Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » AVR-GCC Linuxon

Témaindító: MaSTeRFoXX, idő: Jún 7, 2007
Lapozás: OK   1 / 1
(#) MaSTeRFoXX hozzászólása Jún 7, 2007 /

Sziasztok!
Eljött az a pillanat hogy megnyitom első témámat...

Adott egy alap Ubuntu Edgy Linux. Ezen szeretnék AVR-GCC-alatt fejleszteni. Próbáltam telepítgetni, állítgatni de nem jutottam előre, mindig falnak ütköztem. Végül letöröltem, hogy újrakezdhessem.

Szóval olyan kérdésem lenne hogy hogyan kell feltelepíteni? Synaptic csomagkezelővel úgy tűnt hogy sikerült ezelőtt. De utána semerre se tudtam haladni...
Meg olyan problémám van hogy lenne az AVRdude programozó program. Azt amiután letöltöm, le kéne fordítani, de az se megy. A configure parancs után hiba, a make parancs se megy. Valamit hiányol. Eddig semmit se tudtam lefordítani még linux alatt...

Elég kezdő vagyok linuxon

Továbbá nem tudok offolni se normálisan mert nem találom a kapcsos zárójelet a billyentyűzeten, Úgy kell kimásolgatni....
(#) dpeti válasza MaSTeRFoXX hozzászólására (») Jún 7, 2007 /

ezzel a kérdéseddel szerintem látogass meg egy Ubuntu fórumot...
kell majd egy keveset szórakoznod a kódlapokkal...
(#) Norberto válasza MaSTeRFoXX hozzászólására (») Jún 8, 2007 /

Idézet:
„Továbbá nem tudok offolni se normálisan mert nem találom a kapcsos zárójelet a billyentyűzeten, Úgy kell kimásolgatni....”

Egyik irányból zárójel ===>>> Alt+F

Másik irányból zárójel ===>>> Alt+G
(#) MaSTeRFoXX válasza Norberto hozzászólására (») Jún 8, 2007 /

A billentyűzettel lehet hogy megyek Ubuntu fórumra, az ALT-F, G az itt nem működik
Mindegy, a fő probléma az avr-gcc beállítgatása, telepítése
(#) Slope válasza MaSTeRFoXX hozzászólására (») Jún 8, 2007 /

Az Ubuntu szerintem jó disztribució, már kétszer is megjárta a gépem.
Bár idáig nem jutottam el vele (programozni win alatt szoktam (AVR studio)). Viszont, ha sikerül valamire jutnod szólj, mert érdekelne.