Fórum témák
» Több friss téma |
Az autó kp zárja , a pozitív pólust szakítja meg , pozitív csak nyitáskor , illetve záráskor van.
Szóval akkor nem kell mind a 6 szálra kötnöm ? elég ha a fehéret és a fehér feketét bekötöm a zárra ? A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2012
Ezt a mondatot nem tudom értelmezni.
Miért szakítana meg a központi zár bármit is?
Akkor úgy fogalmazom , hogy csak akkor van pozitív a motoron , ha zárás , nyitás történik.Amúgy nem jön áram rajta.
Esetleg tudnál nekem segíteni msn en , vagy skypon , ahol részletesebben tudnánk beszélni ?
Nem ez a lényeg, hanem hogy a vezérlése hogyan van megoldva.
A kocsid tipusát titokban tartod, de általában negatív vezérlésűek. Meg kell keresni a jobb első ajtóba tartó nyitó és záró szálat, ezekre kötni a fehéret ill. fehér-feketét, a két citromsárgát meg testre.
A riasztóban eleve egy "centrál vezérlő" van. 2 lehetőséged van
1., kihagyod a gyárit és erre kötöd a motorokat 2., ezzel vezérelteted a gyárit Én inkább az előbbire szavazok az egyszerűsége miatt Mind a 6 vezeték bekötendő! Az áramkörben lévő 2 relé alkotja a hidat ami polaritást vált a kimeneten. Alap esetben mindkét kimenet testen van.
Ne vezesd már félre szegényt.
Az negatív vezérlésű, akkor ahogy írtam. (Az első ábra szerint.)
A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2012
Akkor a narancs - narancs feketét nem kell kötnöm sehova ?
Értem , köszönöm szépen. Akkor a fehéret a zárás kábelre , a fehér feketét pedig a nyitásra teszem , a 2 sárgát le testelem és elvben megy ?
Msn vagy skype szóba jöhet ? A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2012
Így van. Szurkáld meg egy tüvel a zárhoz menő vezetékeket, és egy próbalámpán keresztel egyenként adj nekik testet. Egyikre zárni, másikra nyitni fog, ezeket kösd a fehér vezetékekre.
Rendben , köszönöm a segítséget.Msn vagy skype elérhetőséged publikus , vagy csak itt tudsz segíteni?
A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2012
Nem rendelkezem ilyenekkel.
![]() De itt gyakran megfordulok.
Úgy szeretném bekötni , hogy kulccsal is lehessen nyitni,zárni az összes ajtót , illetve a riasztó távirányítójával is. Ez megoldható ?
A hozzászólás módosítva: Okt 21, 2012
Most már megint szarakodik , olyan mintha nem lenne elég a kp zár motorjának a 12 V - t , amit a riasztó ad kki , mert csak félig nyit vagy zár , vagy sehogy sem. De a kp zár meg kulccsal simán lezár , kinyit. Ez mitől lehet ?
Ha úgy csinálod, ahogy leírtam, működni fog kulccsal is távirányítóval is.
Ezt a privát üzenetet küldted ma: "A 2 sárga szálra nem testet kellet kötni , hanem 12 V- t. "
Még egyszer írom, testet kell kötni rá. Minek kérsz segítséget, ha úgyis szándékosan az ellenkezőjét csinálod?
Mert ha testet kötöttem rá , akkor nem tudtam mérni a 12 voltot a nyitás,zárás szálakon.
A 10 szál közül a fekete szálra adtam testet , piros 12 v , a 2 barna az indexekre ment .
A centrál zárnál pedig megmértem az autóban lévő zártól jövő kábeleket , hogy nyitáskor melyiken jön 12 v , és arra tettem a riasztó nyitás szálát. A zárást hasonlóképpen csináltam.
Azért nem lehet megmérni mert csak egy pillanatra van fesz.
Idézet: de melyik szinekre? „hogy nyitáskor melyiken jön 12 v , és arra tettem a riasztó nyitás szálát. A zárást hasonlóképpen csináltam.” A hozzászólás módosítva: Okt 21, 2012
Ki a fene mondta, hogy azt kell ott mérni? Egyáltalán, miért akarsz te bármit mérni, mikor gőzöd nincs az egész dolog működési elvéről? Megkaptad a segítséget ahhoz, hogy így is be tudd kötni azokat a vezetékeket, ennél többet nem tehet itt senki.
Egy pillanatra van fesz igen , rátettem a multimétert , és utánna nyitottam vagy zártam a kp zárat , és láttam hogy ugrott a feszültség , ebből gondoltam .
Sárga feketére tettem a riasztó zárás kimenetét , a piros feketére pedig a nyitást .
Akkor minden jó csak nem a pozitívra kell a 2 sárgát tenni hanem a negatívra.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |