Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault Thalia
 
Témaindító: bányaman, idő: Júl 20, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 5
(#) Szelep hozzászólása Jan 25, 2021 /
 
Sziasztok,

1,4 RN 8v Thaliamnál van egy olyan problémám, hogy menet közben egyszer csak leáll a motor és nem tudom egyből újraindítani. Műszerfal nem gyúl ki, mint egy karácsonyfa, csak mintha visszakerülne gyújtásra. Ilyenkor félre állok, várok 5-10 percet és rápróbálok, teker az önindító és nagy nehezen életre kel, majd megy tovább, mintha mi se történt volna. Nem tudom igazából semmihez se kötni, mert van, hogy 1 hónapig falja a kilómétereket, ha úgy van elmegy 70kmtert is egyben, máskor meg 2kmren belül kétszer is leáll.

Ami nekem feltűnt, hogy mikor próbálom újra indítani és nagy nehezen beröffen, akkor jobban felpörög a motor, illetve nehézkesen reagál a gázpedálra, nem tudom, hogy amiatt, mert sok benzint tolt be és próbál szabadulni tőle, de 30 másodperc után már normális alapjáraton megy és lehet tovább haladni vele.

Olvastam a holtponti jeladó hibájáról, de nem tudom, mennyire lehet nálam az a ludas.
Ha valakinek van valami tippje azt megköszönöm!

Üdv,
Szelep
(#) bbb válasza Szelep hozzászólására (») Jan 25, 2021 / 1
 
Jól olvastad. Holtponti jeladó csere és elmúlik a gond - típusbetegség.
(#) Inhouse válasza Szelep hozzászólására (») Jan 25, 2021 / 1
 
Lehet, hogy csak korrodáltak a holtponti jeladó csatlakozójában a saruk érintkezői. Tisztítással kezdj!
(#) EKaroly hozzászólása Ápr 2, 2021 /
 
Sziasztok,

Egy 2001-es évjáratú 1,4-es benzines Renault Thaliam van.

Abban kérném a segítségetek, hogy már másodszor áll le menetközeben a motor és ilyenkor a műszerfal sem világít.
Az önindító a motort forgatja, de nem indul be. Az első ajtó ablakemelője se működik, ahogy az ablaktörlők sem, viszont az irányjelzők meg működnek.

A biztosítékokat átnéztem, a holtponti jeladót megtisztítottam, de semmi változás.

Kérem segítő írásotokat, hogy mi lehet a baj.
Köszönöm!
(#) antikzsolt válasza EKaroly hozzászólására (») Ápr 2, 2021 /
 
Testkábelek ellenőrzése.
(#) Inhouse válasza EKaroly hozzászólására (») Ápr 2, 2021 /
 
Nekem 2002-es van, párszor még az elején csinálta nekem is mindkét hibát, de csak külön-külön. A nem indulás (csak pörget de nem indul) a holtponti jeladó kontakt hiba volt. A műszerfal nem ment (semmi), nem tudom mi volt, mert azóta nem csinálta többet. Ilyenkor gyújtás le és újraindítás és már jó volt.
A test kábelezést már újraalkottam, mert a franciák érdekesen oldották meg, a az akkunál, meg más helyeken is a festett lemezhez húzták hozzá a sarukat.
Nekem még a + kábellel van bajom, ami az utastérbe megy, van a műszerfal alatt egy osztás, valószínűleg a vastagkábelre vannak préselve egy gyűrűvel a vékonyak. Ez annyira rossz, hogy ha sok fogyasztó megy, akkor akár 2-2,5V is esik az akku + és az utastéri + között. A javításhoz ki kellene venni a műszerfalat, mert a kábelköteg nem hozzáférhető.
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 27, 2021 /
 
Sziasztok! Tudna valaki segiteni??

Renault thalia 2001!
Erről volna szó:

Egy nem mükődő .,rádiós -gyári távirányitónak a szinkronizálási folyamatának leirását megtudná irni valaki!!! Lehetóleg olyan leirás kellene .,ami a gyakorlatban is is lett már próbálva.., mert több nem egymást nem fedő leirást is olvastam. A Távadó 100%-san sugároz jelet--lepróbálva!
Köszi és üdv
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 27, 2021 /
 
Sziasztok! Tudna valaki segiteni??

Renault thalia 2001!
Erről volna szó:

Egy nem mükődő .,rádiós -gyári távirányitó MANUÁLIS szinkronizálási folyamatának leirását megtudná irni valaki!!! Lehetóleg olyan leirás kellene .,ami a gyakorlatban is is lett már próbálva.., mert több nem egymást nem fedő leirást is olvastam. A Távadó 100%-san sugároz jelet--lepróbálva!
Köszi és üdv
Következő: »»   5 / 5
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem