Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LOVATO autógáz
 
Témaindító: Atommaki, idő: Jan 13, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 3
(#) zolika60 válasza Piet hozzászólására (») Ápr 17, 2011 /
 
Kevés gázt kap alapjáraton.
(#) Piet válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 17, 2011 /
 
Alapjáraton nincs semmi gond vele. Meg úgy unblock az egész rendszer jól működik, csak ezt az egyet leszámítva. Olvastam valahol hogy amikor visszaengedem a gázt és hagyom üresben gurulni nagy sebességről akkor a többlet levegő miatt tudja ezt produkálni (asszem magas torlónyomás vagy mi). De érdekes mód akárkit megkérdeztem akinek ilyen rendszerrel szerelt autója van senki se panaszkodott hasonló dologra.
(#) zzz válasza Piet hozzászólására (») Ápr 17, 2011 /
 
Helló!
A menetszél rádolgozik a szívócsőre és így leszegényedik a keverék. Takarás, szívócső elvezetés megszokta oldani a problémát. Esetleg szűkítéssel is lehet próbálkozni.
(#) Tamás22 hozzászólása Okt 28, 2011 /
 
sziasztok nekem lovato rendszerem van de most elö jött az hogy valamiért gázadásnál leakar fuladni tudna nekem valaki segiteni hogy mi lehet Ford Sierra 1.8 1988 as évjárat benzin gázos elöreis köszönöm a választ
(#) sebbel lobbal hozzászólása Szept 25, 2013 /
 
Sziasztok!
Lovato RGJ090 rendszer üzemelt a kocsimban, de sajnos a gáz computere behalt. Voltam szakszervízbe, ott ahol beszerelték (Dupla Bécsi, Érd) és a szaki azt mondta, ehhez a régi típushoz már nem gyártanak alkatrészt. Gyakorlatilag új szettet kellene vennem, mármint az elektromos részeit, kb. 100 e-be fájna. Van valamilyen ötletetek, vagy valaki foglalkozik esetleg ilyen computerek javításával? Esetleg ha veszek bontottat, azt minden további nélkül beépíthetem?
(#) newtreader74 hozzászólása Nov 23, 2014 /
 
sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.Egyik barátom kocsijában elromlott a gázvezérlő.A panelon levő ic-k közül a motorvezérlő elégett.Csere után nem működik a panel.A lambdaszonda maximális feszültségét ráadva a bemenetre és rámérve a kimenetre a motorhoz szükséges 12 volt helyett minimális (0.5volt körüli) feszültség jelenik meg.Külső tápról megtáplálva a panelt szintén ugyanez a helyzet.Viszont a tápról lekapcsolva,a panelon levő kondiban levő feszültséggel működve a kimeneten felmegy a feszültség 4-5 volt körülire is.Valaki találkozott már ilyen problémával?A vezérl tipusa Zavoli Coregas 300.Köszönöm előre is a segítséget.
(#) hzsiga hozzászólása Nov 23, 2019 /
 
Üdvözlök mindenkit. Igaz nem lovato hanem poliauto, benzin gáz átváltó elektronika. A működésére lennék kíváncsi. Jelenlegi működése, alapjáraton megy a motor gázzal. Közép állásba kapcsolom a kapcsolót a motor le áll.nem táp szivattyúzza fel a benzint karburátorba. Át kapcsolok benzinre fel tápszivattyúzom benzinnel indítok be indul. Középállásba kapcsolok a motor tovább jár benzinnel.A karbiból mikor majd nem ki kopik a benzin, váltok gázra és a motor gázzal jár tovább. A segítséget előre is köszönöm.
Üdv: Zsiga
(#) hzsiga hozzászólása Nov 19, 2021 /
 
Üdv Mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni egy BRC benzin-gáz váltóval + a tartályban lévő gáz mennyiség kijelzésével kapcsolatban. A multiszelepen a képen levő kis kijelző van, aminek két érintkezős csatlakozója van. Az elektronikán van egy három eres csatlakozó ami valamilyen hall elem jelét fogadja. Google fordítóval fordítva Bristol, a töltőkamrával
karburátor, Hall effektus érzékelővel. A váltó kapcsolónál lévő ledekhez pedig ezt írja: Szintjelző led. Össze lehet-e kötni, hogy működjön a szintjelző? Remélem ki lehet bogozni mit is akarok kérdezni.
(#) FAZ1 válasza hzsiga hozzászólására (») Nov 21, 2021 /
 
Már ilyesmi is létezik, hogy "benzin-gáz átváltó elektronika"?
Amikor én még gázzal jártam (Skoda S-100, Skoda S105) , egy sima mechanikus kapcsoló volt középen - a kardánbox-on. A mindenkori üzemvezérlést 2 mágnesszelep oldotta meg,
az egyik az AC pumpa előtt volt, a másik pedig a gázpalack csatlakozójánál.
Sohasem volt vele baj, csak ha itt ott közúti ellenőrzésbe estem.
Ám az többnyire jól kivédhető volt - sohasem kellett az úton a kocsisor legelején haladni ...
(#) hzsiga hozzászólása Nov 21, 2021 /
 
Üdv. https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=154898997&t=9023399 találtam, beköthetem-e igy a jeladót? A molnárautogáznál találtam hall jeladóst de ár nincs. https://www.google.com/search?q=Szintjelz%C5%91+A+TECH+Level+az+LPG...CAEQDg. Az elsőkép.
A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2021
(#) hzsiga hozzászólása Kedd, 19:35 /
 
Üdv. Az elektronikába 1 db. CD4066BM és 2db. LM2902M IC található ami LM 324-nek a megfelelője. úgy gondolom, hogy a gáz mennyiség ezzel van megoldva. A jeladótól a vezeték hossza 4m milyen vezetéket használjak? A 4m-ből 2m a motortérben megy. Gondolom a gyújtás eléggé zavaró lehet a kijelzőre nézve. Vagy proli007 valamelyik üzemanyag szintjelző kapcsolását beépíteni a kapcsoló házába és a bent lévő vagy + ledek felhasználásával kijelezni a tank töltöttségét. Ebben kérném a segítséget. A hestore-ban van is LM2902N-es nem tudom miben különbözik az N-es és az M-es, és mi a különbség az LM 324-es között. Talán nem szed össze annyizavart és ezért LM2902-őt alkalmaztak? Előre is köszönöm a segítséget.
A hozzászólás módosítva: Kedd, 19:43
Következő: »»   3 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem