Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   50 / 195
(#) becike hozzászólása Máj 10, 2011 /
 
Üdv mindenkinek !
Segítséget és tanácsot szeretnék kérni.Van egy 2002-es 1.4 16 v ,BCA kódos octaviam. Az elmúlt 1-2 hónapban a következő hibát produkálja:Hidegen nagyon rosszul indul,de ezt kifejteném. Tehát kulcs bedug ,elfordít ,AC dolgozik (ezt ha egyszer vagy akár ötször próbálom akkor is fennáll a hiba),indítok ,nem indul ,majd még egyszer és még egyszer, aztán mint egy rossz Lada ,,beindul 2-3 henger aztán észhez tér a motor és minden rendben. Utána már egész nap jól indul és melegen is .Az alapjárat nem ingadozik(850 a ford) A teljesítmény is ok, jól megy a kocsi, de ha eltelik egy nap ,megint kezdődik minden előlről.
Eddig: hibakód kiolvasás megvolt--nincs hibakód. Gyertyákat cseréltem, csatlakozókat a gyújtókábeleknél kontakt sprayval befújtam, a négy póusú"zöld "színű motor-hőmérséklet jeladót cseréltem,a szívó torokban a "pillangó szelepet" féktisztítóval megtakarítottam,levegőszűrőt cseréltem.....
Van benne valahol levegő hőmérséklet jeladó ??? Hátha az a ludas.
Tanácstalan vagyok. Minden segítséget előre is köszönök !
Üdv. Becike
(#) tatrabi válasza becike hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Szia!

Nekem ugyanilyen problémám volt! Ha legalább 7-8 órát állt az autó vagy több napot akkor egyszerűen ilyen szarul indult! Mindent megpróbáltam én is! De megoldást az AC pumpa cseréje jelentette!
Hiába úgy látszott, hogy rendben van vele minden kiszereléskor mikor kipróbáltam az újat és vele együtt az eredetit, akkor látható volt a különbség a kettő között. Az új hirtelen erőteljesebben indult míg a régi már nem annyira! Pedig még a nyomása is megolt 2,5 bar(beépítve)!
Remélem tudtam segíteni
Üdv...
(#) nokopasz hozzászólása Máj 11, 2011 /
 
Sziasztok! Nekem van egy octaviám (97)1.9 tdi ,minap kocsitakarítás után át akartam állni a kocsival h lemossam, és egyszerűen nem idnult be..csak tekerte! kissé értek a kocsikhoz..hát megnézegettem a bíztosítékokat,mindegyik jó! ami a mágnes szelepre megy vezeték azt is megnéztem és mikor gyújtás van a kocsin,abszolut nem kap áramot! szval most úgy megy a kocsi h direktbe adtam áramot az akksiról a mágneskapcsolóra és így pöc röf a kocsi! de mikor kipróbáltam meglepődtem,sajnos egyszerűen nem akar menni a kocsi! mintha nem lenne turbó nyomás! valaki tapasztalt már ilyet? vagy valakinek vmi ötlelt?
Válaszotokat előre is köszönöm! üdv kopy
(#) hibbantpasi válasza nokopasz hozzászólására (») Máj 11, 2011 /
 
Szia!

A kocsid azért nem megy, mert a mágnesszelepre adott árammal a komputered kimenetére adtál áramot, igy "kényszerüzemben" működött. Nem szerencsés megoldás.
Gyújtásáramnak a komputer 47- es lábán kellene lennie gyújtáskor (elvileg fekete-lila vezeték a nagyobbik csatlakozóban).A biztositéka az F 29 -es, a biztitábla jobb alsó sarkában alulról a második, 10 A.

Jó hibakeresést!

üdv: hp
(#) becike válasza tatrabi hozzászólására (») Máj 11, 2011 /
 
Szia tatrabi !

Ha jól értem ,akkor ha egyszer adom rá a gyújtást ,akkor "x" a nyomás és ha mondjuk 3-szor adom rá ,akkor megnövelhetem a nyomást a rendszerben...és elvileg jónak kellene lennie.

Megpróbáltam ,sajna fennáll ugyanaz a hiba .
A benzinszűrőt még nem cseréltem ki,de megpróbálom.
Az AC cseréje egy kicsit költséges-még bontottan vagy utángyártottan is min.25 e.ft -tól indul és lehet hogy még nem is fog sokáig működni.
Mi a véleményed az IRRIDIUM gyertyákról ?

Minden megoldás érdekel !!!

Üdv.becike
(#) hibbantpasi válasza becike hozzászólására (») Máj 11, 2011 /
 
Üdv.

Hiába adod rá 3x a gyújtást, a benzinnyomást a nyomáskorlátozó nem engedi egy szint fölé.
Ha próbára meg akarod növelni a nyomást, a visszafolyó csövet kell elszoritanod (nem teljesen).
Ha benzinprobléma miatt nem indul, ki tudod szűrni első inditás előtt némi féktisztitó spray szivócsőbe (fojtószelepbe) fújásával.
Benzinszűrőt illik cserélni néha, mivel meggyilkolja az ac-t, ha nagyon eltömődik és persze az autó sem megy normálisan.
Gyertyából jó a belevaló sima 1 pólusú mezei gyertya, pl. NGK BKUR6ET.
(#) tatrabi válasza becike hozzászólására (») Máj 11, 2011 /
 
Szia!

Az nem segít ha többször ráadod a gyújtást, mert a többi gyújtásnál már nem dolgozik az AC.
Viszont új AC-t tudsz már venni 18 000 ft-ért is, ráadásul gyárit. Vagy ha biztosra akarsz menni akkor keríteni kellene egy másik autót amiből kölcsönkapod az AC-t, 1-2 napra(bármilyen VW csoportnak ugyanez az AC-je)és akkor kiderül, hogy az-e.
Üdv
(#) nokopasz hozzászólása Máj 12, 2011 /
 
Hello Hp! köszönöm gyors és megbízható válaszodat a problémát orvosoltuk! a kocsi tökéletesen működik! üdv kopy
(#) becike válasza tatrabi hozzászólására (») Máj 12, 2011 /
 
Helló.
Van benne valahol levegő hőmérséklet jeladó ??? Hátha az a ludas.
Üdv.becike :
(#) bruno1 hozzászólása Máj 13, 2011 /
 
Hello.Nekem egy 2000 évj octaviám van1.9tdi a középső boxban lévő szivargyujtombol eltünt az árm. Hol lehet annak biztositék? Vagy esetleg ha valaki tudna egy rajzot a biztositék táblárol hogy melyik bizti mihez való.
(#) otto79 hozzászólása Máj 17, 2011 /
 
Sziasztok,van egy 98asAEE motorkodu octaviam,van vele egy kis gond,raadom a gyujtast es elkezd villogni egy icon ami egy autot es rajta egy kulcsot abrazol es ilyenkor mikor ez villog nemindul be az auto ,tob probalkozas utan elindul,mi lehet az oka?elore is koszonet mindenkinek.
(#) hibbantpasi válasza otto79 hozzászólására (») Máj 17, 2011 /
 
Szia!

Az immobid nem ismeri fel valamiért a kulcsodat, azért villog a kulcsjel.
Ha a pótkulccsal is csinálja, esélyes a tekercsprobléma.

üdv.hp
(#) otto79 hozzászólása Máj 17, 2011 /
 
koszonom a gyors valaszt,sajnos csak egy kulcsom van hozza,es ez a tekercsproblema menyibe kerulhet a javitasa vagY a kicsereles?
(#) bruno1 válasza otto79 hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Hello nekemis ez a problémám voltam szervibe és a kulcs jel csenge vagy a csujtáskapcsoló körül van eg tekercs ami nem érzékeli a kulcsot. A kulcs 15.000db tekercs pedig 20 valamenyi csak aszt kell kideriteni melyik a rossz.
(#) suleo hozzászólása Máj 18, 2011 /
 
Hello 2002 skoda oktávia 1.4 motor benzines szeretném megkérdezni milyen lambdaszomda valo bele ha valaki tudná a cikkszámát mivel az enyém ki lett cserélve sajna a régi el lett dobva s most ez ami benne van nem az igazi
a kütyü amit rádugtak azt mondja hogy szegény keveréket tankoltam! Valaki tud segitsetek!!!Köszi
(#) zolika60 válasza suleo hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Nem szegény keveréket tankoltál, hanem szegény a keverék. Ez azt jelenti, hogy több a levegő mint amennyi az adott mennyiségű benzinhez kell. Ezt okozhatja fals levegő is. Vizsgáld meg a vákuumcsöveket és a kartergáz csövet. Nincs- e valamelyiken lyuk. Ha ezek rendben, akkor a szívósor tömítést is. Egyszerű barkácsmódszer a hiba megállapításra, hogy az alapjáraton járó motornál a vizsgálandó területekre féktisztítót fújsz. A hibás résznél megváltozik az alapjárat.
(#) suleo válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Köszönöm megnézem az ötletet ,de ha ez a gond megnövekszik a fogyasztás is?
(#) zolika60 válasza suleo hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Lehetséges. Mert a rossz égés miatt csökken a teljesítmény. Emiatt jobban nyomod a gázt ami több benzin. Ami ugyancsak rosszul ég el.
(#) VIM válasza suleo hozzászólására (») Máj 19, 2011 /
 
Szia! Nem írtad, hogy mi a motorkódod ..... de az AMD motorkódhoz: 047 906 265C . Az AXP motorkódhoz kettő is tartozik, elöl: 06A 906 262AF , hátul (katalizátor után) : 036 906 262H a katalógus szerint.
(#) becike hozzászólása Máj 23, 2011 /
 
Üdv mindenkinek !
Lehet hogy buta kérdés,de az 1.4 16v ( BCA kód 2002-es ) octaviában van légtömegmérő? És ha van ,akkor hogyan néz ki (kép) és hol kell keresni a motortérben,és ha rossz ,akkor milyen hibákat produkál ?
Előre is köszönöm.Üdv.becike.
(#) caravacai hozzászólása Máj 24, 2011 /
 
sziasztok,aee 1.6 2001 classic,muszerfal mutatok 1500-1400 fordszamnal leesnek es tovabb nem mukopdnek.a digit resze mukodik,erdekes,mi lehet a problema?ha tudtok akkor kerlek segitsetek
(#) tatrabi hozzászólása Máj 24, 2011 /
 
Üdv...

Tudja valaki, hogy BCA motorkódu octaviánál az ECU melyik lábaira kell kötni a 4 db tempomat vezetéket?
Üdv
(#) becike hozzászólása Máj 24, 2011 /
 
Üdv.
Okozhat hidegindítási problémát az injektor-híd vagy a nyomástartó szelep hibája ? (2002-es octavia, BCA kód )
(#) firefighter hozzászólása Máj 26, 2011 /
 
Az autómban a 3. kormánymű lett cserélve. Ez is kopog. Van valakinek ötlete ezzel kapcsolatban?
Köszönöm!
(#) firefighter válasza otto79 hozzászólására (») Máj 26, 2011 /
 
Én is így jártam az autómmal. Elmentem a bontóba, a IV Golf olvasótekercse tökéletes bele. Kivettük a régit, betettük az "újat" , kb. 3* ráindítottunk, negyedszerre beindult az autó. Bontóban 5 e. Ft volt a tekercs. Annyi, hogy van egy betű és ez szám a tekercsen, ami alapján tudsz venni másikat. Tudod hol található az olvasótekercs?
Szervizben megszívtam 10 e. Ft-t elkértek a semmiért. 1 hónapig volt jó. Utána ugyan az lett.
Remélem tudtam segíteni.
(#) zolika60 válasza firefighter hozzászólására (») Máj 26, 2011 /
 
Biztosan a kormánymű okozza a hibát. Sokminden egyéb kopoghat egy futóműben.
(#) firefighter válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 26, 2011 /
 
Ma hívott a szerelő. A szilenteket cserélte a futóműben. Átnézte előtte, hogy mi kell bele.
Bízok a véleményében, mert egyben kolegám is. Kérdeztem tőle az axiál csuklót, de azt mondta, hogy annak nincs baja.
(#) zolika60 válasza firefighter hozzászólására (») Máj 26, 2011 /
 
Nem kételkedem, a szakértelmében, de furcsa három rossz kormánymű egymás után? Nem olyan alkatrész az, ami gyakran hibásodik meg.
(#) hibbantpasi válasza firefighter hozzászólására (») Máj 26, 2011 /
 
Sziasztok!

Leghamarabb a stabilizátorszilentek kezdenek el ezekben kopogni... nagyon hasonlit a hangja a kormányműhöz, csak az ára sokkal alacsonyabb.

üdv:hp
(#) becike hozzászólása Máj 26, 2011 /
 
Üdv.
Az injektor-hídban lévő üzemanyag nyomástartó szelepet lehet tisztítani,vagy felújítani ? Vagy csak a csere jöhet szóba ? (Új 24 e.ft)
Következő: »»   50 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem