Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Philips TV
 
Témaindító: BA, idő: Nov 1, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   9 / 18
(#) devero hozzászólása Feb 27, 2011 /
 
Sziasztok urak énmég kezdő vagyok egy kis segitséget szeretnék kérni.Van nekem egy philips tvm 21pt1546/58 típusú.Az lenne a problémám hogy bekapcsolom aztán bejön sötéten csúnya fakó szinekkel a kép aztán pár mp múlva standby üzemmód.Atápfeszt megnéztem ezek voltak a mérések:160v nál 106v 16v nál 10v. Azlenne a kérdésem hogy ezek jók e?Valamint a pufferkondinális csak 106volt van.A felsorolt kondikat már kicseréltem de semmi változás.ÉN esetleg már a trafóra gondoltam.Szeretném kérni a véleményetek előreis köszönöm üdv mindenkinek.Tibi voltam
(#) kadarist válasza devero hozzászólására (») Feb 27, 2011 /
 
A nagy pufferkondi sarkain mérted a feszültséget? Ne a test és a kondi között mérj!
(#) devero válasza kadarist hozzászólására (») Feb 27, 2011 /
 
Megnéztem köszi és a puffernál 328v ot mértem a 160 oknál uhyanugy 100v ot ezjó?üdv tibi
(#) kadarist válasza devero hozzászólására (») Feb 27, 2011 /
 
Az nem jó. Cserélj pufferkondikat a tápegységben.
(#) devero válasza kadarist hozzászólására (») Feb 27, 2011 /
 
Konkrét melyikekre kondoltál?
(#) devero hozzászólása Feb 27, 2011 /
 
Mármint milyen értéküre?üdv.
(#) kadarist válasza devero hozzászólására (») Feb 27, 2011 / 1
 
Amikor be van kapcsolva (van kép) a készülék, akkor kellene feszültséget mérni azon a két helyen (160V, 16V) és ha jóval kevesebb a mért érték, akkor azon a vonalon kellene szűrőelkót cserélni. De az is lehet, hogy a képcső a rossz és azért kapcsol ki a készülék.
(#) devero válasza kadarist hozzászólására (») Feb 27, 2011 /
 
Az érték 160 nál 106v 16v nál 10v bekapcsnál.A szürő elko ami van benne annál csak nagyobb van itthon nekem pl:222k 1kv helyet 2kv és 4,7 nf es van belehet rakni helyettük?üdv :tibi
(#) devero hozzászólása Feb 28, 2011 /