Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mikrohullámú sütő javítás, magnetron csere, stb.
Lapozás: OK   31 / 138
(#) adriano17 hozzászólása Dec 25, 2010 /
 
tudom de ugye még szinte kezdő vagyok és biztosra akartam tudni , köszi a választ és kellemes ünnepeket...
(#) kadarist válasza adriano17 hozzászólására (») Dec 25, 2010 /
 
Neked is kellemes ünnepeket! Sikeres javítást!
(#) mindenes válasza adriano17 hozzászólására (») Dec 25, 2010 /
 
Üdv!
A magnetronon kívül lehet még rossz, az azt kiszolgáló alkatrészek valamelyike is. Úgymint nagyfeszdióda , kondi bizti. Ha ezek közzül valamely hibás, ugyan úgy nem melegít a mikró.
(#) adriano17 hozzászólása Dec 25, 2010 /
 
a biztositék volt a rossz a nagy kondinál... az mitől mehetett ki?
(#) nikolatesla válasza adriano17 hozzászólására (») Dec 25, 2010 /
 
Hali!
Ez lehet akár egy kis zárlat is vagy megnetron hibája.
Most működik?
(#) Hodinka válasza adriano17 hozzászólására (») Dec 25, 2010 /
 
Idézet:
„... az mitől mehetett ki?”

Nos ennek több oka is lehet.Általában a magnetron miatt van,mivel olykor olyannyira nagy áramtranzienseket alakíthat ki a mot szekunder körben,ami a biztosíték tönkremeneteléhez vezethet.Ez orvosolható egy egyszerű biztosíték cserével.
(#) gaben62 válasza adriano17 hozzászólására (») Dec 26, 2010 /
 
Egy jó tanács mindenkinek, mielőtt kidobná a mikrosütőt a magnetron antennája felől jövő, melegítőtérben bekövetkező csattogások, nagy villanások miatt.
Ha ez bekövetkezik, először a magnetron előtt lévő kb.9cmx9cm. vastag csillámlemezt kell ellenőrizni, mert ennek elvékonyodása esetleges átégése, használat során, okozhat hatalmas csattogásokat.
Emiatt a mikrohullámú nyaláb jóval erősebb fókuszáltabb lesz, ennek következménye, a sok próbálkozás után tényleg tönkremegy a magnetron, ha csak nem veri ki a biztosítékot még előtte.
Tehát elsőnek mindig ezt cseréljük ki, és ne a magnetron részt méregessük.
Ez még mindig olcsóbb, esetek jó részében megjavul a mikro.
(#) adriano17 hozzászólása Dec 27, 2010 /