Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Végfokozat TDA2030-40-50-el
 
Témaindító: sasorr, idő: Jan 16, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 274
(#) sasorr hozzászólása Jan 16, 2006 /
 
Hello!Szeretnék 1 TDA2030-as alapu végfokot csinálni otthoni zene erősítésre.Kicsit még kezdő vagyok , de nagyon érdekel a téma!Ha bárki tudna nekem segíteni azt megköszönném! !Előre is köszönöm

Nagyon tetszik az oldal!!
(#) Norberto válasza sasorr hozzászólására (») Jan 16, 2006 / 1
 
Szia!

Én nagyon szívesen segítek neked a témában, ugyanis nekem is ugyanilyen alapú végfok remegteti az ablakaimat

Magát az IC-t legolcsóbban a HQVideo nevű üzletben tudod megvenni, múltkor vettem felújítás címszóval 5 db-ot a jelenlegi erősítőmhöz. (Persze csak 1-1 db kellett a sztereo végfokhoz, a többi megmaradt cserealkatrésznek.)

Az IC adatlapjában megtalálható kapcsolás alapján szépen meg lehet építeni a végfokokat, ebben a doksiban meg vannak adva az alkatrészek értékei is.

(Egyébként csak megsúgom, hogy mikor egyszer szilveszteri házibuli volt nálam, akkor csodálkoztak a meghívott emberkék, hogy milyen nagy hangja van és milyen szépen szól...nem hitték el, hogy a végfokIC csak 18W-os...)

Úgyhogy bátran építsd meg vele az erősítődet, én itthon 2 nagy régi Videoton hangfalat hajtok meg róluk persze új, gumiperemű hangszórókkal, melyek 20cm-esek)

videoton.jpg
    
(#) Takee válasza sasorr hozzászólására (») Jan 16, 2006 / 6
 
Hello! Van nekem egy rajzom panelrajzzal együtt!
remélem segítettem.
üdv. Taki

TDA2030.zip
    
(#) titkovics válasza sasorr hozzászólására (») Jan 16, 2006 /
 
Sziasztok!

Az alábbi kapcsolást most kaptam nemrég egyik tanáromtól, és én is meglepődtem mikor mondta hogy lehet 20W csúcsteljesítményű IC-ből 100W-ot kicsikarni! Nem tudom hogy működik-e még nem építettem meg.

Remélem olvasható a cikk!
(#) dB_Thunder válasza titkovics hozzászólására (») Jan 16, 2006 /
 
Müxik,csak szerintem elég xar hangja van.............+puritán, nem védett a túlterheléstől...stb.