| Fórum témák 
 
 » Több friss téma | 
				Sziasztok. A problémám a következő. Jóatyámnak van egy SUKIDA KOMISSIONER típusú 125ccm kínai csodalova. Ez még nem gond mert nagyon király kis vas. DE! Az a gond hogy mostanában elkezdte játszani azt hogy egy darabig megy utána szikra hiányában leáll. Én gyújtásra gyanakszom de lövésem sincs arról hogy milyen értékeket kellene keresnem nem tudok mivel összehasonlítani. A CDI 2 csatlakozós 2-4 a villák száma. Ha valaki kedvet érez arra hogy segítsen szóljon és lefényképezem amit kell (kér) . 
				A gyújtás valamely része elmelegszik, és időszakosan megszakad. Jellemzően a jeladó vagy a gyújtótekercs. Melegítsd meg ezeket a részeket hajszárítóval/hőlégfóvóval (de csak óvatosan), és közben mérj rajtuk ellenállást. Valószínűleg egy idő után átmegy szakadásba.						 
				A problémám az hogy ezek a cumók bennt vannak a blokkban. Nemigazán lehet hozzáférni. Esetleg valamit így mérni meg akkor mikor nem megy?						 
				Csinálhatod azt is, hogy kikeresed a vezetékeit, megméred hidegen, aztán addig motorozol, amíg újra elő nem jön a hiba. Ekkor újra mérsz.						 
				Na ismét itt. Hát úgy néz ki hogy a melegítés hiábavaló volt. MERT! Ha álló helyzetben melegítem akkor a az olaj ami átfolyt a HIBÁS szimeringen nem mozog annyira hogy zárlatot csináljon!     
				Akkor most mi van? Gyújtáshiba vagy tömítetlenség esete forog fenn?						 
				Szerintem a tömítetlenség miatt gyújtáshiba. Kivéve ha az olaj nem okoz zárlatot.						 
				Üdvözlök mindenkit! Tudnátok e segíteni abban, hogy egy MALAGUTI F10 gyújtás gerjesztő tekercsének mik az adatai? (vezeték méret, menetszám, leadott feszültség) előre is köszönöm: gulacsy   
				Hátha valakit érdekel? Egy Malaguti F10 elektronikát kikapartam a beöntésből. Mellékelem a képeket 
 
				Sziasztok! Szeretném a motoromon bekötni a kilóméter órába a háttérvilágítást és a fényszóró visszajelzőt is. Azt szeretném, hogy ha vagy a tompított vagy a fényszóró van felkapcsolva világítson a háttérvilágítás a kilóméterórában. Arra gondoltam, hogy diódákkal meg lehetne oldani valahogy, csak azt nem tudom, hogy hogy.   Lerajzoltam a bekötését. A háttérvilágításhoz hogyan kössem be a diódákat? 
				Helo. Egyszerűen kösd a világításkapcsoló jobb oldalára. Ha ez nem kivitelezhető, két dióda a tompított és távolsági vezetékére, katódjuk összekötve és a háttérvilágításra kötve. 
				Köszönöm a választ! Jól rajzoltam le? 
				Igen. A dióda 1A ig használható.						 
				Köszönöm. Igen, tudom, nekem csak párszáz mA kell.						 
				Sziasztok! Újra építettem a cdi elektronikámat mert tönkrement. A motor működik de nincs alapjáratom és csak rúgásra tudom elindítani és akkor is jóval erősebben kell megrúgnom hogy elinduljon. Mi lehet a hiba?  Lehet hogy nem jól mértem meg valamelyik alkatrészt az eredeti szétszedésekor. Csatoltam a rajzot amit újra építettem. Ui: Szikra van a berúgókar kézzel való lenyomására is. 
				Szerintem teljesen felesleges kettő tirisztort sorbakötni. Egy is elég, ha megfelelő feszültségű. Ha BT151-et haszálsz, akkor növeld a 10µF-ot 22-re, a 220 ohm ellenállást rövidzárral helyettesítsd, a diódák helyett gyorsabb típust építs be.						 
				Értem köszönöm tirisztort azért raktam kettőt mert így volt eredetileg is csak ott 2P4M nevezetű jószágok voltak. Egyébként 800V-os a bt151 em ami benn van 
				Cseréltem a kondit és rövidzárat raktam a 220 Ω- helyére de így el sem indul csak ha visszarakom a 10µF-os kondit és 220 Ω-os ellenállást.    
				Vedd ki a 470 ohm-ot, ne tegyél a helyére semmit. A 2P4M sokkal érzékenyebb típus a jelenleginél, ezért is indul nehezebben, mert a jeladó nem ad megfelelő nagyságú feszültséget/áramot. 
				Na így könnyebben indul de alapjáratom még mindig nincs. Lehet azért mert 10µF-os a kondi bennt és a 220 Ω is bennt van? 
				Valószínű. Ismételd meg az előbbi kondicserét, és zárd rövidre a 220 ohm-ot. De a megoldás az eredeti tirisztorok használata lenne....						 
				Ha lesz kedvem megpróbálom de jővő héten veszek hozzá új tirisztort és akkor biztos.  Köszönöm a segítséget! 
 
				Sziasztok! Segítsen valaki HELP.Honda MT-nél a CDI-n(a Dión is ilyen van) hogyan lehetne megnézni,hogy melyik vezetéket melyik sarura kell csatlakoztatni?  Az a baj,hogy lehet,hogy az előző tulaj nem jól kötötte be és én meg nem tudok rájönni,hogy melyik hova való.  Ráadásúl minden próbálkozás egy új CDI-be kerül.   Mert sajna ha rosszul kötöm be akkor elszáll 
 
				Sikerült megtalálnom melyik sarura mit kell kötni.Csak azt nem értem,hogy mit ábrázol.Tehát hogy melyik a gyújtótekercs,a jeladó tekercse,a generátor tekercse stb.    Segítsen valaki ebben hogy mi micsoda.  Előre is köszönöm. 
 
				Zündspule: trafó Hsp-Ladeanker: gyújtótekercs (nagy menetszámú, nagy feszültségű töltőtekercs) Absteller: leállító Masse: test Zündimpulsgeber: jeladó 
 
				Köszi szépen.Még annyi kérdésem lenne,hogy a trafó vagy a "gyújtótekercs (nagy menetszámú, nagy feszültségű töltőtekercs)"-re megy a gyertya?Mert szerintem a trafó a gyújtótekecs és "Hsp-Ladeanker:' a táp amiről kapja a feszültséget. Várom válaszod. Üdv.! 
 
				A trafó az trafó, vagy másnéven gyújtótrafó. Ebből "jön" a szikra. A gyújtótekercs pedig ahogyan mondod, az elektronika tápja.						 
 
				Szia! Köszönöm szépen a segítséget.  Közben én is lefordítottam szótárból.De legalább te megerősítettél. Ezer hála   Remélem most már jó lesz. Üdv! | Bejelentkezés Hirdetés | 


















