Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Simson elektronikus gyújtás
 
Témaindító: csaadaam, idő: Júl 7, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   46 / 46
(#) Swifter válasza tyraw hozzászólására (») Márc 23, 2018 /
 
Nagyon szépen köszönöm!
(#) Swifter válasza kiborg hozzászólására (») Márc 23, 2018 /
 
Nem, ez egy CDI. Capacitor Discharge Ignition, azaz kondenzátor kisüléses gyújtás. CDI-n belül a gyújtóáram egy kondenzátorban eltárolódik. Amint a lendkerék elhalad a jeladó előtt, a jeladó egy apró impulzust küld a CDI-be, ami emiatt felszabadítja a kondenzátorban eltárolt energiát, létrehozva a gyújtószikrát.
(#) villanyipi hozzászólása Ápr 10, 2019 /
 
Üdv!
Mai napon elértem az idei 5-ik megszakító töréses majdnem tolom hazáig rekordomat ezért szeretnék építeni az 51-es gépembe hall jeladót.
Nem vagyok jó a mechanikai építgetésben, ezért nagyon hálás lennék ha valaki részletes fotókkal esetleg videóval betudná nekem mutatni, hova és hogyan kell elhelyezni a jeladót illetve a mágnest.
Ha van erre
Ha már ezek fent vannak összetudom hozni elvileg a most is a motorban használt kínai akkus cdi gyújtással és végre nem lenne több bajom a megszakító miatt!
Minden segítséget előre is nagyon szépen köszönök!
(#) Ge Lee válasza villanyipi hozzászólására (») Ápr 10, 2019 /
 
Nem vagyok benne biztos hogy ezt bárki el fogja tudni magyarázni, ugyanis nem hinném hogy ezt házilag meg lehetne barkácsolni. El kell menni egy motorboltba, esetleg figyelni a hirdetéseket, és megvenni a jeladós állórészt, meg a hozzá való lendkereket. Én annak idején jelképes összegért kaptam egy ismerőstől akinek nem kellett, neki meg a cége vette mert szolgálati járműve volt a Simson. A gyári CDI-jéről van valahol rajzom papíron, megkeresem ha kell. Meg egy trafó kell még, mert a megszakítóhoz való 12V-os trafó nem jó hozzá, hanem a CDI-hez való trafó kell, vagy egy 6V-os trafó, az enyém utóbbival ment, illetve megy azóta is.
(#) villanyipi válasza Ge Lee hozzászólására (») Ápr 10, 2019 /
 
Mint írtam ez egy kínai inverteres(akkus) gyújtás, és nem a gyári jeladót hanem hall szenzoros jeladót szeretnék építeni, amit te írtál boltban megkapható , ellenben ahhoz másik lendkerék is kell ami nálam 4 hónapos új, de megszakítós, ezért szeretném így megoldani.
(#) VIM válasza villanyipi hozzászólására (») Ápr 10, 2019 /
 
Szia! Nem tudom, hogy milyen lehet az a megszakító amelyik eltörik és már az ötödik is a sorban. Talán nem kapott elegendő kenést a filcpárnától, szárazon dörzsölte a főtengely bütyke.
(#) sanykaraj hozzászólása Aug 10, 2019 /
 
Sziasztok
2 éve megépítettem eztBővebben: Link a gyújtás elektronikát 6V-os verzióra, jol működőt, idén viszont átalakítottam 12V-osra lecseréltem a gyújtó trafót is. Viszont azóta nem működik, terheletlen állapotban a kapcsolás hibátlan, viszont ha rákötöm a trafóra olyan mintha átmenne zárlatba. Kipróbáltam a kapcsolást egy 21W-os égővel úgy működik, viszont a trafónak alapból sincs valami nagy szikra képző képessége( wartburg, trabant gyújtó trafónak van feltüntetve a dobozán)
(#) gabesz.mi074 hozzászólása Okt 4, 2019 /
 
Sziasztok hozzáértő segítségeteket kérem simson elecrtonic motoromhoz aminek a hibajelensége bemelegedésre a gyújtás miatt nem akar fölpörögni (kompresszió karbi szimering jó) Hol kezdjem a hiba keresést méréssel?
Küldjetek egy kapcsolási rajzot légyszives!
A hozzászólás módosítva: Okt 4, 2019
(#) b-beno válasza gabesz.mi074 hozzászólására (») Nov 12, 2019 /
 
Gyanús, hogy a jeladó forrasztása elengedett, kh-zik. Hidegen még jó valamennyire bemelgedve romlik a helyzet. A műanyagházat le kell farigcsálni forrasztási oldalon és újraforrasztani a kis tekercslábakat.
Alapos leírás Mikitől: http://www.simson.hu/index.php?mit1=cikkek&mit2=kivalaszt&m...alkat=
(#) dobo válasza sanykaraj hozzászólására (») Nov 12, 2019 /
 
Szia. Elektronikus gyújtáshoz más fajta trafó kell. Rakd vissza az eredeti 6 voltost és próbáld ki úgy. Nekem tirisztoros van és ha jól emlékszem 1,6 ohm a primer tekercs ellenállása. A normál trafónak pedig 3-4 ohm.
(#) Elektro.on válasza gabesz.mi074 hozzászólására (») Nov 13, 2019 /
 
Engem régen megviccelt egy megrepedt gyertya. Tőben annyira vékony repedés volt ami nem látszott, felmelegedve viszont tágult annyira, hogy áthúzzon. De csak egy éjszakai motorozás után találtam meg a hibát.
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2019
Következő: »»   46 / 46
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu