Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikus szulfátoldó (Akku aktivátor)
Lapozás: OK   61 / 61
(#) küzmös Gergely válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 24, 2017 /
 
Mióta "ez van". Marha tudatos felhasználó lettem. S figyelek minden apróságra. Nincs nonstop rádiózás. Álló helyzetben egyáltalán. Nincs többé "jújj 70mp-ig piros a lámpa, motor állj". Meg semminemű energiapazarlás, mint hátsóablak fűtés.. és a többi.
(#) weend válasza küzmös Gergely hozzászólására (») Jan 24, 2017 / 1
 
Ez a lényeg, csak így lehet kipréselni mindent egy akkumulátorból. Ezt kéne a fejekbe verni, csak erre nehéz rávenni az embereket. És nem is minden ember érti, miről beszélsz, bár a gyártóknak ez jó.
(#) Inhouse válasza küzmös Gergely hozzászólására (») Jan 24, 2017 / 1
 
Hétvégén ültem a kollégám Toyota Prius 2-jében. Ott aztán van indítózás! Bár nem sima önindító/generátor páros van benne.
(#) pjg válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 24, 2017 /
 
A lányoméknak is volt. Az utca végéig indítóztam, de nem indult be a motor.
(#) Eltom hozzászólása Feb 12, 2017 /
 
Sziasztok ! Olvasom a cikket, és látom, agyaltatok rajta bőven, de megérte Az lenne a kérdésem, hogy az impulzusok frekvenciája, és az impulzusok hossza esetében mi a legoptimálisabb érték ? Szóval mi a tapasztalat ?

Ha lehetséges a választ a ----- címre szeretném kérni, ugyanis ritkán járok erre.
Előre is köszönöm.

Mod: E-mail cím eltávolítva a hozzászólásból.
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2017
(#) Ge Lee válasza Eltom hozzászólására (») Feb 12, 2017 /
 
Ezt valami kémikustól vagy akkufejlesztő mérnöktől kellene megkérdezned. Az impulzus hossza annyiban lényeges, hogy az időtartama alatt ne essen nagyon le a puffer feszültsége, mert az akkunak szerintem tökmindegy. A frekvencia nálam a minél nagyobb annál jobb esete volt, csak ezt nem tudtam 3Hz-nél feljebb vinni mert akkor már égett szaga jött a söntnek. Ha nem lenne irtó nehéz szétszedni a dobozát akkor kidobtam volna belőle a söntöt, és toltam volna neki ami a csövön kifér, mert a fetem az szinte végig hideg volt, épp csak langyosodott alatta az alu lemez.
Utolsó kérésednek viszont nem szeretnék eleget tenni, majd elolvasod ha "erre jársz", mert az olvasáshoz nem kell bejelentkezni.
(#) fastaction hozzászólása Feb 14, 2017 /
 
Jó estét !
A Proli007 féle szulfátoldó - töltőt építgetem és egy kérdésem lenne : 17V / cc. 180-200VA -es trafóval is használható marad a kapcsolás ? Vagy menjen inkább egy nagyobb feszültségű ( a megadott 24V) trafóról? Utóbbival is rendelkezem , csak egy kicsit nagy (250VA) .
Valószínűleg 5 és 45AH akkumulátorokat fogok regenerálni vele .
Köszönöm előre is a választ !
(#) küzmös Gergely válasza fastaction hozzászólására (») Feb 14, 2017 / 1
 
Kellene oda a 24V-os secunder. A nagyobb trafó sosem baj, melegszik.. elég rendesen rángatta. (Nekem 35Ah-s volt amin tornázott, és a legkisebb fokozaton használva is jó meleg volt a trafó (is)! A sönt is, és jó nagy hűtés mellett a FET is)
A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2017
(#) fastaction válasza küzmös Gergely hozzászólására (») Feb 14, 2017 /
 
Köszönöm szépen a segítséget és a tanácsokat .
Következő: »»   61 / 61
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Feb, 28. Kedd
13:10:32
Jelenleg 453 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu