Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Nyomtató átalakítása

Témaindító: torres1122, idő: Jan 21, 2009
Lapozás: OK   1 / 1
(#) torres1122 hozzászólása Jan 21, 2009 /

Sziasztok!
Mint már más is rákapott a lézerre így én is.
Meg is építettem a kis három motoros tükrös vetítőmet. De valami többre vágyok. Mégpedig az az ötletem támadt, hogy bizonyos pontokra lövök fényt és ott egy efektett használok pl tükörgömb stb.
persze hallottam már mosógép léptető motoros vezérlésről is, de nekem ilyen nincs. Viszont van egy lexmark ocso nyomtatóm, és arra gondoltam hogy az fajin lenne vezérlésre. valahogy úgy hogy oldalról meglövőm a laserel a nyomtató fejen lenne egy 45 fokos tükör az pedig az előtte beállított tükrökre vetítené a fényt, és így tovább a kívánt helyre.
De az a nagy bajom abszolút kezdő vagyok. ara gondoltam hogy majd world ban megírom karakterekből a progít neki. de ez így haha mert tuti nem lenne jó.
Szóval ha valakinek lenne ötlete hogy hogy tudnám irányítani pozicionálva. azt meg tenx ja és usb-s
(#) agressiv válasza torres1122 hozzászólására (») Jan 21, 2009 /

Mókás ez a nyomtattó átalakításos terv sok sikert hozzá
(#) Moderátor hozzászólása torres1122 hozzászólására (») Jan 21, 2009

Jujj. Helyesírás, 1-es. A címet javítottam.
(#) zenetom válasza torres1122 hozzászólására (») Jan 21, 2009 /

1. Ennek nem sok köze van a téma címéhez
2. Helyesírás, jááj azok szép szavak...
3. Ez kissé összetetteb téma
(#) ATtiny válasza torres1122 hozzászólására (») Jan 21, 2009 /

Röviden : Sehogy.
Hosszabban: A Nyomtatónak saját mikroproceszoros vezérlése van és nincs hozzá nyilt utasítás készlet. Illetve egyébként sem lehet megmondani a fejnek, hogy lépjél 2 lépest balra vagy jobbra. Ezt a nyomtató fogja automaikusan megtenni. Remélem nem feltételezted, hogy úgy nyomtat a nyomtató, hogy minden fejmozgást a PC-röl kéne vezérelni nyomtatás közben.
(#) Action2K válasza torres1122 hozzászólására (») Jan 21, 2009 /

Idézet:
„ja és usb-s”
már ezét is hanyagoljuk.