Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egyszerű robot építése
 
Témaindító: Micsel, idő: Dec 6, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 8
(#) gringos hozzászólása Nov 21, 2009 /
 
Valami ilyesmi kéne persze egyszerübb változat.Szal mechanikai érintés is jó nem kell mindenáron fotodióda megy ilyesmi.Kezdetnek.Anyám örüljön!Bővebben: Link
(#) Mekis hozzászólása Jan 18, 2010 /
 
Szisztok.
Segítséget szeretnék kérni mert újvagyok és(hogyismondjam) egy kicsit kezdő vagyok. Egy olyasmi robotot szeretnék összehozni aminek 4 nagyobb méretű kereke van és nincsenek nagyobb elvárásaim csak az alapok+ egy pár extra.:
Pl:
-tudjon rendesen kanyarodni tolatni.
- Ledek legyenek az alején.
- és nemtudom hogy melglehet -e oldani szerintetek hogy egy tápról (aksiról) mennyen a 4 kerék, vagy esetleg 6(de ebben az esetben lánctalpat alkalmaznék.)vagy esetleg hogy az első és a hátsó kerekek is egyszerre kanyarodjanak.

később tennék rá kisebb méretű kamerát a teszt kedvéért de ez az én problémám.
- fontos lenne hogy ne magától menjen a nagyvilágba és kerüljön ki dolgokat hanem hogy rádiótávirányítással tudjam irányítani.

Tehát nemtudom hogy vélekedtek de szerintem nem nagy elvárások, nem kellene hogy beszéljen meghogy kikerüljön dolgokat, nem kell hogy lásson max a hangrögzitést oldanám meg később.

Tehát a lényeg hogy tudna-e valaki segíteni hogy miből mit vegyek(led,szervó,stb......)
Vagy valakinek lenne-e egy ilyen vagy hasonló TERVRAJZA mint amit leírtam a válaszokat előre is köszönöm.
(#) Mekis hozzászólása Jan 18, 2010 /
 
Ui.:vajon melyik a jobb ahoz amit előbb leírtam?
-az áttételes modellmotor vgay az eggyenáramú kismotor?
(#) baloghzoli1 válasza Mekis hozzászólására (») Jan 18, 2010 /
 
Szia,ez amit itt leirtál ez egy távirányitós autó a Te..o-ban kb 2000 forint ettöl olcsobban nem fogod megcsinálni.Az áttételes modell motor a jobb ezekben az autókban is ez van
(#) Mekis válasza baloghzoli1 hozzászólására (») Jan 18, 2010 /