Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fordulatbol 1 tol 5 voltig
 
Témaindító: nstsaby, idő: Márc 13, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 1
(#) nstsaby hozzászólása Márc 13, 2009 /
 
Sziasztok, uj vagyok, egy ideje olvasgatok a pic ekrol, de ahhoz hogy valamit megepitsek a semmibol edeskeves!

a problemam a kovatkezo!
autokat javiotk es autoelektronikaval foglalkozom, van egy 146 os alfam, ami maf legtomegmeros, es kb 2 havonta hal ki benne, es hat nem olcso, meg mar idegesit is nagyon!
egy ojan aramkorre lenne szuksegem, amibe bemegy a komputerbol kimeno fordulatjel, ami a fordulatmero oraba is megy, v valamejik trafo rol a 4 kozul, reszletkerdes, es a fordulattal aranyban egy labon jonne ki 1 tol 5 voltig, cs az a gond hogy valami allitasi lehetoseg kellene, vagyis egy x,y valtozo pl 1000 fordulat akkor 1,2 volt, 1500 ford 2,3 volt, es igy 8000 ezerig! Egy par nap meregetessel es alitgatassal be tudnam loni szepen es orokre elfelejteni a legtomegmerot!

Ha valaki tudna segiteni, nagyon megkoszonnem, tudok cserebe chippet adni par autohoz, vagyis a belevalot
Koszi elore is!
(#) bgergo válasza nstsaby hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Szia!
Szerintem inkább azt kéne kideríteni, hogy mitől hal meg a légtömegmérő!
A fordulatból lehet csinálni analóg áramkörből is átalakítót de az nem lesz jó, mivel ugyan ahoz a fordulathoz tartozhat többféle beszívott lev. mennyiség/tömeg a terhelés függvényében.
Esetleg lehet még használni MAP szenzort is de azt azért nem olyan egyszerű illeszteni a motorvez. elektrónikához.
(#) nstsaby válasza bgergo hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
meregettem en par napig a jelet a maf rol, lejton lefele felfele, 3 adikban 5dikben, kb ugyan az, nem linearisan nol a dolog, ezert kellene a pic, hogy be tujdam jol allitani!
a maf azert hal meg mert eleve konstrukcios hiba, az osszes alfaban, opelben, vw ben amiben ijen van diesel benzin nem lenyeg, kb fel evet megy el max, valamiert kihalnak, mindenkinek ez a baja van veluk, es unom mar eleg rendesen! ha tud valaki segiteni nagyon jo lenne
(#) bgergo válasza nstsaby hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
És ha lehúzod akkor nem jó?
Mert ha nincs maf akkor a ecu az előrre beállított táblából dolgozik meg a TPS ből az nem jó neked?
Ha "visszacsatolod" a fordulatszámjelet akkor kb ugyan az az eredmény.
Én is cseréltem már jópár maf-ot de én nem tapasztaltam, hogy ilyen rövid időn belül meghalnának.
(#) nstsaby válasza bgergo hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
nem megy maf nelkul! a regi softverrel ment de nem volt ereje meg evett 100 litert
ugyhogy ez lenne a megoldas, csak ha valaki tudna segiteni!
(#) djhans válasza nstsaby hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Hello!

Nekem meg egy 145-ösöm van 4 éve és még nem jelentkezett ez a probléma. Olyat már hallottam az ismerősöktől hogy el szokott szállni de nem 2 havonta. Szerintem ott valami más gond is van ami miatt elszáll ilyen hamar.
(#) malmasz válasza nstsaby hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Hello szerintem a legegyszerübb egy ledcsíkos fordulatszámmerő bármilyen ledmeghajtó ic-vel csak a ledek helyére optokat kötni a másik oldala meg kapcsolgatná sorba az ellenálásokat a légtömegmérő bemenetére, igy le is lenne választva galvanikusan a vezérlő egységről. A beállitás idejére az elenálások helyére tehetsz trimmereket.
(#) ATtiny válasza nstsaby hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Építsd át más MAF szenzorosra. Mármint másik gyártó MAF szenzorát rakd be. Persz lehet, hogy kell némi varázslás, hogy jó legyen a kimeneten a jel. Mondhatnám, hogy MAP szenzoros átalakítást csinálj, mert az 100x megbízhatóbb, de ahoz sajnos sokkal komolyabb elektronika kell. Mert a nyomás mérő kimenetét nem kötheted rá egy MAF jelet váró ECU-ra. Egészen más elven működnek.
(#) nstsaby válasza ATtiny hozzászólására (») Márc 14, 2009 /
 
jo nem kethavonta, de kb fel evet huz ki es aztan kezd lassulni a verda :S
nem megy masikkal, azt mar probaltam regen! ez lenne a egobb megoldas ha szepen belonem az ertekeket a tablazatba es kesz
attol fugg hanyas kiadas a 145, a 98 elottiek a 3.2 motroniccal vas szivotorokkal, azok nem pusztulnak, csak hat sajnos az enyem 99 es muanyag szivotorkos 1.5.5 os motronic :S
(#) franszuá7 hozzászólása Márc 15, 2009 / 4
 
Sziasztok! Vásároltam egy Yamaha xt 350-es gépet
meghalt benne a feszabályzó,nem kapok hozzá.Tudtok valami megoldást ,vagy rajzott?A generátorból 2 vezeték jönn ki egy fehér és egy sárga itt ~20V a fesz.a másik 2 vez. a csatlakozódugóban az akksi poz.és a neg csatl.fekete és piros.Előre is köszönöm segítségeteket.Franszúá
(#) nstsaby válasza nstsaby hozzászólására (») Márc 27, 2009 /
 
megoldva, holnap repul a bocsh a francba, legtomegmerosto, es megy hejette a vems
Koszonom mindenkinek a segitseget!
Ha valakinek segithetek autos temaban nyugodtan irjon, ha veletlen nem veszem eszre a topicot!
(#) nstsaby hozzászólása Ápr 2, 2009 /
 
vems benne, egesz mas az autó, sokkal jobb lett,
még holnapra maradt az alapgáz motor es total kész
(#) nstsaby válasza nstsaby hozzászólására (») Ápr 6, 2009 /
 
a problema meg van oldva, legyszi valaki zarja le!
Kossz mindenkinek!
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem