Fórum témák
» Több friss téma |
Egész jó bár kicsit szegény a keverék (sok levegő kevés benzin), kicsit barnábbnak kéne lenni. Kb. mint egy őszi falevél.
Azt lehet állitani valahol? Az eco1200 karburátoron az úszóház alján van egy rugóval feszitett csavar (nem a leengedő) az kivülről is hozzáférhető, talán az csak nem tudom merre tekerjem.
Emlékem szerint nem nagyon lehet rajta állítani de megnézem amikor hétvégén kiugrok hazulra és szólok.
Szaknyelven az "őzbarna" a jó.
Nem lehet állítani csak fúvókát cserélni.
Akkor nem érdemes babrálni.
Ha szivacs a légszűrő, akkor mosd ki benzinben, az sosem árt.
És tiszta motorolajjal "nedvesítsd" meg. Légszűrő porszárazon nem hatékony, olajozni illik, és úgy a fojtása is hajszálnyival nagyobb lesz. Talán pont elég, hogy dúsuljon a keverék amennyit kell. Én olajat szoktam önteni a szivacsra, tocsogósan szétoszlatni, majd kipréselni kézzel amennyire lehet, ami bennemarad az pont elég... Ha nem is használ, legalább friss lesz a légszűrőd.
Hogy lehet az hogy négyütemű motor és fix előgyújtással jól működik látszólag?
Üdv szakik!
Sikerült vásárolni egy Cagifa elefant 125 2T motorblokkot a komplett kábelkötegével együtt, ami szét van barmolva. Két sárga vezeték jön ki az állórészből, ami a töltés. Emellett egy piros-fekete és egy fekete-piros vezeték. Rajzokat nézve ennyinek elégnek is kellene lennie. Viszont a hozzákapott CDI elektronika típus szerint pedig hozzá való, de 8vezeték jön ki belőle. Power szelepes lenne a motor, az viszont nincs meg hozzá, enélkül használták előtte is, tehát szikrának ha minden igaz lennie kellene. Esetleg, ha valaki tudja a CDI kábelkivezetéseinek a miértjeit, megköszönném, ha megosztaná, mielőtt tönkreteszem. A hozzászólás módosítva: Jan 28, 2021
Sziasztok!
A rokonom robogójában tönkrement a AC-s CDI gyújtáselektronika és sikerült neki DC-set venni. ezzel is megy csak nem lehet leállítani. Hogyan tudom átkötni? A hozzászólás módosítva: Nov 27, 2021
Legegyszerűbb, ha a +12V csatlakozását kapcsoló közbeiktatásával kikapcsolhatóvá teszed.
A másik: ha az AC kivitel "KILL SWICH" kivezetésére menő kábelt rápárhuzamosítod a "TRIGGER" kék színnel jelzett bemenetére. Ekkor a leállítás úgy megy végbe, hogy a jeladót testeli a gyújtáskapcsoló.
Az utóbbit megcsinálom. Köszönöm.
A másik amit nem értek hogy a motor váltófeszt ad a CDI-nek akkor hogyan működik a DC-s CDI róla? Egyutas egyenirányítással a CDI-ben?
Valószínűleg, egyutas egyenírányítás révén tud ... A helyetekben kipróbálnám a tiszta akkus üzemet, (már ha van a robogóban).
Igen van benne akku.
Kössem át az AC powert gyújtásra?
Ígyvan, kösd át, és ha a gyújtáskapcsolóról kapja a 12V tápot, akkor nem is kell mást kötözgetni, automatikusan leáll a gyújtás levételekor.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |