Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Szkenner kamera - diploma munka
Lapozás: OK   1 / 1
(#) szerblisztes hozzászólása Márc 4, 2013 /

Harmadéves fotográfia szakos hallgató vagyok és szükségem lenne egy Link ilyen vagy ehhez hasonló szkenner kamerára a diplomamunkám elkészítéséhez. Mivel fotográfiára járok, sajna az elektronikai részhez nem annyira értek, mint amennyire ez a projekt megköveteli, ezért kérnék tőletek segítséget. A lényege annyi lenne, hogy egy szkennert át kell költöztetni egy kisebb házba, nagyjából. Aki akármilyen tapasztalattal rendelkezik-e téren vagy tudna segíteni, esetleg érdekli a projekt, megköszönném, ha megosztaná velem.
A hozzászólás módosítva: Márc 4, 2013
(#) mineral válasza szerblisztes hozzászólására (») Márc 4, 2013 / 1

Nem nagyon értem ezt a szkenner kamerát. Eltudnád magyarázni, hogy hogy kellene működnie?
(#) proba válasza szerblisztes hozzászólására (») Márc 4, 2013 /

Érdekes gondolat , scannerrel akarsz fényképezni ? Szerintem ez inkább mechanikai probléma.Az elektronika módosításával nem tudom mit érhetnél el .A szélessége adott ,azon szerintem nem tudsz változtatni,max a kapott képet megvágod.A hosszát pedig gondolom végálláskapcsolók állítják be.Ezeket áthelyezve egy méret legalább jó lesz. Esetleg valami mechanikai áttétellel eléred, hogy ugyanannyi motor fordulatra kisebb elmozdulás jusson. (mondjuk ezt az egészet nem értem mire jó,max demonstrálási haszna van )
A hozzászólás módosítva: Márc 4, 2013
(#) mineral válasza mineral hozzászólására (») Márc 4, 2013 /

Most már értem: Bővebben: Link
(#) szerblisztes válasza mineral hozzászólására (») Márc 5, 2013 /

Na igen. Valahogy így. Igazából azért lenne érdekes, mert máshogy képezi le a bemozdulást, mint a normális kamerák. Ezt szeretném kihasználni.
(#) Medve válasza szerblisztes hozzászólására (») Márc 5, 2013 /

Idézet:
„egy szkennert át kell költöztetni egy kisebb házba,”

barkácsmunka, oké...