Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Érintésérzékeny, "touch" grafikus LCD
Lapozás: OK   1 / 1
(#) dcsabi hozzászólása Aug 19, 2007 /
 
Helló mindenkinek. Kezdő vagyok még ezen a fórumon,
ha lerágott témában kérdeznék, segítsetek megtalálni amit keresek. Ha mégsem, akkor amúgy segítsetek! Köszi.

Van jónéhány grafikus LCD Touch kijelzőm, mondjuk új állapotban. Ezek ha jól tudom, az R380-as telefon kijelzői voltak. Nem színesek! Ezeket szeretném valahogy meghajtani, és használni valami PIC-es alkalmazásban. A felhasználáshoz szerintem egy illesztő áramkör kellene a kijelző és a PIC áramkör közé valamilyen komm. protokoll szerint. Amit tudok róla: 360X240 monochrom és jó sok adatvezetéke van.
Ezeket elsőre macerásnak tűnik továbbvinni, de ezt talán fölérem. Méret: Kb 100x50mm . Adok belőle gyakorolgatni, aki fantáziát lát benne. Nem leszek hálátlan, ha valaki megoldja.
(#) mokus válasza dcsabi hozzászólására (») Aug 19, 2007 /
 
Keress valami típusjelzést az LCD-k hátulján, hátha úgy könnyebb lesz elindulni.
Sajna nem egy LCD-nek igen fura és bonyolult a vezérlése célIC-k hajtják meg, de kísérletezni lehet!
(#) Medve válasza dcsabi hozzászólására (») Aug 19, 2007 /
 
Hello! Ez lenne az? Én ezt találtam, de ez 120*360-as, 98*39mm....Ezt a uPD16664 és az uPD16667 IC viszi,
( uPD16667 ) ( uPD16664 ).
Elég ciki, mert 2 bájt adat, és 17 bites címvezeték párhuzamosan már elég széles. Első dolog, ha kezdeni szeretnél vele valamit, a csatlakozás megoldása, úgy érzem forrasztani azt a fóliát nem lehet.

R380 LCD.jpg
    
(#) dcsabi hozzászólása Aug 19, 2007 /