Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Common Rail dízel befecskendező tesztelése
 
Témaindító: cszolti, idő: Nov 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 2
(#) palanta válasza VIM hozzászólására (») Feb 5, 2011 /
 
Üdv.
A hiba az, hogy teljes terhelésnél leáll a motor ütésszerűen és utána nagyon nehezen inditható.
Multimétert a nyomás szenzorba kötve látható, hogy a nyomás szinte nullára csökken és a következő elindult állapotig ott is marad.
Nagyon nehezen épül fel a nyomás, szerintem ez a baj, csak nem tudom miért.
Injektor, nagynyomású szivattyú esetleg nyomásszabályzó szelep?
Motorkód: RHZ 2.0 Hdi motor.
Választ és segitséget előre is köszi.
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Egyszerübb lenne, egy számitógépes diagnosztika, megnézni az üzemi paramétereket, hibakodot keresni.
(#) VIM válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
A mellékelt pdf-ben a 120. oldaltól lehet olvasni a problémás részekről és értékekről. Az RHZ motorkódhoz minden adat megvan, csak kérdéses, melyikre volna szükség, ami előbbre vinne a munkában.
(#) palanta válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Köszönöm az információt.
Üdv.
(#) palanta válasza doktor hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Igen én is erre jukadtam ki, holnap gépre tesszük.
Üdv.
(#) VIM válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Tűzoltásnak....
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
...és még egy tüsszentés. Még annyit, hogy sedan, vagy kombi?
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
A célszámitógéppel is, csak a hibák egy részét tudod, megnézni, ki-szétszerelés nélkül.

[i]Elsőkörben, szerintem, érdemes lenne
rendszer -üzemanyagtisztitót haszálni, valamint , megnézni a tanknál, a szürő tisztaságát.[/i]
(#) palanta válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Ez biz egy sedan gépállat.
(#) palanta válasza doktor hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
A tanknál a szűrőt már néztük azzal minden rendben volt az üzemanyag rendszer tisztító meg sajnos nem hozott javulást
(#) wick84 válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
dobtam egy pü-t
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Ezenkivül a nyomástartó szelepnél van egy mikrofilter, valamint, van egy megbontásos tisztitási eljárás, de az 30 K.
(#) VIM válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Akkor ezt kell nézegetni. Az NE zavarjon, hogy más autóba is ilyen rendszert építenek, de ez elég részletes leírás.
(#) vsanyika hozzászólása Feb 6, 2011 /
 
Sziasztok.Mi ugy szoktuk megallapitani,hogy melyik a rosz injektor hogy lehuzzuk az injektorokrol a vezeteket mert igy nem indul es inditozasnal nem szabad resolaj vesztesegnek lenni.Ha van amiatt csokken a rail nyomas ami ha nem eri el a 200-bart akkor nem indul.
(#) palanta válasza vsanyika hozzászólására (») Feb 7, 2011 /
 
Kösz a tippet.
Üdv.
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 8, 2011 /
 
Mire jutottál a célszámitógéppel?
(#) palanta válasza doktor hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Megvan a hiba, nagynyomású szivattyú plusz injektoroknak is vége.
Üdv.
(#) norbbie válasza cszolti hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Na még mielőtt elvennétek a kedvét az illetőnek azelőtt mondanám, hogy ha autóbontóból össze vásárolod a közös csövet a nyomócsöveket a szivattyút és pár darab injektort sztem kell mind a négy darabra szükség lesz hogy a helyé ne csöpögjön a gázolaj valamelyik szervízzel foglalkozó cég csinálta így ha megtalálom a videót róla akkor belinkelem, így lényegesen olcsóbb mint ha vásárolsz egy komplett erre szolgáló teszt gépet...
(#) norbbie válasza cszolti hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
(#) norbbie válasza VIM hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Üdv ! Ilyen leírás nincs véletlenül 1.3ddis suzuki ignisről vagy 1.3mjet motorról mert nálam épp az injektorok kezdenek szarakodni...
(#) Pali79 hozzászólása Okt 10, 2018 /
 
Sziasztok!
A dízel nagynyomású szivattyúk mekkora nyomást képesek létrehozni? Egy nyomáspróbázó berendezést szeretnék csinálni, ehhez nagynyomású vizet kellene produkálni.
(#) latyakosa válasza Pali79 hozzászólására (») Okt 10, 2018 / 1
 
Van olyan ami akár 1kbar felett is, de nem vízzel, kizárólag gázolajjal fog működni.
(#) Pali79 válasza latyakosa hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
A fene! Gondoltam, hogy itt fog elbukni a dolog... Köszönöm!
(#) BarnaPili válasza Pali79 hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
Mekkora nyomást akarsz előállítani?
(#) Pali79 válasza BarnaPili hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
Legalább 450 bar kellene.
(#) BarnaPili válasza Pali79 hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
Akkor a magasnyomású mosók ki vannak zárva. Az a baj,hogy a CR pumpa kenését a gázolaj végzi. Volt már szerencsém összetört belsejű pumpához a hitvány gázolaj miatt. A vizes vágó berendezések milyen szivattyút használnak vajon?
(#) Pali79 válasza BarnaPili hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
A vizesvágó nekem is eszembe jutott, de nem találtam normális infót, de a szivattyú kínálatot elnézve valami hasonló lehet mint a mosókban. Találtam gőzborotvát ami tudja az 500 bar-t, de az majd egy milla, úgyhogy az nem játszik. Láttam képen gyári nyomáspróbázó berendezést, arra azt írja, hogy 10 bar levegővel állít elő 600 bar víznyomást, de nem tudtam meg részleteket sajnos.
Következő: »»   2 / 2
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu