Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hangerősítőkkel kapcsolatos alapkérdések
Lapozás: OK   2 / 10
(#) zozi22 válasza macera2 hozzászólására (») Márc 3, 2009 /

Szia macera2!

Köszi a gyors választ!
Igen, a Lin. és Log. tipusra figyeltem és volt is mintám,
bár ezek az Alpha potik csak a tengely hosszában térnek el. Azt meg a gravírozóval pillanatok alatt méretre vágom....

Még annyit kérdeznék Tőled és a többiektől is, hogy az erősítőhöz szeretnék majd 2 PA300 -as végfokot, amit a line kimenetről hajtanék meg.
A végfok elé szeretnék egy bemenet szabályzó potit kötni.
Ennek az értékét hogy határozzam meg.
Gondolom nem mindegy, hogy 10k vagy 100k az értéke. Van valami "illesztési" "képlet"?

Ez már annyira nem sürgős, mert hónapok múlva állok neki...

Üdv: Zotya
(#) stuxyka hozzászólása Márc 3, 2009 /

Sziasztok!
szeretnék építeni egy erősítőt ami legalább 2*150w-ot tud 8ohm-on.Teljesen kezdő vagyok és aztse tudom hogy hogyan kellene elkezdeni.... de megéri egyáltalán házilag készíteni erősítőt???
mert 22.000-ért láttam egy új 2*500-asat...
csak nekem akkora nem kellene.........
Kérlek titeket segítsetek előreis köszi
(#) fazksg válasza stuxyka hozzászólására (») Márc 4, 2009 /

Szia!