Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   35 / 35
(#) VIM válasza Cavalocchio hozzászólására (») Feb 28, 2019 /
 
Szia! Jó irányba forog az az önindító?
(#) Cavalocchio hozzászólása Márc 1, 2019 /
 
Igen.Az elképzelhető,hogy lassan forog és nem vágódik ki a bendix?
(#) Atosz2019 hozzászólása Ápr 5, 2019 /
 
Sziasztok!
2003as daewoo kalosnál, 2 hónapja fordult elő legelőször hogy estefelé (már kezdett fagyni) nem indult.
Kulcs elfordít fék nehéz (ez már kicsit érdekes volt) majd a motortérbe belenéztem és az önindító környékéről éles halk sípoló hang hallatszott. Némi kalapáccsal való megütögetés után(szomszéd javaslatára) valahogy beindult,aztán ezidáig okés volt de tegnap megint kezdődött reggel. Ami még érdekes hogy egy két próbálkozás után pl az önindítónál megcsíp a töltés? Az ajtónál szintúgy.. Áthúz ? Zárlat? Hétfőn egy autóvillamossági szerelőhöz elviszem. De gondoltam azért megosztom veletek. Nem szándékozom szétverni kalapáccsal az önindítót.
(#) violino hozzászólása Aug 23, 2019 /
 
Üdv Mindenkinek!



Adott egy Peugeot 306-os 2002-es évjáratú 1,6 benzines verda.



Hibajelenség: Az indítómotor melegben /felmelegedve, hosszú út után/ nem működik kattanás van, forgatás nincs. Kocogtatásra sem reagál. Egy óra állás után,mikor lehűlt a blokk akkor viszont megint pöcre-röff.

Szénkefék, annak tartói decemberben cserélve lettek.



No erre varrjon valaki gombot!
(#) VIM válasza violino hozzászólására (») Aug 23, 2019 / 1
 
Szia! Szerintem nem kielégítő a test kontaktus. Laza vagy korrodált lehet a blokk és a kasztni közötti flexibilis kábel átkötés valamelyik pontja. Az is lehet, hogy az önindító felülete nem jól érintkezik a blokkal.
(#) violino válasza VIM hozzászólására (») Aug 23, 2019 /
 
Szia!
Köszi a segítséget!
Az esetleges korróziónak a hatása csak felforrósodott blokk esetében produkálhatja a meghibásodást? Mindenesetre megnézem a kábel csatlakozási pontjait. Az önindító felülete a blokk felfekvésén nem korrodált.
(#) VIM válasza violino hozzászólására (») Aug 23, 2019 / 1
 
A meleg hatására tágul az anyag ... A blokk vagy az önindító kapcsolódó felületei lehetnek alumíniumból ami pedig oxidálódik a felületén. A csavarkötés nem biztos, hogy megfelelő kontaktust eredményez vagy kis (nulla) átmeneti ellenállást. Az akku negatív sarujáról ha direktbe adsz az önindító testre egy szálat meleg motornál és így működik az önindító akkor szinte biztos, hogy test probléma van. A segéd kábel az legalább indító segély (bikázó) kábele legyen.
(#) mlaci989 válasza violino hozzászólására (») Aug 23, 2019 / 1
 
Mérni kell.
Akku negatív pontja meg az önindító test felülete-külseje között indítózáskor mérhető-e feszültség.? Ha igen,akkor test problémád van.
(#) violino válasza VIM hozzászólására (») Aug 23, 2019 /
 
Nagyon köszönöm!
No, akkor kell egy szerdaihoz hasonlóan meleg nap és 200km autózás, ami most nem tudom mikor jön össze. A bikázó kábel nálam mindig kéznél van, így valójában forró nyomon lehetek a probléma keresésében.
(#) violino válasza mlaci989 hozzászólására (») Aug 23, 2019 /
 
Szia!

Ezt is lezongorázom majd.
Következő: »»   35 / 35
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu