Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Távirányítható hosszabbító
 
Témaindító: radaron, idő: Feb 25, 2013
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 1
(#) radaron hozzászólása Feb 25, 2013 /
 
Hello mindenki!
Szeretnék készíteni egy távirányítható hosszabbítót az elv megvan, csak az a gond, hogy van egy biztonsági záram, de az csak egy impulzust ad le. Nekem egy olyan áromkör kell amely ebből az impulzusból egy állandó jellegű áramkörzárást hoz létre.
Az lenne a kérdésem hogy ezt hogy lehetne megvalósítani?
Nagyon kezdő vagyok.
Előre is köszönöm.
(#) karpi válasza radaron hozzászólására (») Feb 25, 2013 /
 
Elmesz a boltba ahol villanyegok , vilagitotestek , neon, LED ,stb .Itt szokott lenni taviranyitos konnektor .Van tobb csatornas is .
"Radiovezerlesu aljzat "Itt van leiras meg ajanlat ...azt lehet meg kutatni a neten a bolt...zott .
Nekem van ilyen kitunoen mukodik ,hogy milyen terhelest bir azt nem tudom biztossan en csak LEd-vilagitast a folyoson , kamraba , Radiot a masik szobaba kapcslom .
(#) Inhouse válasza radaron hozzászólására (») Feb 25, 2013 1 /
 
Ez megint egy olyan, amit nem kell építeni... Menj el a boltba és vedd meg, nem drága és biztosan működik! Szinte minden multiban, barkácsáruházban, villanyszerelési boltban lehet kapni.
(#) proba válasza radaron hozzászólására (») Feb 25, 2013 /
 
Ha erre keresel megoldást akkor impulzus relé néven vehetsz.
Ha építeni akarsz akkor bistabil tároló néven találsz hasonló alkalmazásokat,esetleg ha nagyon elvetemült vagy, relékből is össze lehet hozni. Vagy a szerkezeted is tartalmazhat hasonló opciót valami jumperrel beállítható módon.
(#) Birs Alma hozzászólása Jan 28, 2014 /
 
Sziasztok!

A TV távirányítóján van egy csomó gomb, amit nem használok de gondolom ad valami féle jelet, ha megnyomo.
Na most azt szeretném, hogy ilyen, nem használt gombbal más dolgokat tudjak vezérelni. Pl. a hosszabbítót kikapcsolni, lámpát leékapcsolni stb.