Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » iPod, iPhone, és hasonlók
Lapozás: OK   1 / 5
(#) NgLovi hozzászólása Dec 24, 2009 /
 
Üdv mindenkinek.

Viszonylag kezdő vagyok az elektronika területén, de a C nyelv nem áll tőlem távol, és szeretném egy régi ötletemet megvalósítani.

az iPhone 2G-mhez akarok készíteni egy remote controllert. itt és itt már találtam a protocolról leírást, de hiába kerestem a HEn megoldást HEX adat küldésére PIC-el, nem találtam semmit. Ha tudtok linkel segíteni amivel elindulhatok, jöhet az is, de legjobb egy kapcsolási rajz lenne.
A lényeg az lenne, hogy tudjam programozni a pic-et, és egy gomb lenyomásával az elküldje a telefonnak a hex adatot. Ha valaki nem annyira ismeri az iPodokat:
Az adat átvitel USB kábelen történik, a készülék aljába kell csatlakoztatni.

Kérlek ne írjatok olyanokat hogy vegyek egyet, a PIC programozást is szeretném vele gyakorolni ezért építeni akarom. Ha valakinek van annyi szabad ideje hogy csinál egy kapcsolási rajzot, kérem az újraprogramozható PIC-cel tegye (nem tudom számít-e).

Előre is köszönök minden építő hozzászólást!

Üdv: Szabolcs
(#) bladika válasza NgLovi hozzászólására (») Dec 25, 2009 / 7
 
Szia!

Ha nem ismered még a pic-eket, ott a PIC - Miértek, hogyanok topic ott kezdjed szerintem. Nem világos, hogy milyen szinten állsz a dologgal, de én már csináltam ilyet iPODhoz. Gondolom nincs különbség.
Ha megakarod valósítani a tervedet, akkor kezd az USART megismerésével. Az iPHONE-t pedig felejtsd el egy időre. Ezt nem negatívumként írom, hanem azért, mert ha már megy a PIC USART kezelése, akkor kb 5 perc még megoldani, hogy menjen az iPHONEon is. Ami viszont nagyon fontos, ahhoz, hogy működjön a dolog a 21. (SERIAL-ENABLE?) láb és a föld közé kell egy 500kOhm ellenállás, hogy soros üzemmódba kapcsoljon a cucc.