Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 24/12V-os inverter
 
Témaindító: Hurka, idő: Jún 18, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 2
(#) tOlyO55 hozzászólása Máj 14, 2009 /
 
Helló! Nem tudom,h jó helyre írok! Az lenne a kérdésem,h meg lehet-e oldani azt,h egy 24v-os aksiról működtetnék egy 12v-os motort,de egy olyan kütyü kéne nekem,h csak 12v-ot kapjon a motor és ez által így tovább bírná-e az aksi ha csak 12v-ot szedne el nem 24-et a motor! Köszönöm előre is a segítséget! Gábor.
(#) James9712 hozzászólása Márc 26, 2011 /
 
Sziasztok,kezdő vagyok elektronikában,de nagyon.
Azt szeretném megkérdezni,hogy hálózati szivargyújtóról
lehet e invertert működtetni?
(#) James9712 hozzászólása Márc 26, 2011 /
 
Igen van,az egyik fele normál dugvilla,és a túloldalt egy szivargyújtó aljzat.
De nem tudom ezen belül mire képes,mármint feszültségre gondolok.
Mielőtt valaki megkérdezné,igen kellemetlen,hülyének lenni!!
(#) James9712 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 26, 2011 /
 
De igen,valóban rosszul fogalmaztam.
(#) pucuka válasza James9712 hozzászólására (») Márc 26, 2011 /
 
A szivargyújtót max. 32 V DC-ig lehet használni. Arra nem szabad dugvillát szerelni, semilyet se. Végképp nem olyat, amit akár fordítva lehet csatlakoztatni.
Nincs-e véletlenül a hálózati dugvilla, és a szivargyújtó csatlakozó között egy kisebb - nagyobb (többnyire lukacsos) dobozka? Mert ez egy 230 V AC/12 (24) V DC adapter (tápegység) mert így érthető. De akkor minek az inverter, és a terhelhetőségeknek is összhangban kell lenniök.
(#) James9712 hozzászólása Márc 26, 2011 /
 
Ez csak egy ilyen idióta agyból származó gondolat volt,hogy talán kevesebb árammal is tudnám a pc-t működtetni.
Mit gondolsz,halva született ötlet volt?
A válaszaidat,illetve,hogy időt szakítottál rám,mindenképpen köszönöm.
(#) pucuka válasza James9712 hozzászólására (») Márc 26, 2011 /