Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kondenzátor prefixumok
 
Témaindító: Kiszebele, idő: Jún 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   7 / 8
(#) Ge Lee válasza Mohooki hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Úgy hogy megméred. Ha nincs erre alkalmas eszközöd akkor marad a jó öreg tau=RxC, bár az ilyen kicsi érték esetén kivitelezhetetlen, inkább csak elkókhoz jó.
(#) Mohooki válasza Ge Lee hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Akkor olyan multimétert kell beszereznem, ami tud mérni kondit is, ugye?
(#) Ge Lee válasza Mohooki hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Az is egy megoldás, vagy építesz kapacitásmérőt. Ez lehet az egyszerű analógoktól kezdve a PIC-es vagy AVR-es kapcsolásokig bármi.
(#) Mohooki válasza Ge Lee hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Na nekem ezt aztán mondhatod a profik nyelvén....

Mivelhogy laikus vagyok, és nem sok kukkot értek belőle.

De azért kösz!
(#) granpa válasza Mohooki hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
"B" változat: beképezed ide az áramkört (nevével), és valaki felismeri.
"C": Körülnézel ismerőseid közt (akár itt a fórumon), kinek van mérője a közeledben, és kérés.
(#) Mohooki válasza granpa hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Ez egy Fiat Stilo - "connect nav+" gyári fejegység, gombok alatti nyákján van, úgyhogy azthiszem marad a "C" változat.
A hozzászólás módosítva: Dec 8, 2013
(#) Mohooki válasza Mohooki hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Lehethogy hülyeséget kérdezek, de megkérdezem mert Ti jobban értetek hozzá, szóval mi történne ha ezt a kondit ki iktatnám onnan és csak simán össze kötném az áramkört? Mi lehet a szerepe a kondinak ott? Nagyon fontos ez oda?
(#) granpa válasza Mohooki hozzászólására (») Dec 8, 2013 /
 
Azért tették oda, mert kell. Váltóáramon ellenállás(átvitel, csatolás), egyenáramon szakadás(leválasztás).
(#) mlaci79 válasza Mohooki hozzászólására (») Dec 8, 2013 /