Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Common Rail dízel befecskendező tesztelése
Lapozás: OK   1 / 2
(#) cszolti hozzászólása Nov 12, 2008 /
 
Üdv !

Dízel motor üzemanyag befecskendező elemeinek(injektor, nagynyomású szivattyú) vizsgálatához kérném a segítségeteket. Ötletet kérnék hogy hogyan lehetne /BOSCH, DELPHI, SIEMENS, DENSO/ gyártmányok dízel próbapadi diagnosztizálását kivitelezni. Kezdő vagyok ebben a témában, de szeretnék ezzel foglalkozni, és tudom hogy vannak neves cégek akik ehhez a vizsgálathoz- kalibráláshoz gyártanak vizsgálópadokat, de sajnos számomra ezek a berendezések megfizethetetlenek. Egy berendezés elektronikus vezérlőegységének megépítéséhez kérnék ötletet, segítséget.

Előre is köszönöm.
(#) potyo válasza cszolti hozzászólására (») Nov 12, 2008 /
 
Bár én is drágának tartom az ehhez szükséges gyári cuccokat, de (házilag) utánépíteni gyakorlatilag lehetetlennek tartom.
(#) kissanyi hozzászólása Nov 12, 2008 /
 
A kérdés, hogy miket szeretnétek méricskélni?
(#) (Felhasználó 1947) válasza cszolti hozzászólására (») Nov 12, 2008 / 4
 
Szia !

Egy ilyen cucchoz gyártott szimulátor /teszter
kb:10-13.000 Euro.
Ezenkivül: Vector CAN interface,kb ugyanennyi.
Szóval ez nem az a "házilag összedobom" project.
Nem letörni akarom a lelkesedésed, csak tényeket közöltem.

Üdv! Luki
(#) kissanyi válasza (Felhasználó 1947) hozzászólására (») Nov 13, 2008 /
 
Állítólag a levegőnél nehezebb szerkezettel sem lehet repülni.
Ettől, azért repkednek páran.
Ezt a rendszert egyáltalán nem ismerem.
A forgótárcsás és forgódugattyús rendszerhez, viszont csináltunk régebben hasonló célú gépet.
Sem tranzisztort, sem IC-t nem tudok csinálni (másokkal ellentétben), ettől építek elektronikus dolgokat.
Szóval, autóalkatrészekre kell építeni a dolgot. A többi, felkészültség kérdése.
(#) (Felhasználó 1947) válasza kissanyi hozzászólására (») Nov 13, 2008 /
 
Szia !

Én viszont ismerem a rendszert,ezért mertem
hozzászólni a dologhoz.