar ország de ez is:...
spal: kapcsolgasd és ahol hallod hogy kattog arra felé bonts és tapogass valamivel nagyoob mint egy cigisdoboz.
Nem kell mindent elkövetni, programozni, elég egyetlen hozzászolást visszaolvasni.
Leggyakrabban a müszerfal alá, bal oldalra szerelig, de a hang valoban segit megtalálni. |
Bejelentkezés
Hirdetés |


















