Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   60 / 65
(#) Lezli46 válasza berkesandor hozzászólására (») Jan 15, 2019 /
 
Sajnos nem mentettem el.., de B.....vel kezdödõtt.., holnap tudom legközelebb..,légzsákok helyére probáltam ellenállást ---- de ugyanaz maradt minden---- éløadatban és törölni se lehetett most sem..., gondolom mert szakadt a kábel???
(#) berkesandor válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 15, 2019 /
 
Próbáld az ellenállást a légzsákvezerlőhöz minnél közelebb tenni.
Én elvágtam a kábelt, rá az ellenállás. Akkor ki tudtam törölni a hibát.
Ha a légzsák helyén volt az ellenállás, akkor nem. --> kábel vagy átvezető hiba. (nálam ez volt)
(#) Lezli46 válasza berkesandor hozzászólására (») Jan 15, 2019 /
 
Ok---- , talán legegyszerübb volna a vezérlönél elvágni---- csak nem tudom melyikek volnának....

Alternativaként még a spirál elött is elvághatnám---- sajnos itt sem tudom melyikek mennek át a légzsákokba..,

Te hol és melyikeket vágtad el???

Leszerelted pl ennek kideritésére a spiráldobot?
(#) Lezli46 válasza berkesandor hozzászólására (») Jan 16, 2019 /
 
Megtaláltam---- mindkét fokozatba 2.4Ohmost tettem-----Oké.

Kõszi.
(#) berkesandor válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 16, 2019 /
 
Eltünt a hiba?
(#) Lezli46 válasza berkesandor hozzászólására (») Jan 16, 2019 /
 
Igen teljesen----- bár először élőadatban mindkét fokozatban elég fura kb 30-50-70 " ugráló" ohmokat láttam rémületemre---- bár akkor még ráforrasztva nem voltak...., ..,.., aztán egyszercsak elaludt a légzsáklámpa ..., és innét kezdve jó.
Fönnt a szalagkábel dobon lévő 8 tüs szürke csatiban kötöttem rá.., multifunkcios kormány volt rajta
(#) Rabiosza hozzászólása Feb 17, 2019 /
 
Sziasztok! Fiat Brava 96 1.6 76KW
az lene a kérdésem,hogy az auto nagyobb gázadásnál medtorpan,emelkedökön rángat
ésd a fordulatszám viszaesik. cseréltem rajta: aéapjárati léptetö motort ami egyben légtömegmérő,4 gyergyát. A hiba úgyan úgy fent áll tudnátok segiteni. Elöre is köszönöm
(#) blasz válasza Rabiosza hozzászólására (») Feb 17, 2019 /
 
Üzemanyag nyomást kellene mérni elsősorban.Utána trafó(sor) nem tudom milyen van rajta.
(#) vottokar hozzászólása Ápr 9, 2019 / 1
 
Sziasztok! Egy rövid "javítást" osztanék meg veletek, hátha valakinek segít. Van egy 2002-es 1.2 60pacis Puntonk 6 darab légzsákkal. Egy hete megnyertem a piros légzsáklámpa kigyulladását, ami sajnos nem tűnt el. Kódolvasáskor a vezető oldali függönylégzsákra panaszkodott. És mivel aktív hiba volt, törölni sem engedte. Mivel nem találtam róla normális rajzot, (hogy fizikailag mi hol is van), ezért rövid kutakodás után Alfás oldalon találtam olyat, hogy a csomagtérben levő csatlakozó hibája okozza ezt Alfáknál. Keresgéltem, és mit ad isten a Puntonál is találtam a hátsó lámpáknál egy-egy hárompólusú sárga csatlakozót. Szétpattintás, ellenőrzés és tisztítás után, miután az akkumulátort visszakötöttem, indítózás után elaludt a hibalámpa és a hibát is engedte törölni..
Mondjuk nem értem, hogy miért kellett a légzsák kábeleit körbevinni a karosszérián, de úgy néz ki, hogy csak ennyi volt a gond. Csak ráment egy fél délutánom..
(#) Lezli46 hozzászólása Ápr 15, 2019 /
 
Helló!
Fiat. Albea 1.2 16V 2004. Öninditó csak hajt., de nem indul----CODE lámpa viszont folyamatosan ég., egy db kék kulcs van csak., Fiat Code Karte sincsen meg---,leolvasó tekercs nem szakadt----, különössebb elözmény nincs., Kulcs chip 48Crypt Megamos---,---- kulcsos szerint "müködöképes"...,valószinüleg kulcsfelismerés körüli problémák lehetnek? ----"globálisan nézve----milyen irányban kellene elindulnunk???

Köszönünk minden segitséget!
U1600 ---Elektronikus kulcs--Minicrypt
U1602---CAN Vezeték
B1003----Transponder vagy titkos kulcs hibás , vagy hiányzik!
A hozzászólás módosítva: Ápr 15, 2019
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Ápr 16, 2019 /
 
Helló!
Fiat. Albea 1.2 16V 2004. Öninditó csak hajt inteziven., de az autó nem indul----CODE lámpa viszont folyamatosan ég., egy db kék kulcs van csak., Fiat Code Karte sincsen meg---,leolvasó tekercs nem szakadt----,LED-es leolvasó-kontrollgyürüt is fölvillantja.., különössebb elözmény nincs., Kulcs chip 48Crypt Megamos---,---- kulcsos szerint "müködöképes"...,valószinüleg kulcsfelismerés-regisztráció körüli problémák lehetnek? ----"globálisan nézve----milyen irányban kellene elindulnunk???

Öninditózás alatt kb 250Rpm . és kb 7.5ms befecskendezési idő látszik.
Hibakódók az autón:
U1600 ---Elektronikus kulcs--Minicrypt
U1602---CAN Vezeték
B1003----Transponder vagy titkos kulcs hibás , vagy hiányzik!
Ennyi kiegészités még , hátha valaki reagálna rá:
CanL14 és CanH6 közt Obd2.ben az elvárt kb 60Ohm helyett "0" ohmot tudok mérni.
Gyujtásnélkül : CanH 6-Pin-en kb 0 Volt van....,CanL. 14-en +12V-t tudok mérni.
Gyujtással : Can H.6-on kb 0.2V van ...., Can L 14-en kb 4.8V-t tudok mérni.
Gyujtást levéve kb jó fél perc mulva nyugalomba kerül.
Köszönök minden segitséget!
(#) gyula166 válasza Lezli46 hozzászólására (») Ápr 17, 2019 /
 
Üdv! Facebookon ajánlom a "punto II" és a "FIATal PUNTOsok" csoportot. Puntoban is ugyanez a code rendszer van. Nekem motorvezérlőt kellett cserélni (tipushiba, 2 henger járt csak) viszont csere után ugyanez mint neked. Önindító teker, code világít és nem indul. Ott kaptam segítséget, hátha te is sikerrel jársz.
(#) Moderátor hozzászólása palkó1 hozzászólására (») Ápr 25, 2019
 
Na ennek fuss neki még egyszer, de most már normális helyesírással, és érthetően leírva, mit is szeretnél!
(#) palkó1 hozzászólása Ápr 25, 2019 /
 
fiat punto 1.1 benzin felrakom az akku sarut és nem áll le a benzin szívatyu megy folyamatosan plussz világit a code jel a müszerfalon
(#) gyula166 válasza palkó1 hozzászólására (») Ápr 26, 2019 /
 
Vidd szerelőhöz. Már meg ne haragudj, de az írásodban se egy mondatvégi írásjel, se nagybetű mondatkezdéskor.. Egy maja jóslat szerint, aki nem tud helyesen írni, az valószínűleg autószerelésben sem szakképzett, és nagyobb kárt tesz mint eddig volt.. De hogy segítsek is: van egy chip a kulcsban, ha erős ütés érte a kulcsot, pl. leesett, akkor az tönkre tud menni. Ilyenkor szerzel másik kulcsot, a gyújtáskapcsolóval együtt, és zárakkal együtt, a hozzá tartozó motorvezérlő is kell, és ez mind csere. Van egy gyűrű a gyújtáskapcsoló körül, ő "olvassa" a kulcsban lévő chipet, ha ez rossz akkor csere. Ezt egy másikkal érdemes kipróbálni, ha azzal jó, akkor megvan a hiba.
(#) palkó1 hozzászólása Ápr 26, 2019 /
 
kösssz
(#) Czoli74 hozzászólása Ápr 27, 2019 /
 
Üdv mindenkinek.
Rögtön egy kis segítséget kérnék vettem egy Fiat palio weekend 1999 év 1,2 54 kw autót kifejezetten munkára.
Szépen megy teszi a dolgát viszont, alkalmanként nem akar indulni ha beindul 3000fordulaton jár ilyenkor ha leállítom nagyon nehezen indul be. Aztán egyszer csak rendbe jön és megy tovább minta mi sem történt volna és pörce indul?
Valakinek volt már hasonló problémája.
Előre is kösz a segítséget.
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2019
(#) zolika60 válasza Czoli74 hozzászólására (») Ápr 28, 2019 /
 
A te bajod, hogy ilyet vettél. Azt nem tudom, hogy mi okozza a jelenséget, de a motortéri elektromos csatlakozók ellenőrzésével, javításával kezdeném a hibafeltárást.
(#) Meho válasza Lezli46 hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Sziasztok remélem még olvassa valaki.
Hasonló gondom van nekem is. Hőmérséklet már működik, de össze-vissza adatokat ír.
Esp, HillHolder, nem elérhető, ASR nem lehet bekapcsolni, duda nem működik.
Érdeklődnék, hogy eme hasonló problémára született-e megoldás?
Előre is köszönöm.
Fiat Doblo 2.0mjet 16V 2010 évjárat
(#) Uviktor válasza Meho hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Üdv,
A volt céges Combo-nál volt hasonló.
Az olyan segítő eszközöket,mint a hill holder és esp,letiltja ha valami rendellenességet érzékel a motornál.
Nem szeretne a gyártó pereskedni senkivel...
Nálam épp egy szervízkönyv szerint minden kötelező szervíznél kicserélt,ám a valóságban a gyárban beszerelt és sosem cserélt,a sok ezer km alatt eldugult üzemanyag szűrő volt a baj.

A hiba amit írsz,lökhárító környékre utal.A hőmérő és a kürt is ott van.
Elcsapott állat,idegen tárgy felcsapódás miatti vezeték szakadás,esetleg nyest okozta köteg sérülésre tippelek.
(#) Meho válasza Uviktor hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Most vásároltam az autót, allitolag sokáig állt a kereskedesben. Amikor próba körnél visszafelé elő jött az ESP hiba, lázasan telefonálni kezdett, mert amikor bevitték az autót még nem volt ilyen. Nekem a hőmérő a jobb tükör alján van. A duda jobb első nyúlvanyra van szerelve motor felőli oldalon.
És ami érdekes olyan mintha csapágy, vagy súroló hang jönne a motor felől. Vagy legalábbis előről. Ami a sebesség változással együtt változik. De nem változik üres fokozatban gázadasra. Tehát nem motor fordulatra valtozik. Ebből gondolnék egy leszakadt ABS jeladora, ami esetleg hozzá érhet a tarcsahoz, vagy féltengelyhez... Viszont az ABS működik.
Ha vasárnap nem szakad végre az eső, akkor alá nézek. Sajnos nem volt még időm túl sokat foglalkozni vele, reggeltől estig benne ülök.
(#) elektrorudi hozzászólása Dec 28, 2019 /
 
Sziasztok!
'97-es régi Tempra fűtőventilátor ellenállása megszakadt. I-II fokozat nem működik, III-IIII fokozat működik. Nem a kapcsoló rossz.
Nem találom a fűtőellenállást, hogy kicserélhessem. A Hayness könyvben sem találok utalást a helyére. A kesztyűtartót is leszedtem már, de így sem találom.
Tudnátok segíteni hol lehet? Elvileg, ha a motorvezetékét követném, meglenne, de sajnos belemegy egy kábelkorbácsba, és nem tudom követni.
Előre is köszönöm.
(#) gyula166 válasza elektrorudi hozzászólására (») Dec 29, 2019 / 1
 
Illik hűteni az előtét ellenállást, valahol a légáramlat útjában lesz szerintem. Puntonál a fűtőmotor mellett van.
(#) elektrorudi válasza gyula166 hozzászólására (») Dec 29, 2019 /
 
Logikus, amit mondasz. Lehet, hogy a légcsatornába tették?
(#) Joe_001 válasza gyula166 hozzászólására (») Dec 29, 2019 / 1
 
Az Alfánál is a ventilátor mögött van a hűtőknél. Az enyémnél repedtre volt égve. A hőbiztije is szakadt volt, azt is cserélni kellett. Forrasztottam, a hőbiztit forrasztás közben hűteni kell. Érdemes utána hibajeleket törölni. 3 éve volt, már majdnem elfelejtettem...
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2019
(#) elektrorudi válasza Joe_001 hozzászólására (») Dec 29, 2019 /
 
Neked is köszönöm a segítséget.
Azt hiszem megtaláltam (este 9-kor), de a kiszerelés csak holnap, napvilágnál lehetséges. A kapcsolási rajzot nézve, az 1 Ohm-os ellenállás hibásodott meg. Képeken különféle kivitel van, a szabad vezetékestől, a cementtel kiöntöttig, bármi. Holnap meglátom. Ha cementes akkor 10W-os ellenállásokkal megpróbálom pótolni (sorosan/párhuzamosan kötve, ahogy kijön az 1 Ohm).
A hőbizti biztosan jó (ha van benne egyáltalán, mert a kapcs. rajzon nem látom). Ha rossz lenne, akkor a III-IIII fokozatban sem működne.
(#) elektrorudi válasza elektrorudi hozzászólására (») Dec 30, 2019 /
 
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek!
Az útmutatás alapján, 10 másodperc alatt megtaláltam.
Mivel minden ponthegesztve van benne, ezért az ellenállás cseréjét és rögzítését valamilyen forrasztásos eljárással, elvetettem. Végül így oldottam meg. Sajnos a Kanthal huzal terhelhetőségét nem tudom, így csak a jószerencsében bízhatok, hogy tartós lesz a javítás. Ha nem, akkor már tudom, hogy hol és mit kell csinálni?

IMG_0001.JPG
    
(#) Joe_001 válasza elektrorudi hozzászólására (») Dec 31, 2019 /
 
Forrasztható, ezüsttel. Fehér bevonatos vékony pálcát hűtősboltban (Orczy) kapsz. Karamellizáló már elég meleget tud csinálni neki, és kellően elég a láng mérete. Én a szemüvegkeretemet azzal forrasztottam meg, a krómozott réz kereten nem látszik, pár éve nem tört el. Részemről 10 Ohm 50 W-os hűtőbordás ellenállást tennék oda. Nem hiszem, hogy a ventilátorod 8 A-t enne.
A hozzászólás módosítva: Dec 31, 2019
(#) elektrorudi válasza Joe_001 hozzászólására (») Dec 31, 2019 /
 
Bontóból 2.000,-2.500,- / darab + szállításért (összesen 4.000-4.5000,-) kapnék használtat jövőre.
Köszi, de ezért biztosan nem fogok az ezüstforrasztás technológiájára felkészülni, se tudásban, se anyagilag. Arról nem is beszélve, hogy semmim sincs hozzá, és jan. 6-ig nem is lenne. Az Orzcy-ban nem találtam, de lehet, csak felületes voltam. Ahogy nézem, máshol 800-3.500,- / szál + szállítás az ára. Azt sem tudom, melyik kellene? A csavaros kötés miatt nagyon nem aggódok, mert az vezetékek is kisméretű faston szerű csatlakozókkal csatlakoznak. Szerintem, a sorkapocsbetét is tud legalább annyit.
A szemüveg javításhoz gratulálok! Nem mertem volna hozzáfogni.
A 10 Ohm-ot egy kicsit soknak tartom, mert eredetileg 1 Ohm volt benne. 0,35+1+2,2=3,55 Ohm-al éppen hogy elindul a ventilátor (I. fokozat).
Nem tudom mekkora teljesítményű a motor. Nincs adatom róla. A rajz alapján, 30 Amperes biztosítóval védik. Ha megnyekken a Kanthal huzalom, akkor 4db 1 Ohm / 10W ellenállással fogok próbálkozni, vagy a jelenlegi Kanthal huzal hosszát és keresztmetszetét megduplázom. Egyelőre működik (3 percet járattam eddig), ezért teljes a boldogság.
(#) Joe_001 válasza elektrorudi hozzászólására (») Dec 31, 2019 /
 
Akkor 1 Ohm. Valahol ezt olvastam. Ha cseréled a gyári érték a mérvadó. Ez a karamellizáló egy nagy öngyújtó, zsugorcsövekhez is használom. Az ezüst pálca valóban ennyibe kerül, de vidd el nagyhűtőshöz, elvileg fel van készülve ezüst forrasztására. Ehhez a bevonatos pálca kell, vékony. Én legalább is így csinálnám, de mivel hűtős szakmám is van, ezért megoldom.
Ha neked ez a megoldás is jó, akkor örülök neki. Szerintem a bontottra cserélés lesz az igazi megoldás. Én csak szakadtat találtam bontásból az enyémhez. Ha mérsz áramfelvételt akkor tudod a teljesítményt számolni, a 30 A az csoport bizti, több áramkörnek együtt van. Az ülésfűtésem is ekkorán van, és csak 5A-esznek darabonként.
A hozzászólás módosítva: Dec 31, 2019
Következő: »»   60 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem