Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   37 / 48
(#) zolika60 válasza t-aki1 hozzászólására (») Ápr 24, 2018 /
 
A végállás kapcsolójával lehet probléma. Az csak alaphelyzetben hagyja megállni.
(#) t-aki1 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 24, 2018 /
 
Köszönöm a választ. Annyit még kérdezhetnék, hogy pontosan ez mit jelent, mert én teljesen amatőr vagyok hozzá, tehát mit lehetne tenni illetve mit kellene kicserélni. Előre is köszönettel
(#) zolika60 válasza t-aki1 hozzászólására (») Ápr 24, 2018 / 1
 
Ha szétszedted, láthattad benne azt a rézlemez alkatrészt, amire érintkező csúszkák mentek a fogaskeréken. Azt kel megigazgatni, mert valószínűleg elgörbült.
(#) kala1982a hozzászólása Ápr 25, 2018 /
 
Sziasztok, katalizátor előtti lambda szondára azt írja a gép, hogy nincs jel. Rákerestem mind a két nagyobb autóalkatrész forgalmazónál, nem értem, hogy miért van belőle 4 pólusú is meg 5, de láttam egyik cégnél 6 pólusút is. Megnéztem az autóban nekem 5 vezetékes van. A katalizátor utánit nem olyan régen cseréltem az 4 pólusú volt, arra azt írják, hogy diagnosztizáló szonda, az elsőre meg szabályzó. Kérdésem az lenne, hogy hiába van odaírva, hogy katalizátor előtti viszont 4 pólusú akkor azt ne vegyem meg, ugye?
(#) TTam hozzászólása Ápr 25, 2018 /
 
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, de nem találkoztam hasonló esettel, szeretném segítségeteket kérni.
2003-as IV-es Golfom van, 1,4 benzin és a legutóbbi utam során a napi számláló egyik pillanatról a másikra kinullázódott. Menet közben nem vettem észre semmit, a kocsi ment gond nélkül, meg se zökkent/akadt/stb, csak mikor lenéztem, akkor kb. 3 kilométernél járt.
A többi mutató rendben volt (kivéve a hűtővíz hőfokmérőjét, de az már korábban is vacakolt, ott hőgombára gondolnék).
Valaki találkozott esetleg korábban ilyesmivel?
(#) martin96 válasza kala1982a hozzászólására (») Ápr 25, 2018 /