Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos távirányítós kapunyitó
 
Témaindító: wital, idő: Ápr 13, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   96 / 98
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Szept 16, 2021 /
 
Az a kép innen származhat: "alap toló, úszókapu szett"
Viszont ebből a listáből már kiderül, hogy GR-4 a motor típusa! SIKER!
A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2021

GR4.pdf
    
(#) mraulajos válasza uniman hozzászólására (») Szept 16, 2021 /
 
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Szept 16, 2021 /
 
Raádásul "felfedeztem" a neten a saját fotómat erről a típusú motorról, amellyel 6 éve egy más helyszínen találkoztam...
(#) mraulajos válasza uniman hozzászólására (») Szept 16, 2021 /
 
Ezek szerint ismerős, csaknem ugrott be.?
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Szept 16, 2021 /
 
Most már csak az a kérdés, hogy 4-es vagy 6-os, azaz 190 vagy 350 W, azaz 8 vagy 12,5 µF-es kondenzátor való hozzá. Talán a tekercsek ellenállásából meg lehet saccolni...
(#) mraulajos válasza uniman hozzászólására (») Szept 16, 2021 /
 
Kb. 5 évvel ezelőtt, egy Beninca Kit Bull 20 ra, a gyári 31,5 µF kondi helyett, 35 µF ost raktam, mert nem akart bírni. (nagyon nehéz kapu) Azóta is megy. Bika lett.
(#) SzilCsong hozzászólása Szept 17, 2021 /
 
Tiszteletem urak

Kling kl 600-hoz keresnék leírást (menet betanítás)
van valakinek PDF?
(#) Gafly válasza SzilCsong hozzászólására (») Szept 17, 2021 /
 
Ahogy nézem a Tanyán fent van.
(#) SzilCsong válasza Gafly hozzászólására (») Szept 17, 2021 /
 
köszi, eddig én is eljutottam, de letölteni, hogy kell?
(#) Gafly válasza SzilCsong hozzászólására (») Szept 17, 2021 / 1
 
Kicsit lentebb görgetsz , beklikkeled hogy nem vagyok robot, stb.
De tessék, mai jófejség kipipálva.
A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
(#) uniman válasza SzilCsong hozzászólására (») Szept 17, 2021 / 1
 
Van film is ehhez a művelethez!
(#) SzilCsong válasza Gafly hozzászólására (») Szept 17, 2021 /
 
Bepipáltam, utána download és nem történik semmi. De köszi, hogy feltöltötted, örök hála

Ennek van egyébként egy csomó klónja, valami starset néven is fut, na azt le tudtam tölteni és stimmel a menet betanítása, de azért jó, hogy van eredeti is.
A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Ez csak most került a kezembe...de ez már 110-220V-os!
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2021
(#) mraulajos hozzászólása Okt 9, 2021 /
 
Hali! Szenvedek, egy ECO-2 vezérléssel. A szárnyak időeltolási idejét, képtelenség beállítani. Nyitásnál, nincs a 2mp. késleltetés. A zárási késleltetést ha állítom, pár műveletet csinál a beállított értéken, aztán egyszerre kezd zárni mind két szárny. Sőt, van hogy a 1es megelőzi az 2est. Ebben az esetben, jön a nyitási bonyodalom. Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg a potméter?

ECO-2_2.jpg
    
(#) uniman válasza mraulajos hozzászólására (») Okt 9, 2021 /
 
̶A̶ ̶D̶I̶P̶ ̶k̶a̶p̶c̶s̶o̶l̶ó̶k̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶n̶e̶k̶e̶m̶ ̶n̶e̶m̶ ̶t̶e̶t̶s̶z̶i̶k̶ ̶(̶A̶ ̶7̶-̶8̶ ̶m̶i̶n̶t̶h̶a̶ ̶n̶e̶m̶ ̶a̶z̶o̶n̶o̶s̶ ̶p̶o̶z̶í̶c̶i̶ó̶b̶a̶n̶ ̶l̶e̶n̶n̶e̶,̶ ̶i̶n̶k̶á̶b̶b̶ ̶a̶ ̶m̶o̶t̶o̶r̶o̶k̶ ̶k̶i̶v̶e̶z̶e̶t̶é̶s̶e̶i̶t̶ ̶c̶s̶e̶r̶é̶l̶d̶ ̶f̶e̶l̶)̶...állítsd mindegyiket (1...8) OFF-ra és "RESET", kezd újra.
Először rövidebb időkkel próbálkozz...
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2021
(#) proli007 válasza uniman hozzászólására (») Okt 9, 2021 /
 
Gyanítható hogy ez a kép a hálóról van, nem a vezérlőjéről..
(#) lelkes amatőr válasza mraulajos hozzászólására (») Okt 9, 2021 /
 
Ha nincs napi szinten csavargatva, a potméter nem nagyon lehet rossz. Ellenőrizd a motorok kondenzátorait.
(#) uniman válasza proli007 hozzászólására (») Okt 9, 2021 1 /
 
Valóban! Köszi az észrevételt...át is húztam a tanácsomat.
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2021
(#) mraulajos hozzászólása Okt 10, 2021 /
 
Hali! Tudom, hogy ez nem az adok-veszek oldal, de nagyobb esélyt látok.
Keresek, a képen láthat SW 200 as motort. Valakinek lebontva eldobva. Bár milyen állapotba érdekel.
(#) SzilCsong válasza mraulajos hozzászólására (») Okt 10, 2021 /
 
A gyorsítás/lassításra reagál?
Mindenképpen kizárnám az esetleges triac hibát
(#) 444Tibi válasza mraulajos hozzászólására (») Hé, 10:47 /
 
Véletlenül nem mindkét motor fordítva van bekötve?
(#) mraulajos válasza 444Tibi hozzászólására (») Hé, 12:19 /
 
Az áram rákapcsoláskor, nyitással kezd.
(#) Moderátor hozzászólása azétis hozzászólására (») Kedd, 13:11
 
A Fórum teljes felületén szigorúan tilos mindenféle kereskedelmi tevékenység! Erre kizárólag az Apróhirdetési rovatban van lehetőség.
(#) airween hozzászólása Sze, 8:50 1 /
 
Sziasztok,

van egy Proteco típusú (toló)kapu vezérlésünk. A modell most szerintem mindegy, a lényeg, hogy egy motoros maga a nyitó.

Már a tavasz elején előjött egy olyan hiba, hogy ha reggel hideg van, vagy párás az idő, akkor egyszerűen pár cm után megáll a kapu nyitása. Hiába próbálunk kézzel rásegíteni, olyan, mintha a vezérlés leállna, és a motort lekapcsolná. A lámpa sem villog, teljesen blokkol a kapu.

Ilyenkor, ha a kuplungot kinyitom, akkor kézzel tök simán el lehet tolni a kaput, semmi nem akadályozza, nem blokkol. Ha nyitott kuplunggal elindítom a nyitást, akkor annyi időre, amire be van állítva a nyitási idő, a motor simán megy, és a lámpa is villog. Ha a kuplungot lezárom, a kapu 1-2 cm után megáll.

Ha délelőtt kisüt a nap, a hiba megszűnik.

A tavasz elején volt utoljára ez, mire időt kerítettem volna a javításra, megszűnt az egész jelenség, a nyáron egyszer egy nagyon nagy eső alatt jött elő, pár órára.

És most, hogy megjött az ősz, a reggeli hideg és pára, ismét előjött a hiba.

Van valakinek ötlete, mi lehet a gond, merre keresgéljek?

Eddig ezeket a tippeket kaptam:
* tönkrement az indító kondi (de akkor nyáron megjavul?)
* csapágy (de akkor ez csak a párás időben jön elő?)

Köszi.
(#) mraulajos válasza airween hozzászólására (») Sze, 10:14 /
 
Próbáld kiktatni a végálláskapcsolókat.
(#) airween válasza mraulajos hozzászólására (») Sze, 10:27 /
 
Hmm... köszi.

A végálláskapcsoló csinálhat olyat, hogy párás időben/hidegben nem zár?

Vagyis zár, mert a kapu elindul, de tényleg pár tized másodperc után megáll. Néha 1-2 mp-ig megy, néha 5 mp-ig.
(#) uniman válasza airween hozzászólására (») Sze, 10:57 /
 
Szerintem meg azért nem ártani ismerni a típusát...a motort és a vezérlőjét is! (A korát: 15 éves vagy másfél hónapos?)
A kondi kapacitását meg lehet mérni, a végálláskapcsolókat (és vezetékeit) szintén egyszerű kimérni...(párás időben és napsütésben is) Működés közben keletkező rezgések is okozhatnak problémát.
Remélhetőleg tiszta a vezérlőpanel, pókháló és csiganyál mentes...(fotó?)
A hozzászólás módosítva: Sze, 11:01
(#) airween válasza uniman hozzászólására (») Sze, 11:05 /
 
Részben jogosak az észrevételek. A gond az, hogy a kerítés leszedése (csak így lehet hozzáférni a motorhoz ill. magához a nyitóhoz) kb 2x annyi idő, mint a felsorolt műveletek. És utána a kerítést vissza is kell szerelni .

A nyitó amúgy kb 10 éves.

Azért próbálom körbejárni az egészet, hogy ha szétszedjük, valami sejtésem legyen, merre kell ütni .

A vezeték/kapcsoló hiba szerintem elég esélytelen: mint írtam, ha a kuplungot kinyitom, a motor elindul annyi időre, amennyire be van állítva. Olyan, mintha csak terhelés alatt nem működne ilyen időben.
(#) JZoli válasza airween hozzászólására (») Sze, 11:21 /
 
Hát pont ezért kell a vezérlőben keresni a hibát. Valami túláram- vagy terhelésérzékelésben lesz ott a hiba. Újratanítás nem oldja meg a gondot?
(#) airween válasza JZoli hozzászólására (») Sze, 11:34 /
 
A vezérlő alatt az elektronikát érted? Vagy a teljes elektromos részt?

Az újratanítás alatt pedig a távirányító tanítását? Ha nem, akkor mire gondolsz?
Következő: »»   96 / 98
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem