Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   49 / 66
(#) Sufni-Tuning válasza Zoli292 hozzászólására (») Jún 29, 2016 / 1
 
Lehet hogy lamdaszonda de az elektronikus szabályzó szeleped rendetlenkedik .Mert mikor vissza kapcsolsz felpörög a motor vagy amikor alapjáraton kinyomod a kuplungot egy kicsit könnyebb lesz a motor és a számítógép nem tudja követni az utasítást és simán belekeveredik az üzemanyag keverésébe.Bár az is lehet.hogy csak a saruk lazák és ahogy a motor mozog nincs mindig tökéletes kontakt. Én az enyémmel jártam így hogy állandóan szarakodott. aztán vetem bele másik csokit egy darabig jó volt és újra kezdte. Hát és szétkaptam rácineztem a vezetékeket azóta nincs vele gond.
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Jún 29, 2016 /
 
Kedves andry!Meg is értem hogy nem mersz vele elindulni.Hogy áll le a motor? Erről bővebben is iratnál. Úgy értem mész 90-nel ment közben és fogja magát és le áll a motor? Hogy áll le a motor kapkodva, hörögve? Ilyenekre gondolok.
(#) Zoli292 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Jún 29, 2016 /
 
Szia.Az alapjárati motorra gondolsz az elektronikus szabályzó szeleppel?
(#) Zoli292 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Jún 29, 2016 /
 
Szia.Erre gondolsz?
(#) andry2016 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Jún 29, 2016 /
 
Kedves Sufni-Tuning! A motor nem hörög és nem kapkod, nem rángat. Csendesen leáll, elhalkul, az aksi és az olaj jelző kivillan mintha csak gyújtást adtam volna induláskor (pedig ez már menet közben van). Újra indítok és beindul. Mindegy mennyivel megyek, volt már, hogy 20-nál leállt újra indítottam és később 60-nál is leállt. A legutóbb mikor csinálta akkor 10km-en belül 3x állt le menet közben, de szerencsére mindig újra indult, így haza jutottam.
(#) janika86 hozzászólása Jún 29, 2016 /
 
sziasztók!!!olyan problémám lenne hogy van egy fiat unom 91-es!és menetközben elmegy a világitás a kocsi persze megy világitás nélkül!ha le veszem akkor is de amit meg probálom vissza rá adni egyböl le aáá az egész autó :/ volt már modul meg jeladó bajom velle de az cserélve let most ugyan azt csinálja hogy ha van rajta világitás ha nincs nem indul be :/ és még a viz mérö óra is meg hülyült mert fel megy az óra 140-fokra!!mi lehet a baj?? segicsetek léci
(#) zolika60 válasza janika86 hozzászólására (») Jún 29, 2016 /
 
Talán valami testkábel probléma.
(#) janika86 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2016 /
 
hol találom mert nem vagyok autó szerelö sajnos!de ha jol tudom test kábel van viz tartálynál is nem?az befolyásolhatja azt hogy ne induljon be? elöre is köszönöm a választ
(#) Sufni-Tuning válasza Zoli292 hozzászólására (») Jún 30, 2016 /
 
Szia! Nem ez az. Ami -ről én beszélek az ott van a szívó toroknál piros színe van. erg szelep. Azért írtam,hogy motor szabályzó szelep. Mert így egyszerűbb szerintem. Ez a szelep kapcsolja az alapjárati motort is.
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Jún 30, 2016 /
 
Kedves andry! Mikor a motor le áll az üzemanyag pumpát hallod búgni? Én szerintem ezzel lesz gond. Lehet,hogy már nem dolgozik rendesen és kecés anyagot szállít de annyit még tud,hogy alapjáraton megy vele a motor.
(#) zolika60 válasza janika86 hozzászólására (») Júl 1, 2016 /
 
Nem ismerem a konkrét masinát. Több helyen is lehet ilyen pont. Az akku környékén, a biztosíték tábla közelében, a motortérben több helyen is. No meg még egy csomó más helyen a műszerfaltól a csomagtérig. Attól függően melyik milyen alkatrészek testeléséért felel bármelyik okozhat leállást.De tán valamelyik Fiat mágus pontosabban megmondja.
(#) Zoli292 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 2, 2016 /
 
Szia.Leszedtem a folytószelepházat,de ott a szívótoroknál semmi piros szabályzószelepet nem találtam!Kicseréltem a lambdaszondát és az alapjárati motort meg a sebességjeladót,most úgy néz ki hogy egyenlőre jó a kocsi!!!A segítségedet köszönöm szépen.Tisztelettel zoli
(#) Sufni-Tuning válasza Zoli292 hozzászólására (») Júl 2, 2016 / 1
 
Szia! Örülők hogy jó lett a vasBár az erg szelephez nem kell szétkapni ennyire a masinát. Felnyitod a motorháztetőt és mindjárt látod is. De ha nem az volt a gond akkor jó. Örülj is neki mert még bontóból is drága. A Boltiról meg már nem is beszélek mert olyan 80 ropi körül van.igaz találtam 75 ezerért is.
(#) Zoli292 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 3, 2016 /
 
Szia.Lenne egy nagy kérésem.Fel tudnál rakni egy képet arról az erg szelepről,mert nekem őszintén szólva fingom sincs hogy miről beszélsz.Nagyon szépen megköszönném.Előre is köszönöm Zoli
(#) Sufni-Tuning válasza Zoli292 hozzászólására (») Júl 3, 2016 / 1
 
Szia! Holnap lefényképezem és felrakom.
(#) andry2016 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Kedves Sufni-Tuning! Igen hallom az üzemanyag pumpát.
(#) Sufni-Tuning válasza Zoli292 hozzászólására (») Júl 4, 2016 / 1
 
szia! Küldöm a képeket amit kértél. Remélem hasznodra lesz.
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Kedves andry! Hát nem tudom nincs igazán hasznavehető ötletem. Amikor le áll a motor nem olyan mint ha a gyújtást vennéd le és sebességbe gurul a kocsi gyújtás nélkül?
(#) Zoli292 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 5, 2016 1 /
 
Szia.Nekem nincsen ilyen a szívótoroknál!!!!Nekem ilyen a folytószelep házam.
(#) VIM válasza Zoli292 hozzászólására (») Júl 6, 2016 / 1
 
Szia! Ennek a kocsinak nincs EGR szelepe és egyéb ilyen szerkezete. Rém egyszerű kivitelű Marelli vezérlésű, megbízható rendszerű motor. Ha kicserélted az alapjárati mágnesszelepet akkor bizonyára megjavítottad a felmerülő hibát, mert nem volt megbízható az alapjárat és ez okozta a leállásokat a sebességváltásoknál és álló helyzeteknél is. A szelep felelős a pótlevegő beállításáért alapjáraton és ha ez bizonytalanná válik akkor ez leálláshoz vezet. A szelep cseréje önmagában még nem biztos, hogy teljesen megoldotta problémát, mert a hozzá tartozó szelepüléket és járatait is ki kellett volna tisztítani a zavartalan működéshez. A szívócső fűtés is azért van beépítve, hogy az üzemanyag lerakódását megakadályozza ezen a részen, tisztán tartva ezzel a levegős járatokat.
(#) Zoli292 válasza VIM hozzászólására (») Júl 6, 2016 /
 
Szia.Nem csak kicseréltem az alapjárati motort, hanem ki is takarítottam a folytószelep házat a szelepfészket is és ami ott volt minden kis furatot .Köszönöm szépen neked is a segítségedet!!!!!Szia Zoli
(#) andry2016 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 8, 2016 /
 
Kedves Sufni-Tuning! Igen olyan, pedig nincs elvéve a gyújtás. Semmi jele nincs annak, hogy a motor leállna. Mikor nem akar indulni akkor a főkábelen nincs szikra. A trafó cserélve van. Szépen elhalkul mintha áram szünet lenne. Jelenleg úgy állok a kocsival, hogy a teljes gyújtáskapcsoló ki van cserélve. Szerdán hoztam el a szerelőtől, lekopogom egyszer se állt le menet közben. Tegnap este elmentem mamámhoz és mikor onnan indulni akartam haza akkor elsőre csak tekert, de második próbálkozásra indult.
A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2016
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 8, 2016 /
 
Kedves adrry! Ahogy írod olyan mint ha valahol elejtené az áramot a kocsi. Mikor ezt műveli a fordulatszám mérőd nem szokott össze vissza ugrálni? Vagy a műszerfalad furcsán jelez vissza vagy villog?
(#) andry2016 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 11, 2016 /
 
Kedves Sufni-Tuning! Nem szokott a műszerfal furcsán jelezni. Fordulatszám mérő nincs az autómba (csak km mutató). Mikor leáll a motor a műszerfalon az aksi és az olaj jelző villan fel mintha akkor adnék rá gyújtást. A hétvégén többször jártunk az autóval mióta ki lett cserélve a gyújtáskapcsoló. Menet közben nem állt le a motor, de viszont hétvégén, hogy egyre melegebb lett az idő többször megcsinálta, hogy nem akart indulni csak tekert. Megnéztük a főgyújtókábelen van szikra. Vártunk egy kicsit (mert nem tudtuk akkor hova nyúljunk) és utána beindult. Létezhet, hogy ezek a problémák (nem indul, leáll a motor) több hibából tevődjenek össze?
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 11, 2016 /
 
Kedves adry! Most akkor a kocsi végül is jó csak melegen nehezen indul? Ez nagy valószínűség szerint azért van mert megszívja magát. Valamelyik érzékelő nem pontos adatot küld az agyának. Ilyenkor ha nem indul próbálj meg enyhe gázt adni neki miközben teker az önindító. Tudom sokan most felszisszennek,hogy hogy mondhatok ilyet. Mivel injektoros motornak nem kell gázt adni. Az enyém is így indul és mi se jöttünk még rá,hogy mért. Valamelyik jeladó nem működik tökéletesen de hogy melyik arra még nem jöttünk rá. Az a gond ezekkel a kütyükel amíg teljesen fel nem mondják a szolgálatot a legtöbbször az ember sötétben tapogatózik. Az még csak csak,hogy én itthon a fejemet vakarom mint a többi Fiatos.Hanem szervizekbe is így vannak sajnos. Sokszor ők is csak vakaróznak és a sötétbe tapogatóznak. Ez szintén tapasztalat.
(#) andry2016 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 12, 2016 /
 
Kedves Sufni! Igen, legalábbis most ez a tapasztalatunk mióta a gyújtáskapcsoló ki lett cserélve. Hidegen egyből beindul, de amint meleg az idő már meleg motorral nehezen indul. Jeladó hol van még az autóban? A halljeladó illetve az elektronika (gyújtáselosztón) ki van cserélve. Kipróbáljuk amit tanácsoltál, majd írok mi a tapasztalatunk. Nagyon szépen köszönöm segítséged és türelmed.
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 13, 2016 /
 
Kedves adry! Igazán nincs mit köszönöd. A Gyújtás elosztó kompletten lett cserélve? Vagy csak a fedél és a rotor?
(#) andry2016 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Júl 14, 2016 /
 
Kedves Sufni! A gyújtás elosztó nem kompletten lett cserélve. Csak a hall jeladó és az elektronika.
(#) VIM válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 15, 2016 /
 
Szia! Mondj már egy motorkódot és nézek hozzá rajzot, mert ezekhez az 1.0-es Unókhoz nem sok infó van. Az egyik típust átnézve, annál a főtengely jeladója működteti a gyújtáselektronikát az ECM-n keresztül és így működteti a gyújtótrafót az elektronika. A fordulat és szöghelyzet információ az egyben van a főtengely jeladótól jövő információban, tehát ha ez nem megfelelő az ECM számára, nem fog beindulni a kocsi. A rendszer az "mono-jetronik" volt, rém egyszerű felállással. Az üzemanyag dúsítás a hidegindítási állapotban nem okoz problémát de a meleg motornál megesik, hogy sok lesz, ha ez a funkció nem működik megfelelően.
(#) Sufni-Tuning válasza andry2016 hozzászólására (») Júl 15, 2016 /
 
Szia andry!. Még a jeladó lett volna a tippem a gyújtáselosztóba. De mivel azt cseréltétek sajnos nincs tippem.
Következő: »»   49 / 66
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem