Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
 
Témaindító: bodoo, idő: Ápr 3, 2006
Lapozás: OK   22 / 44
(#) ciucurescu hozzászólása Márc 29, 2011 /
 
Udv mindenkinek lenne egy kerdesem ha szabad .Mercedesz c180 1994 evjarat benzines 1800 as motorral miljen adapter ajanlanak. Elore koszonom.
(#) akos70 válasza ciucurescu hozzászólására (») Márc 29, 2011 /
 
A Carsoft 74-et szokták használni Mercihez (az elérhető árúak közül).
(#) bmotor60 válasza akos70 hozzászólására (») Márc 29, 2011 /
 
Az uniscan is szépen viszi
(#) akos70 válasza bmotor60 hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Igen? Motort vagy mást is? De az talán költségesebb, bár nem ismerem közelről.
(#) increduluszoltan hozzászólása Ápr 2, 2011 /
 
Sziasztok!
Hol lehet az Opel Zafira B tipusnál beállítani,hogy ha a központi zárat távkapcsolóval nyitjuk ki,de az autó ajtaját nem nyitjuk,vissazárjon!?
Tud valaki ebben segíteni?
Üdv urak!
(#) bubuszoft hozzászólása Ápr 2, 2011 /
 
Sziasztok

ELM 327 1,3v-hez valaki tudva küldeni drivert? Nagyon kéne, és sehol sem találok

Köszönöm
(#) mazso1988 hozzászólása Ápr 5, 2011 /
 
Sziasztok
Érdeklődnék hogy valaki használt-e már Opcom kábelt és mik a tapasztalatok?
Üdv
(#) bmotor60 válasza mazso1988 hozzászólására (») Ápr 5, 2011 /
 
Csak! azt használjuk
(#) mazso1988 válasza bmotor60 hozzászólására (») Ápr 5, 2011 /
 
Szia
Esetleg tudnál nekem segíteni, olyan problémám van hogy mikor csatlakoztatom az OPCOM kábelt a számitógépre akkor ugye megjelenik az ujj hardver telepítés varázsló, és nálam települni szeretne az USB SERIAL PORT csak én ehhez nem találok drivert.
És mindig irja hogy a hardver nem fog megfelelően működni.
(#) Dudus válasza mazso1988 hozzászólására (») Ápr 6, 2011 /
 
Az OP-COM mappájában benne kell lennie a drivernek is, tedd fel onnan kézzel.
(#) Little hozzászólása Ápr 14, 2011 /
 
Sziasztok

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD-t (VM20C motorkód) milyen kábel/program variációval lehet diagnosztizálni? ELM327-et találtam a google-n, de egyelőre csak egy obd2-es 3tranzisztor+usb illesztő kábelem van, ezzel működhet? (Tudom próbáljam ki, de még nem hozták az autót..)
Találtam chrysler szervizkönyvet is, de csak a benzines verzióhoz. (Vezérműszíj csere lesz, ahhoz kellett volna egy kis útmutató, illetve az elektromos részből néhány részlet, ugyanis gyújtás ráadás után az oldalsó tükrök túlnyílnak, nem állnak be a középső pozícióba (mint ha végálláskapcsoló hiba lenne, ha van bennük ilyen).
Köszönöm előre is, annak aki tud segíteni!
(#) mrmoho válasza Little hozzászólására (») Ápr 14, 2011 /
 
Helló az elm viszi, meg az agv is. Ha szíjat cserélsz ,legyen sablonod mert elmászik. Vezéműkerekek elforognak a tengelyeken. ha valamit nem tudsz irj
(#) Little válasza mrmoho hozzászólására (») Ápr 14, 2011 /
 
Szia
Köszönöm a válaszod! Akkor lehet be kell egy elm-re ruháznom (ebay-ről rendelhető elm az jó, vagy kínai vacak klón?).. (Esetleg normál obd kábel valamilyen free sw-vel? Csak az esetleges hibakód érdekelne a tükröktől, ha egyáltalán ezt rögzíti.)
A szíjat fiat szervizbe fogják cserélni (ott van ismerős), remélem nem okoz nekik gondot.
(#) Inhouse válasza Little hozzászólására (») Ápr 14, 2011 /
 
Mercedes ML-en csináltam tükröt ilyen hibával. Ott nem volt végálláskapcsoló, pusztán mechanikus volt és spiáter anyag. Lepattant egy kicsi és az áttétel miatt 1cm körül túlnyílt. Kapott egy akasztót, ami nem engedi csak a megfelelő pozícióig. Nem egyszerű szétszedni, se összerakni, csak barátilag ment, megfizethetetlen...vagyis inkább vegyenek másikat...

Üdv
Inhouse
(#) Little válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 14, 2011 /
 
Akkor remekül megtervezett darabok. Gondoltam végálláskapcsolóra, esetleg áramfelvétel figyelésre a tükörmozgató motoroknál, de akkor semmi nincs.. Nem akartam volna 2 tükörbe beruházni, de úgy tűnik nem lesz más megoldás. (Vagy ideiglenesen lehúzom a motorok vezérlőjét, és marad nyitott állapotban.)
(#) Inhouse válasza Little hozzászólására (») Ápr 15, 2011 /
 
Áramfigyelés lehet, hogy van. Maga az anyag spiáter szerű, ez a gond.
Ami nagyon érdekes, hogy van benne egy olyan rész, mintha gyárilag máshogy tervezték volna. Meg volt a helye a plussz akasztónak, a tengely helye... Egy 1-es formát vágtam ki 5mm körüli vastagságú rézlapból. Alul van a furat, az egyes feje akad a megfelelő helyen és egy acélszálból hajlított rugó tartja a megfelelő pozícióban. Még a műanyag burkolat is illeszkedik rá...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 15, 2011 /
 
Megtaláltam a képeket, hátha nekifutsz...
rajzos magyarázat
kopás
kopás2
az új határoló
az új határoló beépítve

Üdv
Inhouse
(#) vka hozzászólása Ápr 25, 2011 /
 
Helló Mindenkinek!
Nemrég vettem egy 2002-es VW Polo 1,4 9N autót. (CAN buszos) Szeretnék hozzá egy olcsó diagnosztikai eszközt összehozni, amivel a motor és az ABS hibatárolója kiolvasható és törölhető. Milyen programot ajánlotok (angol nem gond)?
A PC és a autó közti illesztőt össze lehet hozni házilag?
Előre is köszi!
(#) escort lx hozzászólása Jún 8, 2011 /
 
Sziasztok egy kis problémám akadt az ELM 327 el. Remélem tud valaki segíteni!
ELM 327 V1.4
Legális szoftverem nincs de rengeteg letöltött verzót próbáltam. Ha kapcsolódni próbálok ezt írja
válasz az intrfésztől error
az interfész nem válaszol
Ezt az OBDII scanmasterben írja
de a mo diag al sem volt több szerencsém
A ProScan demo verziójával tovább jutottam
Volvo c 30 on próbáltam élő adatot tudtam olvasni mást nem engedett! Tehát az interfész jó!
Honnan tudok szerezni scanmaster vagy modiag működő verziót?
(#) Pepebá válasza escort lx hozzászólására (») Jún 9, 2011 /
 
Hali!
Ment pü.
Üdv.
(#) magiszter hozzászólása Jún 19, 2011 /
 
1992 évjáratú opel calibrához tudna nekem valaki chip tuningot csinálni? Mot:c20ne. immo nélküli.
(#) bmotor60 válasza magiszter hozzászólására (») Jún 19, 2011 /
 
TOTALCAR fórumon keresd C20ne felhasználót,vag itt a fórumon molnarp nevű felhasználót
(#) néci hozzászólása Jún 26, 2011 /
 
Sziasztok !
Igaz nem épitésről kérnék infót de venni szeretnék egy OP-COM Interfész 1.39v cuccot.
Ha valaki használ ilyet ezzel megoldható a CanBus-s Opeleknél ha rádiót és kijelzőt szeretnék cserélni azoknak a le ill. feltanitása a rendszerre ?
Üdv
(#) Rumcaiss válasza néci hozzászólására (») Jún 26, 2011 /
 
Helló!
Sajna nem igazán, mert a tanítás nem az OP-COM progi része. Én használom már egy ideje de ilyen szintig nem enged a progi..
Amit lehet csinálni az a programoztatás (De nem a Bánhegyi féle)
Mivel a C Corsa elég spéci így csak ajánlani tudom, hogy NE KISÉRLETEZZ!!
Hidd el tapasztalatból beszélek és óva intelek mindenféle tákolástól én rendesen megettem (35 a rádióért; 15 a multi kormányért; 25 a különleges multikijelzőért és ekkor még nem működött) aztán rátaláltam az M3-as mellett egy kis cégre odavittem és jó lett...
Ha G astra-d lenne akkor kis ráfordítással előre lehetne jutni (25-50 mindennel együtt, ha nincs semmid)
Remélem nem vettem el a kedved de a tények nem hazudnak..
Üdv Rumcaiss
(#) subway hozzászólása Jún 26, 2011 /
 
Szevasztok. Én nem építeni szeretnék, hanem készítettem végre egy sajátot. Egy évembe és hát elég sok nyűgbe került, de a sima k-line interfacre ajánlom a kis kacsolásomat, amit leteszteltem a saját kocsimon, és működik is. ISO 9142-2 szabványú, vagyis a can-bust már nem tudja. De a VagCom is kb ugyan ezt tudja. A történetéről annyit, hogy elegem lett az FTDI-s kapcsolásokból, és sokalltam azért az egy ic-ért az összeget is, illetve ez a kis kapcsolás sose fogja kihasználni az ftdi-t, ezért is építettem bele az olcsóbb ic-t...Bővebben: kapcsolás
A ledeket nem kötelező beleépíteni, mivel azok ugyebár gyárilag ki vannak kapcsolva, és csak az ic konfigprogijával lehet visszakapcsolni. Win alatt tesztelgettem, és használom.

végkapcs.jpg
    
(#) Dudus válasza subway hozzászólására (») Jún 26, 2011 /
 
Hány autón próbáltad eddig, milyen ECU-kkal, milyen programokkal? Mely vezérlőkkel szakadt meg vagy fel sem épült a kommunikáció, ha volt ilyen?
(#) subway válasza Dudus hozzászólására (») Jún 26, 2011 /
 
Fiatecuscanhez építettem konkrétan, mert a saját fiatomhoz kellet, de még egy opelen is mászkáltam vele kb egy hónapja tech-hel... Ennyire részletes infókat egy hónappal az elkészülés után nem tudok adni, mert nincs időm tovább tökölni vele, és rohangálni miatta. SEjtheted, hogy nem kis összeg és tanulás volt összehozni így, mivel nem szakmabéli vagyok, csak egy fémes, egy kis elektrós gógyival... Eljutottam idáig, hogy négy lényeges és kért dögöt olvassa/írja, élő adatokkal. Sorry, de nekem ennyi elég. Bocs hogy lemaradtak a tesztelt progik... Gondoltam ha megnézed az icket látod hogy nem hülyeség... Csak gondoltam megosztom, mielőtt elszabadulnak a neten a tervek...
(#) Dudus válasza subway hozzászólására (») Jún 27, 2011 /
 
Félre érted! Ezek hasznos infók az utánépítőknek, mert kb. ezeket fogod megkapni kérdésként:
- Vajon az enyémmel is működne?
- Légzsákhoz jó?
- Lehet vele chip-tuning - ot csinálni....? stb.

Ha van alkalmad sok autón próbáld ki. Sokaknak rossz tapasztalata van az USB-s verziókkal ezért egy olyan lista, amivel garantáltan működik nagyon hasznos.

-szerintem-
(#) néci válasza Rumcaiss hozzászólására (») Jún 27, 2011 /
 
Szia !
Nekem egy Merivám van a régi TID-t szeretném lecserélni egy GID-re.Eredetileg nem volt bent rádió (CD30MP3)de vettem egy letanitottat ami jelenleg üzemel.
Csak az a baj hogy itt Vasban nem találok emberkeét Pest meg egy kicsit arébb van.Különben publikus a cég?

Üdv
Különben ezt néztem:
http://www.teszvesz.hu/item/view/index.php?cod=1463183981
(#) Rumcaiss válasza néci hozzászólására (») Jún 27, 2011 /
 
Helló!
Publikus a cég de csak priviben mert reklámot nem tehetek közzé.
Az Interface amit a link mutatott van nekem is és elég jó Can-Bus -ra is. (MultiPlexer mert a K szálat váltogatja autómatikusan)
Mivel a BCM az autódban fel van programozva-tanítva egy féle berendezésre ezért a cseréje csak ugyanolyanra lehetséges (mind kijelzőben, mind rádióban) , de ki is lehet hagyni a BCM-et, mert a jelszálakat össze kell kötni a kijelzővel és működik (nem minden esetben).
Csináltam már ezt is azt is de a tákolás sosem gyári. Ha a tákolás megfelel a tulajdonosnak és elfogadja a hibái ellenére akkor nosza.
Üdv Rumcaiss!
Következő: »»   22 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem