Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   3092 / 3552
(#) Gafly válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Pálinka sokat segít.
(#) Remci válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2019 / 1
 
Hát én még nem találkoztam olyan autóssal, aki teli kannával közlekedett volna.Következtetés: mielőtt útnak indulsz,nézd meg hogy áll az üzemanyag
(#) sany válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
A témához.
Ilyen nekem soha eszembe sem jutott, hogy áttekerjek egy lezárt vasúti sorompón.
(#) mek-elek válasza Remci hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Ez azért lehet, mert nem jártál Pesten a taxissztrájk idején.
(#) granpa válasza Remci hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Nálam mindig ott volt a 10 l-es marmonkanna, tele!
(#) Remci válasza mek-elek hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Ez hogy jön ide? Járó motorral vártad meg a végét?
(#) mek-elek válasza Remci hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Nem tudtam, hogy nem ismerted ama dolgot. Tudod úgy kezdődött, hogy emelték a benzin árát, addig nem szokott mértékben. És megindult a spájzolás.
(#) jani1987 válasza sany hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Újabb kerékpáros sztori. Berettyóújfaluba megyek a piac mögött. A pasi a kocsiból rám szól, hogy a járdán kéne menni. Én meg utána akartam kiabálni, hogy a balesetek igen negy hányadát az autósok követik el. Legalábbis ahogy a híreket figyelem.
(#) Petyaa válasza granpa hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Kevertél hozzá "tartósító lötyit" vagy prémium üzemanyag?
(#) sany válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2019 / 1
 
Sajnos az autósok követik el, de azért a gyalogos és a biciklis is sokszor hibás. Jó lenne, ha a KRESZ oktatását bevennék a nemzeti alaptantervbe.
De persze, az emberek figyelmetlenséget ezt nem pótolná. Én kis városban lakok, de itt is az elmúlt években a közlekedés valami katasztrófa lett.
(#) granpa válasza Petyaa hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Se-se, mindig időben felhasználtam (cseréltem).
(#) tbarath válasza sany hozzászólására (») Dec 16, 2019 / 1
 
Hát persze, mert a rendőrség "közlekedésrendészeti" jelenléte kb. abban merül ki, hogy trafival pénzt szednek be, illetve _nagyon_ néha kampányszerűen ellenőriznek ezt-azt. Ja, meg a baleseti helyszínelés, az megy még, de semmi más.

Sajnos az a helyzet, hogy ha az idiótát/hülyét/pofátlant nem fogják és b****zák meg _rendszeresen_ azért, amit csinál, akkor csinálni fogja amíg él, sőt, egyre durvábban. Ha csak minden 100. szabálytalankodót megfognák és rendesen megbüntetnék, akkor pár hónap alatt rend lenne az utakon.
(#) granpa válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2019 /
 
Valamint a tahó nem tudta KRESZ-t!
(#) Remci válasza mek-elek hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Tudom hogy mivel indult a taxissztrájk, huszon pár éves voltam akkor. De nem a spájzolásról volt szó, hanem hogy legyen a kocsiban egy teli kanna benzin. Akkor még ez jogos is lehetett volna, hisz nem volt annyi benzinkút, de ma már 10-15 kilométerenként találsz legalább egyet.
(#) Frankye válasza Gafly hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Ha már megszólíttattam:
(Ugyan az én forgalmi vizsgám is lejárt már jó pár éve, de azért még erre-arra emlékszem belőle... )
A sorompót úgy tervezik, hogy az adott vonalra érvényes legnagyobb, alkalmazható sebességgel közlekedő, és legnagyobb általános fékúttávolsággal rendelkező vonattal közlekedve a "behatási pont" (itt érzékeli a pálya, hogy jön a vonat) és a sorompó között olyan távolság legyen, hogy a sorompó biztonsággal le tudjon zárni. Ehhez jön egy ún. "kiürítési idő" (ami alatt a már az átjáróban tartózkodó járművek biztonsággal el tudják hagyni az átjárót), egy olyan idő, amely a sorompó záródási ideje (hiszen akkor sorompó a sorompó, ha már teljesen lezáródott), valamint egy biztonsági tartalék idő.
Ez - adott esetben - több perc is lehet. Ha ehhez hozzávesszük, hogy nem minden vonat jár "csúcssebességgel", sőt, ha egy állomás után, közvetlenül lévő sorompót nézünk, ahol még meg is áll a vonat, akkor ez bizony jó néhány perc lehet.
A sorompót viszont nem csak vonatközlekedés közben kell lezárni, hanem pl. tolatáskor. (Jórészt állomás területén lévő átjáróknál.) Ez pedig egyrészt lassúbb tevékenység, másrészt hosszabb ideig tart.
A vasútnál mindig a biztonság az első. Mindenben. Ezért tervezik így az átjárókat, inkább több várakozás, de biztos hazaérkezés!
(#) Pumuckli hozzászólása Dec 17, 2019 /
 
A nyáron ültem egy női sofőr mellett, aki elmondta, hogy soha nem köti be magát (pedig folyamatosan pittyogott érte az autó, nagyon idegesítő volt), mert korábban volt egy céges autója, aminek nem lehetett a biztonsági övét állítani és nagyon kénylemetlen volt neki. Valamint mindig mobilozik. A jobb térdén/combján van a telefon és úgy vezet. Elkezdett panaszkodni, hogy múltkor is megbüntette a rendőr mobilozásért, fizetett (már nem emlékszem pontosan) talán 10.000,- Ft-ot és kapott pár büntető pontot. És fel volt teljesen háborodva, hogy ha már egyszer "kifizette" a büntetést a mobilozásért, akkor miért nem hagyta békén a rendőr, miért kapott még pontot is. Azt mondta, hogy bele van kalkulálva a büntetés, de nem érti miért nem elég az, ha kifizeti a büntetést! És az a baj, hogy ezt teljesen komolyan is gondolta!
Ameddig így gondolkoznak az emberek, addig nagyon nagy baj van.
(#) Bakman válasza Pumuckli hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Pár ilyen eset miatt nem kell általánosítani. Nálunk a cégnél mindenki első mozdulata a biztonsági öv ha beülünk egy autóba. Továbbá az is általános, hogy vagy kihangosítót vagy fülest használnak a sofőrök és ha valami sürgős, akkor telefonálnak, nem pedig valamilyen egyéb, írott csatornán üzennek.
(#) pucuka válasza Remci hozzászólására (») Dec 17, 2019 / 1
 
Nem nem. A taxis sztrájk az igen jelentős áremelés miatt robbant ki. Valami huszon forintról, 60 forintra. (meg még sok más is volt a levegőben) A spájzolás csak másodsorban volt benne.
Majdnem lebuktam, épp svarcban voltam a céges kocsival, és nem tudtam átmenni Budára. Szerencsémre az Árpád hídon épp csak elkezdődött a buli, még át tudtam slisszolni, a többit a helyismeret megoldotta.
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2019
(#) Remci válasza pucuka hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Látom elbeszélünk egymás mellett. Tudom hogy az áremelés miatt robbant ki a sztrájk, nagyjából arra is emlékszem hogy mi volt az oka, vagyis amit mondtak hogy miért emelik. A spájzolást nem én hoztam fel, csak arra reagáltam hogy üres tankal ritkán indulunk hosszabb útra.
(#) Pumuckli válasza Bakman hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Bocsánat, ha rosszul lehetett értelmezni írásomat. Nem általánosítok, mert szerencsére igenis vannak normális sofőrök [mint pl. én ], de gyakran megesik, hogy Budapesten buszozok vagy autót vezetek és bizony, amikor a buszmegállóban várakozok látom, hogy 10 sofőrből 2-3 biztosan a telefonját babrálja, vagy éppen nem indexel kanyarodáskor stb stb. Azt hiszem nekem is be kéne szereznem egy dashcam-et.
(#) ronin75 válasza Pumuckli hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Nem támogatom a vezetés közbeni telefonàlást én sem, bár nem tudom miben különbözik a vezetés közbeni evéstől vagy cigizéstől, ami meg nem tilos. Azon kívűl, hogy egy telefonbeszélgetés jobban elvonhatja a figyelmet, de ez kihangosítás vagy headset esetén is fennáll.
(#) tbarath válasza ronin75 hozzászólására (») Dec 17, 2019 / 1
 
Az a baj, hogy nem telefonálnak, hanem nyomogatnak valamit a telefonon (messenger, viber, facebook, stb.), szóval a telefont nézik, nem az utat.
(#) jani1987 válasza Pumuckli hozzászólására (») Dec 17, 2019 4 /
 
Idézet:
„mert szerencsére igenis vannak normális sofőrök”

Erre hadd cáfoljak rá. A minap megtudtam, hogy felmondtak nekem a munkahelyen mert valaki panaszkodott rám a hátam mögött a műszak vezetőnek. Nem is dolgoztam aznap hanem szépen haza gyalogoltam. 18km kevesebb mint 3 óra alatt. 5 autós ment el mellettem és egy se állt meg, hogy legalább Bakonszegig elvigyen. Jó kis defektet kívántam mindnek.
(#) antikzsolt válasza ronin75 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Pedig tilos minden.
(#) tbarath válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 17, 2019 / 7
 
Aham. És 5, azaz öt darab autósból te következtetést tudsz levonni arról, hogy az _összes_ sofőr nem normális.
Amúgy meg miért kellett volna bármelyiknek is felvennie? Nem kötelező felvenni azt, aki az út szélén sétál, sőt, ajánlott meggondolni. Az pedig a te döntésed volt, hogy elindulsz gyalog, senki más nem tehet a gyalogtúrádról, senki mást nem hibáztathatsz. A defekt kívánás pedig nem más, mint nettó rosszindulat.
(#) jani1987 válasza tbarath hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Ugyanez megtörtént fényes nappal defektes biciklivel. Még a platós kocsi se állt meg megkérdezni tud e segíteni.
(#) tbarath válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Továbbra is: ennek semmi köze ahhoz, hogy valaki normálisan vezet-e. És itt arról volt szó.
(#) jani1987 válasza tbarath hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Ettől függetlenül nincsenek jó tapasztalataim velük szemben.
(#) BarnaPili válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Pont ma autóztam át rajta, és eszembe jutottak az itt olvasottak. A gátérit is jól ismerem.
(#) Gafly válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Ott már a telefonoszlopot is, meg a fénysorompó szekrényét is elvitték.
Ha legközelebb arra jársz, akkor a másik oldalon láthatod a régi beton alapját...
Következő: »»   3092 / 3552
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem