Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   36 / 36
(#) VIM válasza oatis hozzászólására (») Kedd, 13:56 /
 
Szia! Behúzómágnest cseréltél?
(#) Inhouse válasza oatis hozzászólására (») Kedd, 14:09 /
 
Az egy áramkörben levő kb. azonos keresztmetszetű/hosszúságú kábeleknél nem lehet ekkora (10-szeres) eltérés a 2 ág között. A pozitívnál kell lennie valami bibinek. Sajnos a látható része a csupasz réznek nem vesz részt a vezetésben, a nem láthatóval pedig még lehet baj. Valami okozza ezt a nagyságrendi eltérést.
Ha a kefe beragad, akkor sem fog indulni, vagy nehezen, hiszen nem érintkezik rendesen, vagy semennyire. Ezek a "kis" hibák összeadódva simán okoznak indítási elégtelenséget.
(#) oatis válasza VIM hozzászólására (») Kedd, 15:22 /
 
Szia!
Nem cseréltem és nem is szedtem szét lévén felújított volt az önindító és a behúzó újnak tűnt.
(#) oatis hozzászólása 13:30 /
 
Üdv!
Sikerült néhány mérést elvégezni -igaz hideg motorral- a pozitív ágon. A végeredmény:
- akku pozitív- fotón 1 pont kb. 1,5V veszteség
- akku pozitív- fotón 2 pont kb. 1,5V veszteség
- akku pozitív- önindító fő áram becsatlakozás kb. 2,2V veszteség.

Nem tudom hogy az akku pozitív és az egyes pont között valahol útközben még el van-e a vágva a kábel, mert bemegy a műszerfal alá és onnan jut el valahol a vezető ülés alá az akkuhoz.
A fotón a 2 pont már direktben az önindítóra csatlakozik.
Még egy dolog, aminek nem tudtam utána járni. A könyv szerint az akku mögött van egy elő biztosíték amely 350A-es és a könyv szerint a generátort és az indító motort biztosítja. ( Fuse No1 - 350A - Starter motor and alternator)
Ez még érdekes lehet...
A biztosító dobozban az egyes számú biztosíték a második képen.
A hozzászólás módosítva: 13:35
(#) Inhouse válasza oatis hozzászólására (») 13:43 /
 
Á, szóval hátul van az akku? Ott mindig több egy kicsit, a hosszabb vezeték miatt.
Az akku pozitív sarkához képest mértél?
Hova lett a 3,5V esés?
A hozzászólás módosítva: 13:44
(#) oatis válasza Inhouse hozzászólására (») 13:57 /
 
Egész pontosan a pozitív akkusarun mértem, a fém részén. Nem a vezetéken.
Idézet:
„Hova lett a 3,5V esés?”

Pontosan mire gondolsz? A szivargyújtós feszmérőre? Az 10,2- 10,5V-ig ment le most hideg motorral, de nem figyeltem csak oda pillantgattam. Kb hatszor mértem minden ponton kétszer. Ha kell tudok képet feltenni, mert lőttem párat.
A hozzászólás módosítva: 14:03
(#) Inhouse válasza oatis hozzászólására (») 14:06 /
 
Idézet:
„A pozítívnál a fesz esés az akkusaru pozitív és az önindító pozitív között 2 - 3,5V között mozgott, attól függően hogy el sikerült -e csípni a hibát.”
(#) oatis válasza Inhouse hozzászólására (») 14:13 /
 
Igen, ez történik meleg motornál. Emiatt kezdtem átmérni a kábeleket, hátha valami előbukkan. Hidegen 2Volt körül megáll. Indul is rendesen. Még eddig sose futottam problémába.
Most azért mértem hidegen, mert azt gondoltam, hogy ha a kábel gázos, akkor annak itt is jelentkeznie kellene valamilyen formában. Meg mert nem volt lehetőségem menni vele 20-30km-t.
A hozzászólás módosítva: 14:16
Következő: »»   36 / 36
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem